Gmina Twardogóra ogłasza przetarg
- Adres: 56-416 Twardogóra, ul. Ratuszowa 14
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3158251 , fax. 071 3158142
- Data zamieszczenia: 2013-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Twardogóra
ul. Ratuszowa 14 14
56-416 Twardogóra, woj. dolnośląskie
tel. 071 3158251, fax. 071 3158142
REGON: 93193482200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.twardogora.um.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń w kompleksie sportowo rekreacyjnym Twardogórze - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach zamówienia do zadań oraz czynności wykonawcy należeć będzie wykonanie prac określonych w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a w szczególności: przejęcie od Zamawiającego placu budowy, zabezpieczenie robót pod względem bhp oraz bezpieczeństwa mienia i osób trzecich; roboty przygotowawcze w tym: wydzielenie placu budowy od pozostałej części budynku w sposób umożliwiający, prowadzenie niezakłóconej eksploatacji i wykorzystania hali, w tym zabezpieczenie przed nadmiernym hałasem, zapyleniem itp., zapewnienie (w razie konieczności) przestawienia, wyniesienia i wniesienia mebli w pomieszczenia, w których będą realizowane prace, stałe utrzymywanie porządku w częściach ogólno dostępnych i wykorzystywanych do realizacji zadania; roboty ogólno budowlane i instalacyjne w tym: wykonanie ścian działowych nowoprojektowanych z pustaków wapienno, piaskowych SILKA 12 względem nowego układu pomieszczeń, adaptacja systemowych sufitów podwieszanych do nowego układu pomieszczeń poprzez wykorzystanie części sufitów istniejących, wykonanie nowych posadzek w pomieszczeniach projektowanych łazienek, wykonanie nowych otworów drzwiowych wraz z osadzeniem nadproży, wyposażenie nowych łazienek, wyposażenie projektowanego aneksu kuchennego, wyposażenie projektowanego pokoju hotelowego, montaż systemowych witryn szklanych wraz z drzwiami, montaż konstrukcji wraz z panelami z blachy perforowanej, wykonanie wentylacji wspomaganej mechanicznie oraz wykonanie wentylacji mechanicznej, montaż jacuzzi (obecnie zamontowanego na piętrze) w miejscu boksu natryskowego, wykonanie instalacji wod-kan oraz grzewczej w pomieszczeniach nowoprojektowanych poprzez wpięcie do instalacji istniejącej, wykonanie instalacji elektrycznej oraz uzupełnienie oświetlenia awaryjnego, montaż wewnętrznej stolarki drzwiowej, montaż ceramiki sanitarnej w nowoprojektowanych łazienkach, wykonanie nowych elementów wykończenia wnętrz, pokrycia posadzek, malowanie sufitów i ścian, montaż płytek ceramicznych podłogowych i ściennych; inne prace w tym: wynikające z uzgodnień dokumentacji projektowej i sztuki budowlanej, wynikające z udzielonych wyjaśnień treści SIWZ - jeśli dotyczy, wbudowanie materiałów posiadających udokumentowane świadectwa, dopuszczenia i stosowania w budownictwie, sporządzenie dokumentacji powykonawczej, prace porządkowe i zabezpieczające, wykonywanie obowiązków gwaranta w okresie uzgodnionym w umowie minimum 60 miesięcy, ponoszenie wobec Zamawiającego pełnej odpowiedzialności za realizację przedmiotu umowy, ponoszenie skutków prawnych oraz finansowych za istotne zmiany wprowadzone z własnej inicjatywy w trakcie realizacji inwestycji bez akceptacji Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 25 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2000,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.twardogora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ROZBUDOWA SYSTEMU KLIMATYZACJI W BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO- ETAP II
Dodano: 2016-07-07 - Wyposażenie gastronomiczne kawiarni muzealnej w budynku Muzeum Narodowego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 5 (część I - bez urządzeń gastronomicznych ruchowych oraz mebli w sali konsumpcyjnej)
Dodano: 2016-07-06 - Dzieci bezpieczne i szczęśliwe. Plac zabaw ul. Daszyńskiego, Kartuska, Kazimierza Wielkiego, Czarnieckiego (LBO)
Dodano: 2016-04-19 - Przebudowa klatek schodowych znajdujących się w budynku Ratusza w Kątach Wrocławskich
Dodano: 2016-03-18 - Przebudowa klatek schodowych znajdujących się w budynku Ratusza w Kątach Wrocławskich
Dodano: 2015-11-05 - Adaptacja budynku przy ul. Grunwaldzkiej 4 na Żłobek nr 1 w Kłodzku -Część I. Adaptacja budynku przy ul. Bohaterów Getta 3 na Żłobek nr 2 w Kłodzku - Część II.
Dodano: 2015-07-27 - Remont budynku mieszkalnego - nadleśniczówki przy ul. Różanej
Dodano: 2015-07-22 - Prace remontowe budynków biurowych, pomocniczych i otoczenia siedziby Nadleśnictwa Głogów Część III - przebudowa zespołu wejściowego biurowca
Dodano: 2015-07-21 - Remont pomieszczeń gospodarczo-magazynowych znajdujących się w piwnicy budynku Ratusza oraz Modernizacja pomieszczeń Wydziału Organizacji Pozarządowych zlokalizowanych w budynku Ratusza w Kątach Wrocławskich
Dodano: 2015-07-14 - ocieplenie ścian zewnętrznych budynku do wtórnej segregacji odpadów
Dodano: 2015-01-07