6 Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 91-836 Łódź, ul. Złotnicza 10
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6575090 , fax. 042 6575090
- Data zamieszczenia: 2009-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 6 Dom Pomocy Społecznej
ul. Złotnicza 10 10
91-836 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6575090, fax. 042 6575090
REGON: 00082313800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie długości dojść ewakuacyjnych do obowiązujących przepisów w 6 Domu Pomocy Społecznej w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu, wielkości i zakresu zamówienia jest zamieszczony w załaczniku nr 5 do SIWZ (przedmiar robót). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452152102
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich oddzielnie): aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 upzp. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiecej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich oddzielnie): posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca, który będzie ubiegał się o zamówienie musi spełnić następujące warunki( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łącznie kwalifikacje i doświadczenie): wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jedną robotę, której przedmiotem jest wykonanie robót budowlanych o wartości brutto min. 100 000,00 zł. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedlożyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia dzialalności jest krótszy - w tym okresie (załącznik nr 2 do SIWZ), b) dokumenty potwierdzające, że wymienione roboty zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokoły odbioru). W przypadku wykazania zamówienia nie popartego dokumentem potwierdzającym, że zlecone zamówienie(a) zostały wykonane z należytą starannością- pozycja ta nie będzie brana pod uwagę. 3. Wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia nastepujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia: Kierownik robót budowlanych - 1 osoba. Wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, kopie uprawnień budowlanych wydanych na podstawie rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578 z póź. zm.) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiazujących przepisów. 4. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć, oprócz wymienionych dokumentów, oświadzczenie o spełnianiu udziału w postępowaniu wynikających z art.22 ust. 1 u.p.z.p. zawarte w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: j.w.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja i przystosowanie dla osób niepełnosprawnych łazienek indywidualnych oraz remont pomieszczeń kuchennych i zniszczonych toalet w CRO DPS
Dodano: 2016-02-22 - Zakup i montaż dźwigu osobowego - windy dla osób niepełnosprawnych przy budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w miejscowości Gaj
Dodano: 2013-10-31 - Naprawa konstrukcji i pokrycia dachów na budynkach Domu Pomocy Społecznej w Białaczowie uszkodzonych w wyniku nawałnicy w 2011r. pow. opoczyński
Dodano: 2012-08-29 - Przystosowanie łazienek dla potrzeb osób niepełnosprawnych w CRO
Dodano: 2012-04-24 - Przystosowanie łazienek dla potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2011-09-09 - Remont 16 pomieszczeń mieszkalnych w budynku Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Rojnej 15
Dodano: 2010-11-03 - Remont 16 pomieszczeń mieszkalnych w budynku Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Rojnej 15
Dodano: 2010-10-08 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w pawilonach A, B, C, D, E oraz stolarki aluminiowej w pawilonie S
Dodano: 2010-07-23 - Budowa Ośrodka Dydaktyczno-Rehabilitacyjnego - II etap.
Dodano: 2010-06-22 - Remont generalny pokoi mieszkalnych
Dodano: 2009-09-28