Przetargi.pl
Usługi sadzenia roślin wraz z dostawą materiału roślinnego - rewitalizacją Parku Duchackiego - z zakresu inwestycyjnego EIII/2 (ogród i sad) oraz EII (spichlerz wraz z otoczeniem), dla ZZM w Krakowie

Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-059 Kraków, Reymonta 20
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122010240
  • Data zamieszczenia: 2022-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
    Reymonta 20
    30-059 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 122010240
    REGON: 361777097
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sadzenia roślin wraz z dostawą materiału roślinnego - rewitalizacją Parku Duchackiego - z zakresu inwestycyjnego EIII/2 (ogród i sad) oraz EII (spichlerz wraz z otoczeniem), dla ZZM w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia.1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji usług sadzenia roślin wraz z dostawą materiału roślinnego związanych z rewitalizacją Parku Duchackiego w Krakowie - z zakresu inwestycyjnego EIII/2 (ogród i sad) oraz z zakresu inwestycyjnego EII (spichlerz wraz z otoczeniem), dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.74.22.DO.1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.1.2 Przedmiotem zamówienia są nasadzenia roślin wraz z dostawą materiału roślinnego związanych z rewitalizacją Parku Duchackiego w Krakowie - wyznaczonych rabat, nasadzeń żywopłotów, krzewów oraz drzew z zakresu inwestycyjnego EIII/2 (ogród i sad) oraz wyznaczonych rabat, nasadzeń żywopłotów, krzewów oraz drzew z zakresu inwestycyjnego EII (spichlerz wraz z otoczeniem). Szczegółowy zakres prac i wymagania dotyczące ich realizacji opisany jest w załączonych do SWZ, tj.: dokumentacji projektowej wraz ze schematami zakresu prac, przedmiarze prac, standaryzacji, rysunkach dotyczących sposobu stabilizacji drzew, stanowiących Załącznik A do SWZ.1.3 W ramach zamówienia należy wykonać zakres podstawowy oraz ewentualnie zakres objęty prawem opcji, w całości lub części, przysługujących Zamawiającemu. 1.4 Zamówienie w zakresie podstawowym obejmuje między innymi: realizację usług nasadzenia roślinności i jej pielęgnacji w czasie trwania gwarancji, a w szczególności sadzenie drzew, krzewów, żywopłotów, rabat z roślin bylinowych i cebulowych oraz założenia trawników, wraz z dostawą materiału, związanych z rewitalizacją Parku Duchackiego w Krakowie - wykonanie rabaty nr 10 z zakresu inwestycyjnego EIII/2 (ogród i sad), oraz wykonanie rabat nr 13, 14, 18 z zakresu inwestycyjnego EII (spichlerz wraz z otoczeniem).1.5 Zamówienie w zakresie zamówienia objętego prawem opcji obejmuje:1.5.1 W zakresie zamówienia objętego prawem opcji nr 1 realizacja usług nasadzenia roślinności i jej pielęgnacji w czasie trwania gwarancji związanych z rewitalizacją Parku Duchackiego w Krakowie - wykonanie rabat nr 15, 16, 17 z zakresu inwestycyjnego EII (spichlerz wraz z otoczeniem).1.5.2 W zakresie zamówienia objętego prawem opcji nr 2 realizacja usług nasadzenia roślinności i jej pielęgnacji w czasie trwania gwarancji związanych z rewitalizacją Parku Duchackiego w Krakowie - wykonanie rabat nr 6, 7, 8, 9, 11, 12 z zakresu inwestycyjnego EIII/2 (ogród i sad).1.5.3 W zakresie zamówienia objętego prawem opcji nr 3 realizacja usług nasadzenia roślinności i jej pielęgnacji w czasie trwania gwarancji związanych z rewitalizacją Parku Duchackiego w Krakowie - wykonanie rabat nr 1, 2, 3, 4, 5 z zakresu inwestycyjnego EIII/2 (ogród i sad).1.6 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, w całości lub w części, określonego między innymi w art. 441 ustawy Pzp, tj. zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia. Część przedmiotu zamówienia opisana w SWZ i umowie w zakresie opcji dotyczy możliwości zlecenia wykonania robót w zakresie zieleni. W związku z tym Zamawiający może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonanie zamówienia objętego prawem opcji w całości lub w części. Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, w całości lub w części, żadne roszczenia. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia podstawowego. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowany zakres przedmiotu umowy. Prawo opcji dotyczy polecenia w ramach realizowanego przedmiotu zamówienia wykonania przez Wykonawcę robót w zakresie zieleni w całości lub w części. Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji możliwości finansowych pozwalających na ich wykonanie. W celu skorzystania z prawa opcji, w całości lub w części, Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie (zlecenie) w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym na wskazany do korespondencji adres siedziby lub poczty elektronicznej w terminie do dnia 28.11.2022r., a w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do jego realizacji zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników oraz za cenę i terminach wynikających z treści złożonej oferty i zawartej umowy. Zamawiający w przypadku zlecenia prawa opcji, w całości lub w części, po zakładanym dniu 28.11.2022r. dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy o stosowną liczbę dni. 1.7 Prace należy realizować zgodnie z schematem określającym numery rabat, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwana w skrócie STWiORB).1.8 Integralną częścią SWZ niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do SWZ, a w szczególności schemat określający numery rabat, dokumentacja projektowa, STWiORB, przedmiary, tabele elementów wytworzonych, wzory kart akceptacji materiałów, wzory oświadczeń o podwykonawstwo, wzory protokołów stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ (1 plik w formacie zip).1.9 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary stanowią jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i obliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB. 2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/. UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach