Krotoszyńska Biblioteka Publiczna im.Arkadego Fiedlera ogłasza przetarg
- Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Benicka
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 627 252 783 , fax. 627 252 783
- Data zamieszczenia: 2019-05-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krotoszyńska Biblioteka Publiczna im.Arkadego Fiedlera
ul. Benicka 9
63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
tel. 627 252 783, fax. 627 252 783
REGON: 10358390000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://biblioteka.krotoszyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa z rozbudową o szyb windowy zewnętrzny budynku Krotoszyńskiej Biblioteki Publicznej wraz ze zmianą aranżacji i kolorystyki wnętrz. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Przebudowa z rozbudową o szyb windowy zewnętrzny budynku Krotoszyńskiej Biblioteki Publicznej wraz ze zmianą aranżacji i kolorystyki wnętrz. Zadanie inwestycyjne zakłada m.in.: dostosowanie obiektu do wymogów przeciwpożarowych, zapewnienie dostępu do biblioteki dla osób niepełnosprawnych, zmianę układu i przeznaczenia pomieszczeń na wszystkich piętrach budynku, rozbudowę o szyb windowy i związaną z nim rampę podjazdową, zmianę aranżacji i kolorystyki wnętrz. Zakres zadania obejmuje wykonanie następujących prac: a./ branży budowlanej: skrócenie długości dojść ewakuacyjnych na kondygnacji I i II piętra poprzez wydzielenie wewnętrznej klatki schodowej jako niezależnej strefy pożarowej, obudowa klatki schodowej elementami wykończeniowymi w klasie REI 60 odporności ogniowej, likwidacja sanitariatu przy klatce schodowej parteru i połączenie komunikacji poziomej parteru z pionową całego budynku, przebudowa pomieszczeń w szczycie północnym parteru, przebudowa sanitariatów – dostosowanie ich do wymagań przy korzystaniu przez osoby niepełnosprawne, wydzielenie pomieszczeń technicznych na parterze budynku w inny sposób niż dotychczasowy, wykończenie posadzek na gruncie w części technicznej płytkami gres, wykonanie ocieplenia i warstw wykończeniowych podłogi na gruncie w projektowanych pomieszczeniach socjalnych i sanitarnych obsługi technicznej, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej zgodnie z przeznaczeniem pomieszczeń, wymiana wydzielonych okien zewnętrznych w pomieszczeniach sanitarnych na piętrze I i II na naświetla o odporności ogniowej EI30, budowa dźwigu hydraulicznego od strony północnej budynku biblioteki, budowa rampy podjazdowej do dźwigu dla osób niepełnosprawnych, przebudowa dachu w celu wykonania przewodów wentylacyjnych ponad połacią dachu, wykonanie wzmocnienia konstrukcji schodów, roboty demontażowe, murarskie, posadzkowe, wewnętrzne roboty wykończeniowe b./ branży sanitarnej: instalacja klimatyzacji, instalacja wentylacji, instalacja wodociągowa i kanalizacyjna, instalacja c.o., c./ branży elektrycznej: szafka wnękowa PW-Rs z układem pomiarowym, szafka PW z DPXI160A - pożarowy wyłącznik prądu (pwp), tablice rozdzielcze wraz z wewnętrznymi liniami zasilającymi, instalacja elektryczna 3-fazowa i 1-fazowa, instalacja podłączenia windy, instalacja elektryczna oświetlenia ogólnego, instalacja elektryczna oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego, instalacja połączeń wyrównawczych, instalacja odgromowa w części dobudowanej windy, przedłużenie wiązki światłowodowej, instalacja sieci komputerowej wraz z wyposażeniem serwerowni, instalacja podłączenia głośników, instalacja sygnalizacji pożaru, instalacja monitoringu zewnętrznego i wewnętrznego, instalacja sygnalizacji alarmu. Projekt realizowany będzie z dofinansowaniem w ramach NARODOWEGO PROGRAMU ROZWOJU CZYTELNICTWA Priorytet 2 INFRASTRUKTURA BIBLIOTEK 2016-2020 ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona – przez cały okres związania ofertą wadium w wysokości : 25.000,00 zł, słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j Dz.U. z 2019 r., poz. 310). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego podany w SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik : pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 2. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców. 3. W przypadku, gdy zostanie oceniona jako najkorzystniejsza oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty o których mowa w pkt IX. C SIWZ każdy z Wykonawców składa osobno. 4. W przypadku, gdy Wykonawca - którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza -polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawia na wezwanie Zamawiającego w odniesieniu do tych podmiotów, dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wymienione w pkt. IX.C SIWZ. Zamawiający nie żąda dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia wymienionych w pkt. IX.C SIWZ w odniesieniu do Podwykonawcy, któremu Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a nie jest podmiotem na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP. 5. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 2 ustawy PZP – w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załączone do oferty w oryginale. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (Informacja z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ . Uwaga! W przypadku gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej wraz z oświadczeniem składa listę podmiotów, należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody , że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 07.07.1994 r. – Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 1332 ze zm.) z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. , poz. 65). 6. Jeżeli Wykonawca przedstawi dokumenty, w których wartość podana będzie w innej walucie niż PLN, to dla potwierdzenia spełnienia warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN wg średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty równoważne polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego, określone w § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dn. 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody w Dąbczu
Dodano: 2024-06-15 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Szydłowo
Dodano: 2024-06-14 - Konarzewo: budowa pumptracku na działce 562/15
Dodano: 2024-06-14 - Zadanie 55058 Porażyn 14 WOG K-5230 "Budowa budynków zaplecza administracyjno-technicznego Składu Porażyn wraz z zagospodarowaniem terenu".
Dodano: 2024-06-14 - „Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Łopuchowie”
Dodano: 2024-06-13 - Remont dachu i elewacji Domu Pogodnej Jesieni w Środzie Wielkopolskiej
Dodano: 2024-06-13 - Przebudowa budynku Szkoły Specjalnej przysposabiającej do pracy
Dodano: 2024-06-12 - Modernizacja zabytkowego budynku starej szkoły podstawowej w Brodnicy, obecnie pełniącego funkcję Biblioteki Publicznej Gminy Brodnica
Dodano: 2024-06-12 - Rozbudowa wraz z modernizacją PSZOK w Witaszyczkach
Dodano: 2024-06-11 - Modernizacja sali wykładowej 35 w budynku Wydziału Nauk o Żywności i Żywieniu przy ul.Wojska Polskiego 31/33 w Poznaniu
Dodano: 2024-06-11