Przetargi.pl
Usługa serwisowa mikroskopu producenta JEOL JSM-6480

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, Bankowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 359 13 34, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    Bankowa 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 359 13 34, , fax. -
    REGON: 000001347
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wyższa Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa serwisowa mikroskopu producenta JEOL JSM-6480
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) W ramach usługi Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzania przez okres 12 miesięcy serwisu mikroskopu elektronowego JSM-6480 wraz z analizatorem rentgenowskim IXRF 500, lampą rentgenowską „Fxtube” i przystawka EBSD, obejmującego nieograniczoną ilość niezbędnych napraw w przypadku awarii urządzenia oraz wykonania przeglądu okresowego (1 przegląd w trakcie obowiązywania umowy). 2) Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy był wykonywany przez osoby posiadające aktualny certyfikat lub inny dokument wydany przez producenta JEOL potwierdzający odbycie szkolenia w zakresie serwisu skaningowych mikroskopów elektronowych. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym zakres usługi oraz obowiązki Wykonawcy) stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Miejsce świadczenia usługi: Uniwersytet Śląski w Katowicach, ul. 75 Pułku Piechoty 1A, 41-500 Chorzów, pokój F/-1/13 5) Wymagany czas reakcji serwisu: najpóźniej do 5 dni roboczych licząc od daty zgłoszenia serwisowego przez Zamawiającego. 6) Wymagany termin usuwania wad i usterek: najpóźniej do 15 dni roboczych licząc od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. Szczegóły w załączniku nr 3 do SIWZ (wzór umowy). 7) Gwarancja na wykonane naprawy: min. 6 miesięcy licząc od daty dokonania naprawy. 8) Wykonawca udziela gwarancji na fabrycznie nowe i oryginalne części zamienne z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych takich jak przesłony, oleje, paski klinowe, żarówki etc. Gwarancja na wymienione części zamienne i materiały nie może być krótsza od gwarancji danej przez producenta. 9) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 10) Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50344000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22ust. 1b pkt 1) ustawy Pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Forma dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 2) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Forma dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność przez Wykonawcę. 3) W przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca powinien przedłożyć stosowne zobowiązanie tegoż podmiotu lub inny dowód na udostępnienie potencjału wraz z ofertą w formie oryginału

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach