Przetargi.pl
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji usług związanych z pielęgnacją wykonanych w 2016 roku nasadzeń drzew, krzewów i bylin na terenie Gminy Miejskiej Kraków, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie

Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-542 Kraków, Za Torem
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48123418516 , fax. +48123418487
  • Data zamieszczenia: 2017-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
    Za Torem 22
    30-542 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48123418516, fax. +48123418487
    REGON: 361777097
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji usług związanych z pielęgnacją wykonanych w 2016 roku nasadzeń drzew, krzewów i bylin na terenie Gminy Miejskiej Kraków, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności świadczenie usług dotyczących przycięcia koron posadzonych drzew, podlewania, nawożenia drzew, krzewów i bylin, utrzymania przepuszczalnej wierzchniej warstwy ziemi wokół drzew, krzewów i bylin, pielenia, poprawiania ewentualnych zniszczeń czy przesunięć agrowłókniny, uzupełniania ściółki, kontrolowania występowania chorób, szkodników i ich zwalczanie, wymiany, uzupełniania i poprawiania pali przy drzewach oraz taśm mocujących, systemów stabilizujących drzewa, uzupełniania nakrętek przy systemach nawadniających, osłonek pni drzew, cięć pielęgnacyjnych, wymiany i uzupełniania drzew, krzewów i bylin które nie podjęły wegetacji, bądź uschły w okresie pielęgnacji, wymiany i uzupełniania nasadzeń uszkodzonych mechanicznie na skutek aktów wandalizmu, kolizji drogowych i innych czynników zewnętrznych niezawinionych przez Wykonawcę. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający zakres i wszelkie wymagania lub inne niezbędne cechy, jak i inne istotne dla wykonania zamówienia informacje, zawiera pkt 28) SIWZ (standaryzacja prac z załącznikami graficznymi) i załącznik 1 do SIWZ (zestawienie tabelaryczne – wykaz ilościowy drzew, krzewów i bylin, 1 plik w formacie word wraz z załącznikami graficznymi określającymi lokalizacje) oraz wzór umowy będące integralną częścią SIWZ. 3.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień powtarzających, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzielić może wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług w wysokości do 50 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, czyli usług pielęgnacji zieleni niskiej i wysokiej, tj. drzew, krzewów i bylin na terenie GMK. 4.Zamawiający zaznacza, iż z uwagi na rodzaj i zakres zamówienia Wykonawca przy realizacji umowy zobowiązany jest, aby osoby wykonujące czynności pomocnicze w zakresie usług, w tym w szczególności wykonujące prace przy realizacji usług w zakresie pielęgnacji zieleni (pracownicy pomocniczy), były zatrudnione w ramach stosunku pracy jako jego pracownicy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2014r., poz. 1502 ze zm.). Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez okres realizacji przedmiotu niniejszej umowy przynajmniej pięć osób, przy czym łączny wymiar czasu pracy rzeczonych pracowników ma odpowiadać pięciu pełnowymiarowym etatom. Zobowiązane wynikające ze zdań poprzednich dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców, którym Wykonawca lub jego podwykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją usług objętych zakresem niniejszej umowy. 5. Realizacja zamówienia przez te osoby będzie miała na celu podniesienie jakości wykonania zamówienia, większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych, co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia). 6. Zatrudnienie osób do wskazanych wyżej czynności na podstawie stosunku pracy przy realizacji zamówienia obejmować będzie cały okres wykonywania danych czynności przez czas niezbędny dla ich wykonania w ramach zamówienia przez określone osoby robót wynikających z harmonogramu rzeczowo-finansowego, a w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez wskazanego w ofercie pracownika lub przez pracodawcę (Wykonawcę/podwykonawcę) przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na umowę o pracę. 7. Wykonawca, najpóźniej w dniu rozpoczęcia prac przez dane osoby przedstawi Zamawiającemu listę pracowników i dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób (np. oświadczenia, zaświadczenia, zanonimizowane umowy o pracę lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzające opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek lub dowody potwierdzające zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń), celem wypełnienia powyższego zobowiązania. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 14 dni kalendarzowych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie zanimizowanych dokumentów potwierdzających zatrudnienie wskazanych osób na podstawie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. Pod pojęciem zanonimizowanych dokumentów należy rozumieć dokumenty niezawierające danych osobowych ww. osób w rozumieniu art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. 2016 poz. 922 ze zm.), to jest wszelkich informacji dotyczących zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej. 8.Niezatrudnienie osób do realizacji wskazanych czynności, przerwa ciągłości zatrudnienia lub nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii wymaganych dokumentów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego i zgodnie z wymaganiami opisanymi powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę, co będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości wskazanej we wzorze umowy, liczonej z tytułu każdorazowego naruszenia tego obowiązku. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających zatrudnienie w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. Wymogi określone powyżej dotyczą również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej czynności. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli poprzez zgłoszenie Państwowej Inspekcji Pracy o konieczności przeprowadzenia kontroli zatrudnienia. 11. Wymagany okres gwarancji i rękojmi dla wykonanych zabiegów i czynności pielęgnacyjnych oraz wymienionej zieleni wynosi 12 miesięcy liczonych od dnia odbioru całości przedmiotu umowy, tj. zakończenia okresu pielęgnacji. 12. Wykonawca musi dołączyć do oferty obliczenie ryczałtowej ceny oferty wyliczonej w oparciu o własną kalkulację, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ oraz doświadczenia zawodowego Wykonawcy, zgodnie z wzorem tabelarycznym (kosztorysem ofertowym) stanowiącym załącznik nr B do SIWZ. 13. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach. 14.W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony ich wykaz z zakresem powierzonych im zadań. 15. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. 16.Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach