Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-304 Wrocław, Namysłowska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 777 90 23, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2019-11-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Namysłowska 8
50-304 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 777 90 23, , fax. -
REGON: 22287361000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.cui.wroclaw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedłużenie wsparcia producenta na infrastrukturę sprzętową EMC - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Przedłużenie wsparcia producenta na infrastrukturę sprzętową EMC; – szczegółowe wymagania stanowi Załącznik nr 1 do Projektu umowy – Opis przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72611000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Szczegółowe informacje dotyczące wadium znajdują się w Rozdziale X Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://www.bip.cui.wroclaw.pl/?app=przetargi&status=1, informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp tj. informacji z otwarcia ofert, do przekazania Zamawiającemu bez dodatkowego wezwania oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty (wzór – Załącznik nr 2.2 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z ww. oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. UWAGA: W przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty w ramach niniejszego postępowania złożenie ww. oświadczenia nie jest wymagane. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa wsparcia technicznego dla serwerów IBM /Lenovo posiadanych przez Uniwersytet Wrocławski
Dodano: 2024-03-21 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania ITManager
Dodano: 2023-09-08 - Świadczenie usług wsparcia technicznego dla oprogramowania
Dodano: 2022-08-22 - Zapewnienie wsparcia producenta na licencje Bezagentowej Ochrony Antywirusowej
Dodano: 2022-07-21 - Dostawa usług wsparcia technicznego dla oprogramowania: Część 1, 2 i 3.
Dodano: 2021-01-13 - Przedłużenie wsparcia producenta na oprogramowanie Microsoft
Dodano: 2020-11-27 - ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEDŁUŻENIA OKRESU GWARANCYJNEGO INFRASTRUKTURY SERWEROWEJ
Dodano: 2020-11-24 - Przedłużenie wsparcia producenta na infrastrukturę sprzętową NetApp (CUI-ZZ.3200.45.2020)
Dodano: 2020-11-23 - Usługa migracji posiadanego systemu wideokonferencyjnego Avaya Scopia do Avaya Equinox z zachowaniem posiadanych funkcjonalności wraz z dostawą na wyłączność dokumentów wymaganych przez proces migracji (potwierdzenia licencji na wersję Avaya Equinox itp.) oraz wsparciem producenta dla systemu Avaya Equinox na okres co najmniej 12 miesięcy oraz usługa wsparcia technicznego dla systemu wideokonferencyjnego firmy Avaya lub rozwiązania równoważnego w postaci co najmniej 100 godzin konsultacji.
Dodano: 2020-11-17 - Dostawa usług wsparcia technicznego dla oprogramowania: Część 1, 2 i 3.
Dodano: 2020-11-04