Przetargi.pl
Przebudowy kotłowni węglowej na kotłownię olejową wraz z robotami towarzyszącymi w Centrum Astronomii w Piwnicach k/Torunia .

Uniwersytet Mikołaja Kopernika - Dział Remontów ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Gagarina 11
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6114232 , fax. 056 6542948
  • Data zamieszczenia: 2009-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Mikołaja Kopernika - Dział Remontów
    ul. Gagarina 11 11
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6114232, fax. 056 6542948
    REGON: 00000132400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowy kotłowni węglowej na kotłownię olejową wraz z robotami towarzyszącymi w Centrum Astronomii w Piwnicach k/Torunia .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje : - demontaż istniejącej kotłowni węglowej, - wykonanie fundamentu pod kocioł, - wykonanie posadzek ,robót malarskich, ułożenie płytek ceramicznych, - wymiana drzwi na p.pożarowe, - wykonanie instalacji elektrycznej i automatyki, - montaż rozdzielnicy RWCO1, - montaż kotła wraz ze zbiornikami na olej, - przeprowadzanie bieżącej konserwacji zainstalowanych urządzeń przez autoryzowane firmy w okresie gwarancji poparte corocznie protokołami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311100
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 700,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oudzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy ,którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od Wykonawców potwierdzające spełnienie warunków W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy należy załączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy załączyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych 2-ch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( wykonanie kotłowni ) z podaniem daty i miejsca wykonania , wartości zadania oraz załączeniem dokumentów wystawionych przez Inwestora potwierdzających , że roboty te zostały wykonane z należytą starannością , b) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) wykaz osób i podmiotów, które będą ,uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, W celu udokumentowania doświadczenia i kwalifikacji zawodowych osób należy załączyć: - dyplomy, - uprawnienia budowlane, - zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa ; Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 44 ustawy: - o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 ustawy, - o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach