Przetargi.pl
Przebudowa zespołu mostów w ciągu drogi powiatowej nr 1933N w miejscowości Sypitki w km 9+281 i km 9+322

Powiatowy Zarząd Dróg w Ełku ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, Kolonia
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 621 08 30, , fax. 87 621 08 31
  • Data zamieszczenia: 2019-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Ełku
    Kolonia 1
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 621 08 30, , fax. 87 621 08 31
    REGON: 79067572000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.elk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa zespołu mostów w ciągu drogi powiatowej nr 1933N w miejscowości Sypitki w km 9+281 i km 9+322
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ogólna charakterystyka robót do wykonania w ramach zadania: Zadanie polega na przebudowie zespołu mostów w ciągu drogi powiatowej nr 1933N w miejscowości Sypitki w km 9+281 i km 9+322. Zakres rzeczowy obejmuje: Most w km 9+281: - rozbiórkę nawierzchni, warstwy ochronnej, - rozbiórkę podpór – części skrzydełek przyczółków i ścianki zaplecznej, - rozbiórkę stożków przyczółków, - wzmocnienie istniejącej konstrukcji stalowej poprzez przyspawanie blach do dolnych pasów dźwigarów, - wykonanie nadbetonu na płycie nośnej, - wykonanie izolacji i nawierzchni bitumicznej, - wykonanie kap chodnikowych i elementów wyposażenia obiektu. Po przebudowie długość mostu wraz z płytami przejściowymi wyniesie 22,00 m, długość płyty mostu 13,25 m, szerokość całkowita 8,75 m w tym jezdnia 6,00 m i chodnik po stronie prawej szer. 1,25m oraz opaska bezpieczeństwa po stronie lewej szer. 0,50 m. Most w km 9+322: - usunięcie nawierzchni i izolacji, - rozbiórkę płyty z żelbetowych prefabrykowanych belek „Gromnik”, - częściową rozbiórkę przyczółków, - wykonanie nowej konstrukcji zespolonej z belek stalowych dwuteowych na palach betonowych, zespolonej żelbetową płytą, - wykonanie izolacji i nawierzchni bitumicznej, - wykonanie kap chodnikowych, przyczółków i elementów wyposażenia obiektu, - całkowite odnowienie zdegradowanych skarp przyczółków. Po przebudowie długość mostu wraz z płytami przejściowymi wyniesie 20,60 m, długość płyty mostu 11,00 m, szerokość całkowita 8,75 m w tym jezdnia 6,00 m i chodnik po stronie prawej szer. 1,25m oraz opaska bezpieczeństwa po stronie lewej szer. 0,50 m. Dojazdy do obu mostów zostaną przebudowane w minimalnym zakresie, wynikającym z realizacji podstawowego przedsięwzięcia. W wyniku przebudowy zostanie podwyższona nośność normatywna obu mostów z klasy E do klasy B z pozostawieniem dotychczasowych wymiarów. Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (3 kpl.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: - projekty budowlane, - projekty wykonawcze, - przedmiary robót, - szczegółowe specyfikacje techniczne. Wymagania techniczne dotyczące wykonania i odbioru parametrów realizowanych robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych – załącznik nr 10 do SIWZ. Każdy z oferentów winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia miejsca budowy poniesie oferent. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: - organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, - zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej, - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, - wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją (3 egz.), - po zakończeniu robót zlikwidowanie zaplecza budowy oraz uporządkowanie terenu. Przedmiary robót są przykładowe. Załączone przedmiary robót (załącznik nr 8 do SIWZ) określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować załączoną dokumentację techniczną i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiary nie stanowią podstawy do późniejszego rozliczenia umowy – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarach, a które należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z załączonych dokumentacji projektowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45221111-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 42 000,00 zł (słownie: czterdzieści dwa tysiące złotych 00/100).Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Podlasko-Mazurski Bank Spółdzielczy w Zabłudowie O/Ełk, Nr 19 8099 0004 0090 7602 2000 0050 - poręczeniach bankowych, - poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w „oryginale” najpóźniej przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą. Do oferty nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego – lecz jego kopię. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, należy złożyć je w kasie Powiatowego Zarządu Dróg w Ełku, ul. Kolonia 1. Kasa jest czynna w godzinach 08:00 - 14:00 – pok. Nr 4. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); b) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. c) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SIWZ; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach