Przetargi.pl
Najem wózka jezdniowego podnośnikowego

Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "RADKOM" Sp.z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, Witosa 76
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 380 20 00 , fax. 48 380 20 33
  • Data zamieszczenia: 2022-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "RADKOM" Sp.z o.o.
    Witosa 76
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 380 20 00, fax. 48 380 20 33
    REGON: 670574883
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkom.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Najem wózka jezdniowego podnośnikowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest najem wózka jezdniowego podnośnikowego z mechanicznym napędem podnoszenia (bez obsługi operatorskiej), który będzie wykorzystywany do przemieszczania i załadunku odpadów na linię sortowniczą w hali przyjęć, przesegregowanych odpadów na środki transportu, do przenoszenia kompostu oraz innych materiałów sypkich typu gruz na placach składowych.2. Charakterystyka maszyny stanowiąca przedmiot zamówienia - wymaganiaUdźwig - min. 4500 kg (przy złożonym wysięgu)Wysokość podnoszenia - min. 7000 mm bez podpórZasilanie - DieselMoc silnika - Min. 101 KMKabina przeszklona, pełna, ogrzewana i klimatyzowana Oświetlenie robocze z przodu i z tyłuPrzednia szyba zabezpieczona przed uderzeniem z zewnątrz - krata Ogumienie przemysłowe (nowe) - opony pełne z amortyzacjąZaczep transportowyDodatkowe złącze hydrauliki do osprzętuUwalnianie ciśnienia w 3 obwodzie z przyciskuWyłącznik masyŁyżka do materiałów sypkich - 3 – 3,5 M³Redukcja do osprzętu MANITOU MLT 634Chwytak do beli sprasowanych (kostek)Widły3. Wymagania dodatkowe:a) Maszyna powinna być ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków (OC,AC,NNW) przez cały okres obowiązywania umowy oraz posiada wymagane zezwolenia UDT dopuszczające ją do pracy.b) Wykonawca dostarczy maszynę do siedziby Zamawiającego na własny koszt.c) Wykonawca na własny koszt zapewni odbiór maszyny lub jej wymiany w przypadku konieczności dokonania napraw poza siedzibą Zamawiającego.d) Wykonawca na własny koszt będzie dokonywał wszelkich czynności związanych z serwisowaniem, przeglądami, naprawami niezbędnymi dla prawidłowego użytkowania maszyny stanowiącej przedmiot najmu oraz likwidację szkód włącznie z wymianą ogumienia oraz pełną naprawą osprzętu w tym wymianą lemiesza.e) Wykonawca dostarczy i uzupełni płyny eksploatacyjne takie jak: oleje, smary, płyn chłodzący (na tak zwaną „dolewkę”).f) Wykonawca na własny koszt będzie prowadził dziennik konserwatora oraz przeglądy konserwatora.g) Wykonawca ponosi koszty bieżącej eksploatacji maszyny z wyjątkiem kosztów paliwa, płynu Adblue, płynów do spryskiwaczy i kosztów operatora do obsługi maszyny, które ponosi Zamawiający.h) Wykonawca przeszkoli nie mniej niż trzech pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi, bieżącej konserwacji i zasad użytkowania dostarczonej maszyny.i) Czas reakcji na zgłoszenie e-mailem awarii (usterki) - do 24 h.j) Czas usunięcia zgłoszonej e-mailem awarii do 3 dni od zgłoszenia (wliczając dzień zgłoszenia w okresie usunięcia awarii)k) Podstawienie maszyny zastępczej o parametrach nie gorszych od przedmiotu najmu do trzeciego dnia roboczego, wliczając sobotę jako dzień roboczy.l) Zamawiający informuje, że nie przewiduje zmiany czasu trwania najmu .INFORMACJA DODATKOWA:- zgłoszenie awarii będzie następowało w godzinach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku od godz. 6:00 do soboty do godz. 18:00.4. Miejsce usługi: ZUOK , ul. Witosa 94 w Radomiu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144710-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 5 000,00 zł.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp:a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz. U. 2020 poz. 299).4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w pkt 10.3. lit. b) – d) SWZ (art. 97 ust. 7 pkt. 2-4 ustawy Pzp) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji:4.1. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,c) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 128 ust. 1 ustawy Pzp,z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 273 ust. 1 ustawy Pzp, lub oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. art. 223 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej lub jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy wadium ulega przepadkowi.5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przelew powinien więc być dokonany w takim terminie, aby Zamawiający mógł uzyskać potwierdzenie z banku, w którym posiada rachunek, że do upływu terminu składania ofert kwota wadium wpłynęła na rachunek bankowy Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu zgodnie z art. 97 ust. 8 ustawy Pzp wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego, nr rachunku: 63 1240 3259 1111 0000 2989 7544. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą.6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w pkt 10.3. lit. b) – d) SWZ (art. 97 ust. 7 pkt. 2-4 ustawy Pzp) wykonawca składa wrazz ofertą (przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej).Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum w imieniu całego konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.8. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczonana PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.9. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w pkt 10.3. lit. b) - d ) SWZ(w formach, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt. 2-4 ustawy Pzp) i kwota wadium zostaniew tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.Pozostałe informacje dot. wadium znajdują się w pkt. 10 SWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach