Przetargi.pl
Przebudowa z rozbudową budynku dawnego kina GOPLANA na Centrum Kultury w Połczynie-Zdroju

Gmina Połczyn-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 78-320 Połczyn-Zdrój, Plac Wolności 3-4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3666100 , fax. 94 3666105
  • Data zamieszczenia: 2013-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Połczyn-Zdrój
    Plac Wolności 3-4 3-4
    78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3666100, fax. 94 3666105
    REGON: 00052388000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polczyn-zdroj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa z rozbudową budynku dawnego kina GOPLANA na Centrum Kultury w Połczynie-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania: Przebudowa z rozbudową budynku dawnego kina GOPLANA na Centrum Kultury w Połczynie-Zdroju, .ul. Parkowa 4, 78-320 Połczyn-Zdrój, zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym, zwanym dalej PFU, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie Wykonanie zaprojektowanych Robót Budowlanych, przeprowadzenie procedur odbiorowych, rozruch instalacji i obowiązki umowne w okresie udzielonej gwarancji. 3. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, objętych niniejszym SIWZ, który jest konieczny z punktu widzenia warunków umowy, sporządzonej Dokumentacji Projektowej , przepisów prawa i wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 4. Przedmiot zamówienia i obejmuje wykonanie m.in.: a) dokumentacji projektowej tj: - Projektu budowlanego wszystkich branż wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 4 egz. - Projektów wykonawczych wszystkich branż (w tym projektów specjalistycznych takich jak m.in. projekt akustyki, projekt aranżacji wnętrz, innych których konieczność opracowania może wyniknąć w trakcie projektowania) - 3 egz. - Zapis całości opracowania na nośniku elektronicznym (płyta CD) - w formacie pdf. b) wszelkich robót budowlanych oraz dostaw w zakresie podanym w Programie funkcjonalno-użytkowym, SIWZ, zgodnie z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną; c) wszelkich niezbędnych prac z uwzględnieniem poniesienia wszelkich opłat administracyjnych koniecznych do realizacji robót objętych zamówieniem; d) dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcją eksploatacyjną. e) sprawowanie nadzoru autorskiego; f) uzyskanie wymaganych prawem decyzji administracyjnych w tym pozwolenia na budowę i pozwolenia na użytkowanie; 5. Dokumentacja Projektowa winna być przygotowana zgodnie z obowiązującymi przepisami t.j. m.in. Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego z dnia 2 września 2004 r. oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym z dnia 18 maja 2004 r. 6. Dokumentacja Projektowa powinna obejmować wszystkie branże i zakresy robót zgodnie z PFU. 7. Obowiązki Wykonawcy w zakresie Dokumentacji Projektowej obejmują ponadto przygotowanie wniosku o uzyskanie dla Zamawiającego pozwolenia odpowiedniego organu na prowadzenie robót budowlanych, zapewnienie sprawowania nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania robót oraz przygotowanie dokumentacji powykonawczej. Realizacja powyższego zakresu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz załącznikami - Załącznik nr 9 do SIWZ. 9. Zamawiający zakłada możliwość dokonania wizji lokalnej obiektu objętego zamówieniem publicznym w dniach od 16.09.2013r. do 27.09.2013r. w godzinach od 08:00 - 15:00 10. Określenie przedmiotu zamówienia zgodnie z Wspólnym Słownikiem Zamówień. Jak w PFU na załączniku Nr 9 do SIWZ 11. Uwagi końcowe - Wszelkie roboty budowlane należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami, aktualnymi normami i zasadami sztuki budowlanej ze szczególnym uwzględnieniem Prawa budowlanego oraz przepisami BHP. - Na etapie przetargowym Wykonawcy są zobowiązani do szczegółowego zapoznania się z przedmiotem zamówienia w szczególności z SIWZ, aby wnieść ewentualne zapytania i uwagi przed terminem składania ofert i podpisaniem umowy na realizację zadania. 12. Wykonawca jest odpowiedzialny za : - wykonanie przedmiotu umowy, - jakość wykonania, - należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wszelkim nazwom własnym znajdującym się w niniejszym SIWZ oraz w każdej innej dokumentacji dotyczącej niniejszego zamówienia towarzyszy zapis lub inne o równoważnych parametrach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, Sposób przekazania: - na konto Zamawiającego PKO BP S.A. o/Drawsko Pom. Nr 77 1020 2847 0000 1702 0009 6693 Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego, lub w jednej z poniżej podanych form: - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Sposób przekazania: oryginał wraz z kopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączone do oferty przetargowej. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń lub gwarancji. 2. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. 3. Wadium musi zostać wniesione przed terminem składania ofert, tj do dnia 04.10.2013r., godz. 11:00 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Wadium winno być wniesione na czas równy okresowi związania ofertą składana w niniejszym postępowaniu. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 7. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 13. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polczyn-zdroj.pl/bip/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach