Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest część 13 i 14 usługi edukacyjnej polegającej na przeprowadzeniu zajęć pozalekcyjnych w latach szkolnych 2013-2014 i 2014-2015 w ramach projektu Kształcenie zawodowe dla pracy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zajęcia pozalekcyjne przeznaczone są dla uczniów szkół kształcenia zawodowego (technika i zasadnicze zawodowe), dla których organem prowadzącym jest Powiat Żniński i obejmują języki obcy zawodowy - w tym język angielski i niemiecki.

Powiat Żniński ogłasza przetarg

  • Adres: 88-400 Żnin, ul. Potockiego 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3031100 , fax. 52 3031302
  • Data zamieszczenia: 2013-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Żniński
    ul. Potockiego 1 1
    88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3031100, fax. 52 3031302
    REGON: 09235116200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.znin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest część 13 i 14 usługi edukacyjnej polegającej na przeprowadzeniu zajęć pozalekcyjnych w latach szkolnych 2013-2014 i 2014-2015 w ramach projektu Kształcenie zawodowe dla pracy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zajęcia pozalekcyjne przeznaczone są dla uczniów szkół kształcenia zawodowego (technika i zasadnicze zawodowe), dla których organem prowadzącym jest Powiat Żniński i obejmują języki obcy zawodowy - w tym język angielski i niemiecki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 odrębne części. Wykaz części zawiera załącznik nr 1 do s.i.w.z. - opis przedmiotu zamówienia. 2)Szczegółowe obowiązki nauczyciela przeprowadzającego działania potrzebne do realizacji zajęć pozalekcyjnych określa załącznik nr 2 do s.i.w.z. - Obowiązki Wykonawcy. 3)Realizacja zajęć pozalekcyjnych w poszczególnych latach szkolnych zamykać się powinna w terminach wskazanych w kolumnie N załącznika nr 1 do SIWZ. 4)Zajęcia pozalekcyjne odbywać się będą w terminach (data, godzina) wyznaczonych przez dyrektora Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Gąsawie dostosowanych do planów zajęć obowiązkowych uczniów, aby umożliwić uczniom dojeżdżającym zakwalifikowanym do projektu uczestnictwo w zajęciach bez ponoszenia dodatkowych kosztów dojazdu, które nie podlegają refundacji w ramach projektu. Harmonogram zajęć pozalekcyjnych w zależności od potrzeb uczniów może być modyfikowany przez dyrektora szkoły z zastrzeżeniem konieczności realizacji działań zgodnie z harmonogramem projektu. Zajęcia odbywać się będą najczęściej 2 - 4 godziny tygodniowo od poniedziałku do piątku, w uzasadnionych sytuacjach mogą sporadycznie odbywać się w soboty. Wykonawca musi zagwarantować pełną dyspozycyjność nauczyciela do realizacji zajęć pozalekcyjnych wg terminów ustalonych przez dyrektora szkoły. Terminy te dyrektor ustalać będzie przynajmniej na okres miesięczny i przekazywać Wykonawcy z tygodniowym wyprzedzeniem. 5)Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny jakości prowadzonych działań przez Wykonawcę. Ocenę będzie dokonywała osoba wyznaczona przez Zamawiającego. Wykonawca podda się także kontroli, w tym niezapowiedzianej, przez uprawnione organy nadzoru i kontroli. 6)Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia musi przestrzegać przepisów zawartych w Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - w części dotyczącej zasad zatrudniania personelu projektu, w szczególności zaangażowanie w realizację innych projektów finansowanych w ramach POKL i/lub w ramach innych programów NSRO nie przekracza 240 godzin miesięcznie. 7)Zamawiający żąda wskazania w ofercie przez Wykonawcę czy daną część zamówienia wykonawca powierzy podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 802000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.znin.pl KATALOG ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach