Przetargi.pl
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi ochrony obiektu zajmowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie oraz mienia znajdującego się w obiekcie chronionym

Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-500 Będzin, ul. 1 Maja 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2673003 , fax. 032 2674444
  • Data zamieszczenia: 2011-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
    ul. 1 Maja 2 2
    42-500 Będzin, woj. śląskie
    tel. 032 2673003, fax. 032 2674444
    REGON: 27671823200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.bedzin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi ochrony obiektu zajmowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie oraz mienia znajdującego się w obiekcie chronionym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Świadczenie usługi ochrony będzie polegało na ochronie przez Wykonawcę obiektu biurowego położonego w budynku mieszkalnym przy ul. 1-go Maja 2 w Będzinie, zlokalizowanego w parterowej kondygnacji budynku o powierzchni około 707 m2 oraz mienia znajdującego się w obiekcie chronionym, z zastrzeżeniem ust. 2 niniejszego punktu ogłoszenia. 2. W przypadku zmiany siedziby Zamawiającego, o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej na co najmniej trzy miesiące przed planowaną zmianą siedziby, Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi ochrony w nowym obiekcie biurowym (piwnica i parter) o powierzchni około 1.530 m2, który zlokalizowany będzie przy ul. Krasickiego 17 oraz mienia znajdującego się w nowym obiekcie chronionym, a wszelkie koszty związane z przystosowaniem nowego obiektu do świadczenia usługi ochrony zgodnie z opisem przedmiotu niniejszego zamówienia pokryje Wykonawca. Zamawiający planuje zmianę siedziby w III kwartale 2012 roku, z zastrzeżeniem, że termin ten może ulec zmianie w przypadku postępu lub przedłużenia się w czasie trwających robót budowlanych obejmujących zmianę sposobu użytkowania oraz przebudowę pomieszczeń piwnicy i parteru budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Będzinie przy ul. Krasickiego 17 pod potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie. 3. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje ochronę obiektu wraz z mieniem opisanego w ust. 1 i 2 niniejszego punktu ogłoszenia w dni robocze w godzinach od 21 00 do 9 00 dnia następnego, a w dni wolne od pracy (tj. w soboty, niedziele i święta) przez całą dobę, z zastrzeżeniem ust. 4 niniejszego punktu ogłoszenia. 4. W przypadkach wyznaczenia dnia roboczego dniem wolnym od pracy dla Zamawiającego, o czym Wykonawca zostanie odpowiednio wcześniej powiadomiony w formie pisemnej, świadczenie ochrony obiektu wraz z mieniem opisanego w ust. 1 i 2 niniejszego punktu ogłoszenia wykonywane jest przez całą dobę. 5. W ramach realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: 1) ochrony oraz zabezpieczenia obiektu i mienia będącego przedmiotem niniejszego zamówienia przed zniszczeniem, dewastacją i kradzieżą, w tym - włamaniem, 2) wykonywania działań zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom w obiekcie chronionym, 3) przeciwdziałania dewastacji i marnotrawstwu mienia znajdującego się w obiekcie chronionym, 4) prowadzenia działań prewencyjnych zapobiegających kradzieżom i niszczeniu mienia znajdującego się w obiekcie chronionym, 5) kontaktu z odpowiednimi służbami i Zamawiającym, 6) przyjmowania i wydawania kluczy osobom uprawnionym, 7) ewidencjonowania godzin pobierania i zdawania kluczy przez osoby sprzątające oraz wykonujące remonty, naprawy i konserwacje, 8) ewidencjonowania osób uprawnionych do przebywania w budynku po godzinach pracy, 9) dokładnej znajomości topografii budynku, 10) dokonywania systematycznego obchodu budynku w celu niedopuszczania do dewastacji, kradzieży z włamaniem, wykrywania zagrożeń pożarowych, awarii urządzeń elektrycznych, wodociągowo -kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania (Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i przedstawienia Zamawiającemu harmonogramu wraz z dokładnym opisem drogi obchodu budynku), 11) sprawdzania po godzinach pracy Zamawiającego, czy na terenie budynku nie pozostały osoby bez upoważnienia oraz czy wszystkie pomieszczenia zostały należycie zamknięte, 12) w przypadku prób włamania, kradzieży, kradzieży z włamaniem, dewastacji mienia, awarii lub pożaru, podejmowania działań ograniczających wystąpienie szkód materialnych, powiadomienia Policji, odpowiednich służb pogotowia technicznego oraz osób odpowiedzialnych w imieniu Zamawiającego i Wykonawcy, a także, niezależnie od czynności Policji, sporządzenia na tę okoliczność notatki służbowej, 13) sprawowania kontroli wynoszonego mienia, 14) prowadzenia zapisów w książce raportów, 15) sprawdzania, czy okna i drzwi w pomieszczeniach Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie zostały pozamykane po zakończeniu prac związanych z utrzymaniem czystości wykonywanych po godzinach pracy Zamawiającego, 16) wykonywania doraźnych poleceń mieszczących się w zakresie powierzonych obowiązków, wydawanych przez osoby odpowiedzialne ze strony Zamawiającego. 6. Poza obowiązkami wymienionymi w ust. 5 niniejszego punktu ogłoszenia, w ramach realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) przestrzegania przepisów wynikających z instrukcji bhp i p. poż. oraz zarządzeń Zamawiającego, 2) niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu wszelkich uszkodzeń oraz usterek zauważonych przy wykonywaniu czynności oraz ich zabezpieczenia, 3) usuwania wszelkich usterek powstałych z winy Wykonawcy w trakcie wykonywania usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, 4) informowania Zamawiającego o wszystkich wydarzeniach mogących mieć wpływ na jakość i termin wykonywania usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, 5) bieżącej kontroli osób wykonujących przedmiot niniejszego zamówienia w imieniu Wykonawcy oraz jakości wykonywania usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, 6) niezwłocznego usunięcia usterek zgłoszonych przez Zamawiającego dotyczących jakości wykonywania usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, 7) zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych podczas wykonywania usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jednego pracownika za zmianę. Ilość posterunków: 1. 8. Pracownik pełniący swoje obowiązki będzie miał do dyspozycji ogrzewane pomieszczenie z możliwością korzystania z telefonu stacjonarnego. 9. Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia Wykonawcy dostępu do obiektu i pomieszczeń w celu umożliwienia realizacji umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia, 10. Zamawiający wymaga, aby osoby przewidziane do realizacji niniejszego zamówienia posiadały co najmniej roczny staż pracy na stanowisku stróża lub pracownika ochrony fizycznej nabyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, w obiektach biurowych o powierzchni nie mniejszej niż 700 m 2. Określenie budynek biurowy należy rozumieć zgodnie z definicją zawartą w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 1999 roku w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) (Dz. U. Nr 112, poz. 1316 ze zm.). 11. Osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia nie mają obowiązku posiadania licencji pracownika ochrony fizycznej osób i mienia. 12. Zamawiający nie przewiduje obowiązku spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z realizacją zamówienia określonych w art. 29 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 Nr 113, poz. 759 ze zm.), zwanej dalej ustawą. 13. Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć osobę koordynującą wykonywanie usługi objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. Koordynator będzie pozostawał w stałym kontakcie z Zamawiającym i do niego Zamawiający będzie zgłaszał wszelkie uwagi dotyczące realizacji usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. Koordynator będzie prowadził nadzór nad realizacją umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia. Osobą koordynującą może być jedna z osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. 14. Niezwłocznie po zawarciu umowy (ale nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od zawarcia umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia), Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu wykazu osób wyznaczonych do realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia. Wykaz osób wyznaczonych do realizacji usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, musi uwzględniać w szczególności imiona i nazwiska tych osób, a także ich minimalne doświadczenie, o którym mowa w ust. 10 niniejszego punktu ogłoszenia. 15. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do potwierdzenia posiadania przez osoby, o których mowa w ust. 14 niniejszego punktu ogłoszenia doświadczenia wymaganego przez Zamawiającego poprzez przedstawienie stosownych dokumentów tych osób (np. CV, itp.). 16. Wszyscy pracownicy Wykonawcy zatrudnieni dla potrzeb realizacji niniejszego zamówienia, winni być ubrani w stroje firmowe, w sposób schludny, jednolity, ułatwiający ich identyfikację oraz wyposażeni w identyfikatory. 17. Wykonawca zobowiązany jest zaopatrzyć pracowników zatrudnionych dla potrzeb realizacji niniejszego zamówienia w latarkę umożliwiającą widoczność w dymie. 18. W przypadku zgubienia lub zniszczenia kluczy do pomieszczeń obiektu Zamawiającego, duplikat zostanie udostępniony na podstawie pisemnego zgłoszenia jego zgubienia lub zniszczenia, a koszty wykonania kopii kluczy oraz koszty związane z natychmiastową wymianą zamków, kłódek, itp. pokryje Wykonawca. 19. Wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność cywilną z tytułu zdarzeń osobowych i rzeczowych powstałych na skutek zaniedbania bądź zaniechania obowiązków wynikających ze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ oraz zawartej umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.bedzin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach