Przetargi.pl
Remont mostu stalowego nitowanego na rzece Łynie w ciągu drogi gminnej Nr 160541N

Gmina Dobre Miasto ogłasza przetarg

  • Adres: 11-040 Dobre Miasto, ul. Warszawska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 153 939 , fax. 896 161 443
  • Data zamieszczenia: 2019-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobre Miasto
    ul. Warszawska 14
    11-040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 153 939, fax. 896 161 443
    REGON: 51074365700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dobremiasto.com.pl/`

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont mostu stalowego nitowanego na rzece Łynie w ciągu drogi gminnej Nr 160541N
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont mostu stalowego nitowanego na rzece Łynie w ciągu drogi gminnej Nr 160541N. 2. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach o nr geod.215,182, 332 obręb 2 miasta Dobre Miasto, gmina Dobre Miasto. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) opracowanie projektu i wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na czas remontu wraz wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami, 2) wykonanie zadania zgodnie z ekspertyzą techniczną i projektem remontu mostu, 3) wykonanie stałej organizacji ruchu zgodnie z projektem, 4) wykonanie zadania zgodnie z przedmiarami robót, 5) gruz budowlany należy przetransportować w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 6) utylizację wszystkich elementów zdemontowanych podczas wykonywania prac remontowych tj. (bariery ochronne, gruz) należy uzgodnić z Zamawiającym. 4. W ramach realizacji inwestycji Wykonawca jest zobowiązany do: 1) zabezpieczenia terenu objętego pracami w okresie trwania ich realizacji i profesjonalne, zgodne z przepisami oznakowanie miejsca wykonywania robót, 2) przestrzegania wszystkich procedur związanych z zajęciem pasa drogowego, 3) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ, Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ oraz przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. 3. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie, a także zdobycia na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty, w tym użyte materiały oraz dostarczone i zamontowane urządzenia, na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji, maksymalnie 60 miesięcy, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w Rozdziale XIV niniejszej specyfikacji – Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty. 5. Zamawiający wymaga, aby wykonawca oraz podwykonawcy wykonujący roboty budowlane zatrudniali na podstawie umowy o pracę co najmniej 5 osób przy realizacji robót drogowych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040). 6. Szczegółowe warunki realizacji wymagań określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych warunków, a także rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, zostały zawarte w rozdziale XX niniejszej SIWZ. 7. Ilekroć w niniejszej treści SIWZ i załącznikach do SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, źródle lub szczególnym procesie, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: ,,lub równoważne”. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od wskazanych w SIWZ. 8. Przedmiot zamówienia będzie dofinansowany z Funduszu Dróg Samorządowych i podlega rygorom wynikającym z tego tytułu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45221111-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 9.000 zł. (słownie: dziewięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wykonawca załącza do oferty oryginał pełnomocnictwa, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie lub w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba upoważniona, jeżeli upoważnienie nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. 3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczono wartość zamówienia. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach