Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest: 3.1.1. Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Dąbrowa Zielona, zbieranych w (PSZOK)

Gmina Dąbrowa Zielona ogłasza przetarg

  • Adres: 42-265 Dąbrowa Zielona, Plac Kościuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 555 018 , fax. 343 555 052
  • Data zamieszczenia: 2020-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Zielona
    Plac Kościuszki 31
    42-265 Dąbrowa Zielona, woj. śląskie
    tel. 343 555 018, fax. 343 555 052
    REGON: 53266500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowazielona.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest: 3.1.1. Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Dąbrowa Zielona, zbieranych w (PSZOK)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1.Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Dąbrowa Zielona, zbieranych w (PSZOK) wielomateriałowe, bio-odpady 2. Wyposażenie przez Wykonawcę nieruchomości zamieszkałe w worki do selektywnego zbierania odpadów (pojemniki lub worki ) takich jak np: papier, szkło, tworzywa sztuczne , metale , opakowania Przedmiotem zamówienia jest: 3. Wyposażenie przez Wykonawcę nieruchomości zamieszkałe w kosze 120 L na zbieranie odpadów komunalnych ( popiół) 4. Wyposażenie punktu PSZOK 5. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych ( popiół ) 6. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych selektywnie zbieranych ( surowce suche) z nieruchomości zamieszkałych . 7. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów zbieranych w (PSZOK) . 8.Odbieranie odpadów wielkogabarytowych , urządzeń elektrycznych i elektronicznych. 9.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu wykazania spełnienia warunku , Wykonawca musi posiadać: 1. aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów (zgodnie z kodami odpadów , w tym odpadów niebezpiecznych wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach (Dz.U. z 2020r poz.797 późn.zm.) 2. aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych (zgodnie z kodami odpadów) od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Dabrowa Zielona , prowadzonego przez Wójta Gminy Dąbrowa Zielona. 3. wpis do „Rejestru podmiotów prowadzących produktu , produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami” – BDO, 4. aktualny wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny , prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska. Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonych dokumentów , na zasadzie spelnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy(wg załącznika nr 2) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy , np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę , że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w.w dokumentów. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art.14 RODO. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy , w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy , w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba , której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo , o którym mowa w pkt 11.5.3 i 11.5.4 siwz powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991r Prawo o notariacie (Dz.U. z 2017r poz.2291 z późn.zm.) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowe informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy) , samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu – wg załącznika Nr 7 do siwz Wraz ze złożeniem oświadczenia , Wykonawca może przedstawić dowody , że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie wstępne potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (aktualne na dzień składania ofert). Wzory oświadczeń wstępnych stanowią załączniki nr 3 i 4 do SIWZ. Do oferty i oświadczeń wstępnych nie należy dołączać dokumentów wskazanych w punktach 5.7.2 oraz 6.3.2 i 6.3.3 lub 6.4 siwz Dokumenty te składa się na wezwanie Zamawiającego na zasadach określonych w przepisach art. 26 ustawy Prawo zamówień publicznych , o ile Zamawiający podejmie decyzję o wezwaniu do ich złożenia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie wstępne składa każdy Wykonawca. Wykonawca , który powołuje się na zasoby innych podmiotów , w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania , w zakresie , w jakim powołuje się na ich zasoby zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym. Wykonawca , który powołuje się na zasoby innych podmiotów składa wraz z oświadczeniem wstępnym pisemne zobowiązanie tego podmiotu do udostępnienia zasobów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach