Gmina Knyszyn ogłasza przetarg
- Adres: 19-120 Knyszyn, ul. Rynek
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 857 279 971 , fax. 857 279 970
- Data zamieszczenia: 2020-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Knyszyn
ul. Rynek 39
19-120 Knyszyn, woj. podlaskie
tel. 857 279 971, fax. 857 279 970
REGON: 50659088000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://knyszyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części istniejącego budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Knyszynie na przedszkole - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części istniejącego budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Knyszynie na przedszkole. Projekt budowlany zatwierdzony pozwoleniem na budowę obejmuje również rozbudowę budynku ZSO o kuchnię z zapleczem technologicznym i jadalnię, która nie jest przedmiotem niniejszego zamówienie. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych i wykończeniowych wewnątrz części istniejącego budynku. Główne elementy: 1) wykucie i zamurowanie otworów drzwiowych oraz montaż i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 2) wykonanie ścian działowych wydzielających toalety, 3) wykonanie ścian oddzielenia p.poż., 4) szpachlowania i malowanie ścian; 5) wykonanie instalacji sanitarnych i elektrycznych, 6) biały montaż i roboty wykończeniowe, 7) wymiana części elewacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został we wskazanej poniżej dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 9 do SIWZ, na którą składa się: 1) Pozwolenie na budowę – decyzja Starosty Monieckiego Nr 152/2020 z dnia 04.06.2020 r. 2) Projekt budowlany 3) Projekt wykonawczy – branża architektura 4) Projekt wykonawczy konstrukcji 5) Projekt wykonawczy branża elektryczna 6) Projekt wykonawczy branża sanitarna 7) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża architektoniczna 8) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża elektryczna 9) Przedmiar robót budowlanych – roboty budowlane i roboty wykończeniowe. 10) Przedmiar robót budowlanych – branża elektryczna 11) Przedmiar robót budowlanych – branża sanitarna - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego nr: 53 8076 0001 0000 1209 2000 0030 w Podlaskim Banku Spółdzielczym w Knyszynie, tytułem: „znak postępowania: Gk.271.10.2020 – wadium”. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) kwotę gwarancji, 3) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia ……………………..r. – do dnia …………………………r.”, 4) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenia o którym mowa w pkt 6.1 (Załącznik nr 2 do SIWZ i Załącznik nr 3 do SIWZ)- należy złożyć w oryginale 3) Zobowiązania podmiotu trzeciego w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 4 do SIWZ - należy złożyć w oryginale 4) Pełnomocnictwo ( oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 5) dokument potwierdzający wniesienie wadium. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej Zamawiający zaleca dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu, natomiast w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gminnych i zakup sprzętu do ich utrzymania – Gmina Wyszki
Dodano: 2024-07-08 - Remont dachu i kominów w budynku Sądu Rejonowego w Augustowie przy ul. 3 Maja 43
Dodano: 2024-07-08 - Modernizacja drogi powiatowej na odcinku Klukowo - Trojanowo - Kuczyn
Dodano: 2024-07-05 - Budowa ciągu komunikacyjnego wzdłuż rzeki Brok w Wysokiem Mazowieckiem.
Dodano: 2024-07-05 - Przebudowa Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Filipowie.
Dodano: 2024-07-04 - Budowa boiska wielofunkcyjnego i Klubu Dziecięcego w Sztabinie
Dodano: 2024-07-04 - „Remont zabytkowego dworu w Krasnem – siedziby domu dziecka - etap I” i „Remont zabytkowego dworu w Krasnem – siedziby domu dziecka - etap II”
Dodano: 2024-07-03 - „Remont przejazdu drogowo-kolejowego wbk 145 Skład Hajnówka”
Dodano: 2024-07-03 - Modernizacja źródeł ciepła i energii elektrycznej w Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii
Dodano: 2024-07-02 - Wykonanie Pracowni Rezonansu Magnetycznego na terenie SP ZOZ w Łapach przy ul. J. Korczaka 23 w Łapach
Dodano: 2024-07-01