Przetargi.pl
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w zakresie budowy parku Stacja-Wisła przy ul. Zabłocie w Krakowie, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.

Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-542 Kraków, Za Torem
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 1220102240 , fax. +48123418487
  • Data zamieszczenia: 2017-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
    Za Torem 22
    30-542 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48 1220102240, fax. +48123418487
    REGON: 361777097
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w zakresie budowy parku Stacja-Wisła przy ul. Zabłocie w Krakowie, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w zakresie budowy parku Stacja-Wisła przy ul. Zabłocie w Krakowie, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. 1.1 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności budowę pawilonu wielofunkcyjnego wraz z infrastrukturą i instalacjami, budowę oświetlenia parkowego, budowę elementów małej architektury wraz z infrastrukturą techniczną oraz nasadzenia zieleni wraz z pielęgnacją. 1.2 Miejsce wykonania robót budowlanych: Park Stacja-Wisła - teren przeznaczony do zagospodarowania znajduje się na działkach nr 15/1, 18, 20, 19/2, 19/3, 19/4, 202/15, 202/16, 202/17, 202/18, 202/20, 202/21, 202/27, 202/28, 213/1, 213/4, 213/5, 272 obręb 14 jednostka ewidencyjna Podgórze przy ul. Zabłocie w Krakowie. 1.3 Prace muszą być zrealizowane zgodnie dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (zwaną dalej w skrócie STWiOR), decyzją nr 435/6740.1/2017 z dnia 22.03.2017 Prezydenta Miasta Krakowa (znak sprawy AU-01-2.6740.1.2468.2016.ASR) zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę dot. zamierzenia budowlanego „Zagospodarowanie terenu przyszłego Parku Stacja-Wisła wraz z montażem obiektów małej architektury, montażem latarni parkowych, remontem obiektów istniejących oraz budową pawilonu gastronomicznego i budynku gospodarczego wraz z infrastrukturą (przyłącz wod.-kan., wewn. inst. wody, wew. kanalizacja deszczowa, oświetlenie, wew. linia zasilająca, wew. instalacja gazowa, wentylacja mechaniczna) na działkach nr 15/1, 18, 20, 19/2, 19/3, 19/4, 202/15, 202/16, 202/17, 202/18, 202/20, 202/21, 202/27, 202/28, 213/1, 213/4, 213/5, 272 obr. 14 Podgórze przy ul. Zabłocie w Krakowie”. 1.4 Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzenia we własnym zakresie warunków geologicznych w obszarze wykonywania prac budowlanych, a ponadto musi uwzględnić fakt, iż przy realizacji przedmiotu zamówienia może mieć miejsce wstrzymanie realizacji prac w całości lub w określonym zakresie, a także związane z tym przesunięcia terminu realizacji zamówienia lub jego poszczególnych zakresów (o łączny okres maksymalnie 2 tygodni), związane z nieprzewidzianą lokalizacją infrastruktury podziemnej oraz koniecznością jej inwentaryzacji przez Zamawiającego. 1.5 Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia do zaakceptowania projektu organizacji ruchu oraz dopełnienia wszelkich niezbędnych formalności związanych z procedurami Zarządu Infrastruktury Komunalnej i Transportu m.in. dotyczących zmiany organizacji ruchu (procedura ZIKiT 7) i zezwoleń na wjazd na drogi z ograniczeniem tonażu będące w zarządzie ZIKiT (procedura ZIKiT 12), jeżeli zajdzie taka konieczność. 1.6 Zamawiający przewiduje możliwość wykonania wizji lokalnej w dn. 14.04.2017 r. o godz. 09:00 (zbiórka na terenie parku od strony ul. Zabłocie). 1.7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz STWiOR, a także przedmiar robót, stanowiące Załącznik B do SIWZ i będący jej integralną częścią (1 plik w formacie zip). 1.8 Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar stanowi jedynie materiał pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty i wyliczenia ryczałtowej ceny jest dokumentacja projektowa oraz STWiOR. Ewentualne braki w obmiarach pozycji robót oraz materiałów i sprzętu w przedmiarze nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty wynikające z SIWZ i jej załączników w ryczałtowej cenie oferty. 1.9 Zamawiający informuje, iż w przypadku rozbieżności w zakresie opisu warunków udziału lub przedmiotu i sposobu realizacji zamówienia między SIWZ a dokumentacją projektową i STWiOR pierwszeństwo mają zapisy SIWZ. 1.10 Wykonawca zobowiązany jest w terminie 2 dni od rozpoczęcia robót w danym terenie do ogrodzenia terenu budowy i ustawienia tablic informacyjnych (minimum 4 tablice bądź banery w lokalizacjach uzgodnionych z Zamawiającym według wzoru uzgodnionego z Zamawiającym przed podpisaniem umowy). Ogrodzenie terenu budowy musi mieć estetyczną oraz jednolitą graficznie formę i skutecznie uniemożliwiać przedostanie się na teren placu budowy osób postronnych. 1.11 Zamawiający zaznacza, iż z uwagi na rodzaj i zakres zamówienia Wykonawca przy realizacji umowy zobowiązany jest, aby osoby wykonujące czynności w zakresie prac budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace ziemne, roboty murarskie, instalacyjne, wykończeniowe w obiekcie budowlanym oraz montaż urządzeń i obsługujące maszyny budowlane, były zatrudnione w ramach stosunku pracy jako jego pracownicy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2014 r. poz. 1502 ze zm.). Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez okres realizacji przedmiotu zamówienia przynajmniej 5 osób, przy czym łączny wymiar czasu pracy rzeczonych pracowników ma odpowiadać pięciu etatom. 1.11.1 Realizacja zamówienia przez te osoby będzie miała na celu podniesienie jakości wykonania zamówienia, większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych, co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia). 1.11.2 Zatrudnienie osób do wskazanych wyżej czynności na podstawie stosunku pracy przy realizacji zamówienia obejmować będzie cały okres wykonywania danych czynności przez czas niezbędny dla ich wykonania w ramach zamówienia przez określone osoby robót wynikających z harmonogramu rzeczowo-finansowego, a w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez wskazanego w ofercie pracownika lub przez pracodawcę (Wykonawcę/podwykonawcę) przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na umowę o pracę. 1.11.3 Wykonawca, najpóźniej w dniu rozpoczęcia prac przez dane osoby przedstawi Zamawiającemu listę pracowników i dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób (np. oświadczenia, zaświadczenia, zanonimizowane umowy o pracę lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzające opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek lub dowody potwierdzające zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń), celem wypełnienia powyższego zobowiązania. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 14 dni kalendarzowych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie zanimizowanych dokumentów potwierdzających zatrudnienie wskazanych osób na podstawie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. Pod pojęciem zanonimizowanych dokumentów należy rozumieć dokumenty niezawierające danych osobowych ww. osób w rozumieniu art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. 2016 poz. 922 ze zm.), to jest wszelkich informacji dotyczących zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej. 1.11.4 Niezatrudnienie osób do realizacji wskazanych czynności, przerwa ciągłości zatrudnienia lub nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii wymaganych dokumentów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego i zgodnie z wymaganiami opisanymi powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę, co będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości wskazanej we wzorze umowy, liczonej z tytułu każdorazowego naruszenia tego obowiązku. 1.11.5 Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających zatrudnienie w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. Wymogi określone powyżej dotyczą również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej czynności. 1.11.6 Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli poprzez zgłoszenie Państwowej Inspekcji Pracy o konieczności przeprowadzenia kontroli zatrudnienia. 2. Zamawiający zaznacza, iż zastosowane ewentualnie w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej, przedmiarach robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Użyte ewentualnie przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i funkcjonalne oraz wizualizacje bądź fotografie. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji Zamawiającego, oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. 3. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli do dnia 30 listopada 2017r. 4. Wykonawca musi dołączyć do oferty obliczenie ryczałtowej ceny oferty dla całości zamówienia wyliczonej w oparciu o własną kalkulację, a przedstawić ją w formie kosztorysów uproszczonych. 5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorysy uproszczone plus zestawienie materiałów, urządzeń i wyposażenia z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysów, wraz ze wskazaniem na przykład producenta/ów, typów, numerów katalogowych itp. oferowanych elementów i urządzeń. Kosztorysy uproszczone i zestawienia materiałów wraz opisem oferowanych elementów oraz urządzeń i dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań SIWZ stanowią jedynie podstawę do oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ oraz do rozliczenia ewentualnych robót zamiennych lub zaniechanych. 6. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi za wady dla całości przedmiotu zamówienia wraz z jego konserwacją zgodnie z zaleceniami producenta z wyłączeniem zieleni, dla której wykonawca musi zaoferować minimum 24 miesięcy gwarancji wraz z jej pielęgnacją. Gwarancja i rękojmia za wady będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia. Gwarancja i rękojmia za wady obejmuje między innymi, poza ujętymi prawnie, nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty), naprawę oraz ewentualną konserwację i przeglądy wynikające z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym i rękojmi realizowaną w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów. Warunki i zasady pielęgnacji materiału roślinnego, jakie są wymagane w okresie rękojmi i gwarancji zostały szczegółowo określone w Załączniku nr D do SIWZ. 7. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia). 8. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. 9. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia przedstawione w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach