Przetargi.pl
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji prac polegających na remoncie biblioteki wraz z wymianą stolarki okiennej (3 sztuk) zlokalizowanej na I-szym piętrze budynku oraz remont dwóch sal wykładowych nr 18 i 18A na parterze budynku w zespole budynków Szpitala Uniwersyteckiego UJ CM przy ul. Botanicznej 3 w Krakowie

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum ogłasza przetarg

  • Adres: 31008 Kraków, ul. Św. Anny
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 398 37 01
  • Data zamieszczenia: 2017-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
    ul. Św. Anny 12
    31008 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 433 27 29, fax. 12 398 37 01
    REGON: 127000040
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji prac polegających na remoncie biblioteki wraz z wymianą stolarki okiennej (3 sztuk) zlokalizowanej na I-szym piętrze budynku oraz remont dwóch sal wykładowych nr 18 i 18A na parterze budynku w zespole budynków Szpitala Uniwersyteckiego UJ CM przy ul. Botanicznej 3 w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji prac polegających na remoncie biblioteki wraz z wymianą stolarki okiennej (3 sztuk) zlokalizowanej na I-szym piętrze budynku oraz remont dwóch sal wykładowych nr 18 i 18A na parterze budynku w zespole budynków Szpitala Uniwersyteckiego UJ CM przy ul. Botanicznej 3 w Krakowie. 1.1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1.1.1. remont biblioteki wraz z wymianą stolarki okiennej -3 sztuki, 1.1.2. remont sali wykładowej nr 18, 1.1.3. remont sali wykładowej nr 18A. 1.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie między innymi prac: 1.2.1.1. W zakresie remontu biblioteki wraz z wymianą stolarki okiennej: 1.2.1.1.1. roboty rozbiórkowe i betonowe: a) wykucie różnych elementów z murów z cegły na zaprawie wapiennej i cementowo-wapiennej, b) rozbiórka elementów żelbetowych, c) wykucie wnęk w ścianach z cegły z ich otynkowaniem, d) zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, e) skucie nierówności posadzek betonowych, f) rozebranie płytek ściennych, g) wywóz i utylizacja gruzu, h) rozbiórka konstrukcji z cegły – wykonanie otworów pod piony instalacyjne c.o. 1.2.1.1.2. roboty: murowe, posadzkarskie i wykonanie okładzin ścian: a) obsadzenie drobnych elementów w ścianach z cegły na zaprawie wapiennej i cementowo-wapiennej, b) wykonanie pasów i uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III na ścianach i słupach z cegły, c) frezowanie posadzki do poziomu korytarza, d) wykonanie warstw wyrównujących i wygładzających z zaprawy samopoziomującej, e) gruntowanie podłoża pod wykładzinę, f) położenie i zgrzewnie wykładziny wraz z cokołem wywiniętym na ścianę 10 cm (wykładzina homogeniczna o klasie ścieralności R9 w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, g) wykonanie okładziny ścian z płytek ceramicznych o wymiarach 20 x 30 cm w kolorze i fakturze uzgodnionej z Zamawiającym: - przygotowanie zaprawy, - gruntowanie podłoża pod płytki, - ułożenie płytek. 1.2.1.1.3. wymiana i renowacja stolarki: a) wykonanie stolarki okiennej tj. 3 sztuki okien drewnianych skrzynkowych wraz z parapetami zgodnie ze wzorem zaakceptowanym przez komisję konserwatorską na podstawie opracowanego przez mgr Kazimierza Czepiela „Konserwatorskiego projektu rekonstrukcji stolarki okiennej w budynku” oraz zgodnie z Pozwoleniami Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. b) demontaż, naprawa i ponowny montaż zabytkowych, podnoszonych ręcznie, drewnianych rolet zewnętrznych, c) obsadzenia w ścianach z cegieł nowych podokienników drewnianych, d) przygotowanie do malowania starej stolarki okiennej i drzwiowej , opalanie z farby olejnej z powierzchni drewnianych i metalowych, malowanie olejne na drewnie i lakierowanie stolarki, e) dwukrotne zagruntowanie drewnianej stolarki, szelakowanie sęków, wyszpachlowanie i wyszlifowanie powierzchni stolarki uprzednio zagruntowanych, f) dwukrotne malowanie farbą olejną stolarki, 1.2.1.1.4. roboty wykończeniowe: a) zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian i sufitów, b) przygotowaniem z poszpachlowaniem powierzchni do malowania, malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków ścian i sufitów, c) gruntowanie podłoża przed malowaniem np. preparatem Ceresit CT 17, d) wykonanie gładzi gipsowej, e) gruntowanie podłoża pod wykładzinę, f) trzykrotne malowanie tynków farbą emulsyjną w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym (farba z atestem do stosowania w placówkach służby zdrowia np. Kabe Prolatex lub o parametrach nie niższych od podanej). g) wykonanie sufitu podwieszanego o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych - kolorze i fakturze uzgodnionej z Zamawiającym, 1.2.1.1.5. roboty instalatorskie: sanitarne, wentylacyjne, wod.-kan. i c.o.: a) dostawa, montaż 1 sztuki klimatyzatora jednostka wewnętrzne i zewnętrzna systemu Split wraz z odprowadzeniem skroplin, uruchomieniem i rozruchem, b) demontaż starej umywalki i baterii i montaż nowej umywalki z syfonem gruszkowym i baterii umywalkowej stojącej, c) wykonanie nowych podejść wodnych i nowego odprowadzenia kanalizacyjnego, d) instalacja c.o. – demontaż starych grzejników żeliwnych i rurociągu stalowego, spawanego, montaż nowych grzejników stalowych, higienicznych, 3-płytowych z nową głowicą termostatyczną i osprzętem – wykonanie prób szczelności, izolacji termicznej instalacji i uruchomienie c.o. 1.2.1.1.6. roboty elektryczne: a) demontaż starych: gniazd, łączników, opraw oświetleniowych, przewodów, b) montaż nowej instalacji: wykonanie bruzd, wnęk, przebić i przejść pod przewody i osprzęt, puszek instalacyjnych podtynkowych , montaż konstrukcji wsporczych, korytek i skrzynek, przygotowanie przewodów, kabli i osprzętu instalacyjnego (wyłączników nadprądowych, przeciwporażeniowych), c) montaż opraw 8 kompletów oświetleniowych i 16 gniazd wtykowych, d) sprawdzenie i pomiar kompletnych obwodów, e) pomiar natężenia oświetlenia wg wymagań przepisów i norm 1.2.1.1.7. roboty teletechniczne: a) montaż paneli rozdzielczych RJ 45, b) montaż gniazd abonenckich i przewodów kabelkowych układanych w korytkach, c) wykonanie pomiarów transmisji zgodnie z wymaganiami. 1.2.1.2. W zakresie remontu sali wykładowej nr 18: 1.2.1.2.1. Roboty budowlane: a) roboty rozbiórkowe – zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, wywóz i utylizacja gruzu i odpadów, b) roboty murowe - obsadzenie drobnych elementów w ścianach z cegły na zaprawie wapiennej i cementowo-wapiennej, c) roboty posadzkarskie – frezowanie posadzki do poziomu korytarza, wykonanie warstw wyrównujących i wygładzających z zaprawy samopoziomującej, gruntowanie podłoża pod wykładzinę, położenie i zgrzewnie wykładziny wraz z cokołem wywiniętym na ścianę 10 cm (wykładzina homogeniczna o klasie ścieralności R9 w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, d) wymiana i naprawa różnych elementów stolarki budowlanej drewnianej okiennej i drzwiowej, demontaż ościeżnic drewnianych i drzwiowych, opalenie starej farby, przeszklenie szkłem 3 mm, czyszczenie, szpachlowanie, malowanie wraz z ościeżnicami. e) roboty wykończeniowe - zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian i sufitów, przygotowanie z przeszpachlowaniem powierzchni do malowania, malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków ścian i sufitów, gruntowanie podłoża przed malowaniem np. preparatem Ceresit CT 17, trzykrotne malowanie tynków farbą emulsyjną w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym (farba z atestem do stosowania w placówkach służby zdrowia np. Kabe Prolatex lub o parametrach nie niższych od podanej, mycie po robotach malarskich. 1.2.1.2.2. Roboty instalacyjne c.o.: a) demontaż starej instalacji c.o.: demontaż starych grzejników żeliwnych grzejników, zaworu, osprzętu i rurociągu stalowego spawanego, b) montaż nowych grzejników stalowych, higienicznych, 3-płytowych z nową głowicą termostatyczną i osprzętem – wykonanie prób szczelności, izolacji termicznej instalacji i uruchomienie c.o., wywóz i utylizacja złomu i gruzu, 1.2.1.2.3. Roboty elektryczne i teletechniczne: a) demontaż starych: gniazd, łączników, opraw oświetleniowych, przewodów, b) montaż nowej instalacji: wykonanie bruzd, wnęk, przebić i przejść pod przewody i osprzęt, puszek instalacyjnych podtynkowych, przygotowanie przewodów, kabli i osprzętu instalacyjnego, c) montaż opraw tj. kompletów oświetleniowych i gniazd wtykowych, d) sprawdzenie i pomiar kompletnych obwodów, e) pomiar natężenia oświetlenia wg wymagań przepisów i norm f) montaż stelaży i paneli rozdzielczych RJ 45, g) montaż gniazd abonenckich i przewodów kabelkowych układanych w korytkach, h) wykonanie pomiarów transmisji zgodnie z wymaganiami. 1.2.1.3. W zakresie remontu sali wykładowej nr 18A: 1.2.1.3.1. Roboty budowlane: a) roboty rozbiórkowe – zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, wywóz i utylizacja gruzu i odpadów, b) roboty murowe - obsadzenie drobnych elementów w ścianach z cegły na zaprawie wapiennej i cementowo-wapiennej, c) roboty posadzkarskie – frezowanie posadzki do poziomu korytarza, wykonanie warstw wyrównujących i wygładzających z zaprawy samopoziomującej, gruntowanie podłoża pod wykładzinę, położenie i zgrzewnie wykładziny wraz z cokołem wywiniętym na ścianę 10 cm wykładzina homogeniczna o klasie ścieralności R9 w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, d) odtworzenie wraz z montażem 1 sztuki nowych drzwi drewnianych z ościeżnicą drewnianą - (wg wzoru drzwi wejściowych do pomieszczenia 18 ), e) wymiana i naprawa różnych elementów stolarki budowlanej drewnianej okiennej i drzwiowej, demontaż ościeżnic drewnianych i drzwiowych, opalenie starej farby, przeszklenie szkłem 3 mm, czyszczenie, szpachlowanie, malowanie wraz z ościeżnicami. f) roboty wykończeniowe - zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian i sufitów, przygotowaniem z poszpachlowaniem powierzchni do malowania, malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków ścian i sufitów, gruntowanie podłoża przed malowaniem np. preparatem Ceresit CT 17, trzykrotne malowanie tynków farbą emulsyjną w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym (farba z atestem do stosowania w placówkach służby zdrowia lub o parametrach nie niższych od podanej, mycie po robotach malarskich. 1.2.1.3.2. Roboty instalacyjne c.o. i wod-kan: a) demontaż starej instalacji c.o.: demontaż starych grzejników żeliwnych grzejników, zaworu, osprzętu i rurociągu stalowego spawanego, b) montaż nowych grzejników stalowych, higienicznych, 3-płytowych z nową głowicą termostatyczną i osprzętem – wykonanie prób szczelności, izolacji termicznej instalacji i uruchomienie c.o., c) demontaż starej umywalki i baterii i montaż nowej umywalki z syfonem gruszkowym i baterii umywalkowej stojącej, d) wykonanie nowych podejść wodnych i nowego odprowadzenia kanalizacyjnego, e) wywóz i utylizacja złomu i gruzu, 1.3.3 Roboty elektryczne i teletechniczne: a) demontaż starych: gniazd, łączników, opraw oświetleniowych, przewodów, b) montaż nowej instalacji: wykonanie bruzd, wnęk, przebić i przejść pod przewody i osprzęt, puszek instalacyjnych podtynkowych, przygotowanie przewodów, kabli i osprzętu instalacyjnego, c) montaż opraw tj. kompletów oświetleniowych i gniazd wtykowych, d) sprawdzenie i pomiar kompletnych obwodów, e) pomiar natężenia oświetlenia wg wymagań przepisów i norm f) montaż gniazd abonenckich i przewodów kabelkowych układanych w korytkach, g) wykonanie pomiarów transmisji zgodnie z wymaganiami. 1.3. Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy opisany w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, dokumentacji technicznej - konserwatorski projekt rekonstrukcji i konserwacji stolarki okiennej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podstawą do sporządzenia oferty i jej wyceny jest dokumentacja projektowa oraz STWiOR. Zamawiający wskazuje również, iż wypełniając dyspozycję wynikającą z art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, tj. określenie w opisie przedmiotu zamówienia wymaganych cech materiałów, produktów lub usług, odpowiadających przeznaczeniu zamierzonemu przez Zamawiającego, znajduje się w STWiOR.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 4 500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych, 00/100), 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2016 poz. 359, z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym w złotych polskich na konto Zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum w Krakowie, ul. św. Anny 12, Bank Pekao S.A. I O/ Kraków, ul. Pijarska 1, konto nr 09 1240 4722 1111 0000 4851 9595, z dopiskiem: Przetarg nieograniczony nr 141.2711.1.2017. 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina). 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 9.1. Wykonawca, którego oferta została wybrana: 9.1.1. odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 9.1.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 9.1.3. jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 9.2. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej zaleca się załączenie kopii przelewu do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach