Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest Przygotowanie ok. 180 szt. projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu w zrozumieniu art. 4 ust. 2 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz.U. z 2012 poz. 647 z późn. zm.

Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg

  • Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. Mikołaja Kopernika 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 460-80-00 , fax. 013 460-80-16
  • Data zamieszczenia: 2013-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ustrzyki Dolne
    ul. Mikołaja Kopernika 1 1
    38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 013 460-80-00, fax. 013 460-80-16
    REGON: 37044007000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustrzyki-dolne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest Przygotowanie ok. 180 szt. projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu w zrozumieniu art. 4 ust. 2 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz.U. z 2012 poz. 647 z późn. zm.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres czynności projektanta decyzji wynika z treści Rozdziału 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym tekst jednolity Dz.U. z 2012 poz. 647 z późn. zm., w szczególności obejmuje: sporządzenie analizy warunków i zasad zagospodarowania terenu oraz jego zabudowy, wynikających z przepisów odrębnych, sporządzenie analizy stanu faktycznego i prawnego terenu, na którym przewiduje się realizację inwestycji, sporządzenie załącznika graficznego do ww. analiz, sporządzenie wyników analizy stanowiące zał. do decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu z zał. graficznym sporządzonym na kopii mapy zasadniczej w stosownej skali, opracowanie projektu decyzji o warunkach zabudowy lub projekt decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego przygotowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, sporządzenie załącznika graficznego do w/w projektu decyzji sporządzonego na mapie w stosownej skali, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. dokonywanie poprawek w analizie i projekcie decyzji oraz załącznikach graficznych w przypadku zaistnienia takiej konieczności, udział w rozprawach administracyjnych ( w zależności od potrzeby ), zgłoszenie (powiadomienie) jeżeli w przekazanych przez Zamawiającego dokumentach brak jest jakichkolwiek informacji, która uniemożliwia wykonanie pełnej analizy lub projektu decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu Czas na realizację zamówienia od dnia przekazania przez Zamawiającego zlecenia do dnia dostarczenia przez Wykonawcę gotowego projektu wynosi 10 dni kalendarzowych dla decyzji o warunkach zabudowy i 7 dni kalendarzowych dla decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego. Przekazanie zleceń będzie następowało w siedzibie Zamawiającego jeden raz w tygodniu a w razie potrzeby częściej. Za ukończenie prac nad projektem decyzji rozumie się termin przyjęcia kompletnych projektów decyzji według spisanego protokołu odbioru. Rozliczenie za wykonanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu będzie następowało w okresach kwartalnych za ilość ukończonych kompletów decyzji. Zapłata za przygotowanie projektów decyzji o WZiZT nastąpi w terminie 14 dni po otrzymaniu faktury wraz z załączonym protokołem odbioru ukończonych projektów decyzji o WZiZT podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli stron umowy. Zgodnie z art. 50 ust 4 i art. 60 ust. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym tekst jednolity Dz.U. z 2012 poz. 647 z późn. zm. sporządzenie projektu decyzji powierza się osobie wpisanej na listę izby samorządu zawodowego urbanistów albo architektów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium kwocie 800.- zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustrzyki-dolne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach