Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie założeń techniczno-technologicznych robót remontowych urządzeń oczyszczających ścieki odprowadzane z kompleksów wojskowych Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 3 elementy. Lokalizacja: Zgierz, Kutno, Inowrocław, Toruń, Grudziądz, Łódź.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 85-915 Bydgoszcz, ul. Podchorążych 33
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052/3784285
  • Data zamieszczenia: 2009-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Podchorążych 33 33
    85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052/3784285
    REGON: 09057078200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.w.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie założeń techniczno-technologicznych robót remontowych urządzeń oczyszczających ścieki odprowadzane z kompleksów wojskowych Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 3 elementy. Lokalizacja: Zgierz, Kutno, Inowrocław, Toruń, Grudziądz, Łódź.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie założeń techniczno-technologicznych robót remontowych urządzeń oczyszczających ścieki odprowadzane z kompleksów wojskowych Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 3 elementy. Lokalizacja: Zgierz, Kutno, Inowrocław, Toruń, Grudziądz, Łódź. 2.Założenia techniczno-technologiczne winny zawierać: a) szczegółową inwentaryzację istniejącego układu techniczno-technologicznego obiektów przewidzianych do remontu; b) uzasadnienie celowości dokonywanych robót remontowych; c) propozycję zastosowania niezbędnych rozwiązań technicznych dla uzyskania zamierzonego celu; d) przedmiar robót oraz ich szacunkowy koszt; e) minimalne założenia do programu organizacyjno-użytkowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 903000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. 5) spełniają wymagania w zakresie ochrony informacji niejawnych dotyczy elementu III: Dla spełnienia tego warunku wykonawca musi wykazać się: 5.1. dysponowaniem osobami posiadającymi poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE (dotyczy wszystkich osób które będą realizować przedmiotowe zamówienie w elemencie III) 2. Wykonawcy mogą się ubiegać wspólnie o udzielenie zamówienia w ramach konsorcjum, spółki cywilnej lub innej formy działania. 1) W przypadku złożenia wspólnej oferty przez oddzielne podmioty, współubiegający się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza bądź przez mocodawcę. 3) Zapisy SIWZ dotyczące wymagań stawianych wykonawcom mają zastosowanie do wszystkich współubiegających się wykonawców. 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej oświadczenia oraz dokumenty, o których mowa w Cz. IV ust. 3 pkt. 1) - 4) składają wszyscy współubiegający się wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW jakie dostarczyć mają wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (treść oświadczenia zawarta jest w formularzu oferty - załącznik nr 1 do SIWZ), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. wykaz osób , które będą realizować przedmiotowe zamówienie w elemencie III, 6. kserokopie poświadczeń bezpieczeństwa dla wszystkich osób wyszczególnionych w wykazie (pkt 5), upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową, o klauzuli POUFNE.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.hg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach