Gmina Sławno ogłasza przetarg
- Adres: 26-332 Sławno, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 755-18-50 , fax. 044 755-18-51
- Data zamieszczenia: 2009-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławno
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31 31
26-332 Sławno, woj. łódzkie
tel. 044 755-18-50, fax. 044 755-18-51
REGON: 59064817800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: ugslawno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa wraz z rozbudową budynku strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Kunice Gmina Sławno - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie Przebudowy wraz z rozbudową budynku strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Kunice Gmina Sławno w zakresie wykonania; - prac budowlanych w części świetlicowej, - instalacji sanitarnych w części świetlicowej - instalacji elektrycznych w części świetlicowej - instalacji odgromowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. zakres oraz wymagania techniczne określone zostały w załącznikach do siwz - przedmiar robót, - specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót Do wykonawcy robót należy ponadto: - zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych robót, - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, - urządzenie zaplecza robót, Wykonawca przedłoży recepty, atesty i opinie laboratoryjne na zamontowane materiały po zakończeniu robót Pozostałe prace wykonane zostaną systemem gospodarczym przez Inwestora. Opis ten zawiera minimalne wymagania, co oznacza, ze wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się zbliżonymi parametrami technicznymi, lub równoważnymi . Uwaga! Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez zamawiającego które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom jeżeli dotyczy, art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Opis warunków udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą oferenci spełniający następujące warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ). tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz 5. Wykonawca musi wykazać, że posiada polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia polisa na wartość nie mniejszą niż 100.000,00 PLN Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww warunek. 6. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby, przedstawiając ich uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjnej wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa ( dla Kierownika budowy ) - Załącznik Nr 4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww warunek. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił. Oceny warunków nie stopniuje się.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dokumenty wymagane w ofercie: a) wypełniony formularz ofertowy - ( wg załączonego wzoru Nr 1 do siwz ), b) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 ) (wg załączonego wzoru Nr 2 do siwz ) c) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 ) ( wg załączonego wzoru Nr 3 do siwz ) d) dokument pełnomocnictwa - ( oryginał lub notarialnie poświadczona kopia ) tylko w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik inny niż prokurent; pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika, w przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem ( jeżeli dotyczy ) e) Kserokopia uprawnień budowlanych o specjalności konstrukcyjnej dla Kierownika budowy ( wg załączonego wzoru Nr 4 do siwz ) f) Kserokopia zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa aktualne na dzień składania ofert dla w/w osoby, ( wg załączonego wzoru Nr 4 do siwz ) g) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót, który będzie służyć celom poglądowym, II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. tj. Wykonawca musi wykazać, że posiada polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia polisa na wartość nie mniejszą niż 100.000,00 PLN Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww warunek. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, czyli w szczególności spółki cywilne, konsorcja, dokumenty wymienione odpowiednio w pkt. I.b i Ic oraz pkt. II.1 ) niniejszego rozdziału składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Ponieważ w przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem obustronnie w przypadku druku na dwóch stronach przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do potwierdzania dokumentów firmy (upoważnienie powinno być zawarte w ofercie) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugslawno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa pomieszczeń przy ul. Hubala 2 w Bełchatowie na potrzeby Centrum Rehabilitacji Dzieci Przystań, w ramach zadania inwestycyjnego: Budżet Obywatelski - Centrum Rehabilitacji Dzieci Przystań - przebudowa pomieszczeń przy ul. Hubala 2 na potrzeby placówki rehabilitacyjnej.
Dodano: 2016-07-18 - Remont, docieplenie i adaptacja części budynku OSP na potrzeby świetlicy wiejskiej - termomodernizacja budynku przy ul. Hubala położonym na działkach o nr ewid. 360/2, 360/4, 360/5 w Gminie Ksawerów
Dodano: 2016-07-15 - Wykonanie zagospodarowania terenu wraz z ogrodzeniem wokół Ośrodka Zdrowia w Ksawerowie - II etap
Dodano: 2016-07-13 - Przebudowa i adaptacja budynków położonych w Łodzi przy Al. Kościuszki 19 i ul. Wólczańskiej 36 w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-07-12 - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W PARCICACH
Dodano: 2016-07-12 - Wymiana stolarki okiennej wraz z pracami modernizacyjnymi w pomieszczeniach związanych z działalnością kliniczno - dydaktyczną budynku A-3 Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2016-07-06 - Remont, docieplenie i adaptacja części budynku OSP na potrzeby świetlicy wiejskiej - termomodernizacja budynku przy ul. Hubala położonym na działkach o nr ewid. 360/2, 360/4, 360/5 w Gminie Ksawerów
Dodano: 2016-06-28 - Wykonanie zagospodarowania terenu wraz z ogrodzeniem wokół Ośrodka Zdrowia w Ksawerowie - II etap.
Dodano: 2016-06-06 - Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Wojska Polskiego 73 w Sieradzu w celu utworzenia lokali mieszkalnych
Dodano: 2016-04-16 - REMONT OBIEKTÓW OŚRODKA I REKREACJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Dodano: 2016-04-12