Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem kotłów olejowych jenofunkcyjnych

Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Bydgoszczy z siedzibą w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, Rynek Staromiejski 15
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6527900, 6211341 , fax. 056 6521189
  • Data zamieszczenia: 2009-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Bydgoszczy z siedzibą w Toruniu
    Rynek Staromiejski 15 15
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6527900, 6211341, fax. 056 6521189
    REGON: 01068496000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka akcyjna skarbu państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem kotłów olejowych jenofunkcyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem kotłów olejowych jednofunkcyjnych i demontażem starych kotłów olejowych. Dostawie wraz z montażem podlegają: - kocioł olejowy żeliwny o mocy cieplnej od 70 do 75 kW (1 szt.) do UP Bydgoszcz 22, ul. Bydgoska 40 - kocioł olejowy żeliwny o mocy cieplnej od 210 do 230 kW (1 szt.) do UP Toruń C 202, ul. Polna 14/16 - kocioł olejowy żeliwny o mocy cieplnej od 30 do 35 kW (1 szt.) do UP Brodnica 4, ul. Zawiszy Czarnego 9 - kocioł olejowy żeliwny o mocy cieplnej od 100 do 110 kW (1 szt.) do UP Wąbrzeźno 1, ul. 1 Maja 27 - kocioł olejowy żeliwny o mocy cieplnej od 50 do 55 kW (1 szt.) do UP Kowalewo 1, ul. Szkolna 9. Wykonawca po zakończeniu robót związanych z wymianą kotłów zobowiązany jest zgłosić każdy kocioł do odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego. Wykonawca w całości pokrywa koszty związane z odbiorem kotłów przez Urząd Dozoru Technicznego. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji: - na dostarczone urządzenia, wymienione w pkt 2.2. SIWZ zgodnie z warunkami producenta - na montaż kotłów i układów automatyki - 3 lata od daty bezusterkowego odbioru technicznego. Wykonawca w okresie trwania gwarancji przynajmniej dwa razy do roku w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego zapewni stały serwis dla zainstalowanych przez siebie urządzeń (kotłów), automatyki kotłowej, sterownika kotła, automatyki palnika.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311100
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 25 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala następującą wysokość wadium: 1.500,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykażą, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem zadaniu stanowiącemu przedmiot zamówienia, każde o wartości stanowiącej co najmniej 50 % ceny brutto zaoferowanej przez Wykonawcę za realizację przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty sporządzonej w oparciu o formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzone wg załącznika nr 2 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch zadań odpowiadających swoim rodzajem zadaniu stanowiącemu przedmiot zamówienia, każde o wartości stanowiącej co najmniej 50 % ceny brutto zaoferowanej przez Wykonawcę za realizację przedmiotowego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony wg załącznika nr 3 do SIWZ. d) dokumenty potwierdzające, że wykazane w załączniku nr 3 do SIWZ zadania zostały wykonane należycie np. referencje. e) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach