6 Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 91-836 Łódź, ul. Złotnicza 10
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6575090 , fax. 042 6575090
- Data zamieszczenia: 2009-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 6 Dom Pomocy Społecznej
ul. Złotnicza 10 10
91-836 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6575090, fax. 042 6575090
REGON: 00082313800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont generalny pokoi mieszkalnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu, wielkości i zakresu zamówienia jest zamieszczony w załączniku nr 5 do SIWZ (przedmiar robót). Zamawiający planuje wykonanie remontu 32 pokoi mieszkalnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452152102
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. Posiadać uprawnienia do wykonania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich oddzielnie), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć stosowne oświadczenie zawarte w ofercie. 4. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca, który będzie ubiegał się o zamówienie musi spełnić następujące warunki: wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości brutto minimum 100 000,00 zł. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych w/w robót (Załącznik Nr 2 do SIWZ), b)dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokoły odbioru). W przypadku wykazania zamówienia nie popartego dokumentem potwierdzającym, że zlecone zamówienie zostało wykonane z należytą starannością - pozycja ta nie będzie brana pod uwagę przy ocenie spełniania warunku. 5. Wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia do wykonania zamówienia : Kierownik robót budowlanych - 1 osoba. Wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ, kopie uprawnień budowlanych wydanych na podstawie rozporządzenia Ministra Transportu I Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie(Dz.U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578 z póź. zm.) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, aktualnych zaświadczeń z właściwej izby samorządu zawodowego. 6. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku). W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć, oprócz wymienionych dokumentów, oświadczenie wynikające z art 22 ust 1 u.p.z.p. zawarte w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 7. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia- nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: j.w.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja i przystosowanie dla osób niepełnosprawnych łazienek indywidualnych oraz remont pomieszczeń kuchennych i zniszczonych toalet w CRO DPS
Dodano: 2016-02-22 - Zakup i montaż dźwigu osobowego - windy dla osób niepełnosprawnych przy budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w miejscowości Gaj
Dodano: 2013-10-31 - Naprawa konstrukcji i pokrycia dachów na budynkach Domu Pomocy Społecznej w Białaczowie uszkodzonych w wyniku nawałnicy w 2011r. pow. opoczyński
Dodano: 2012-08-29 - Przystosowanie łazienek dla potrzeb osób niepełnosprawnych w CRO
Dodano: 2012-04-24 - Przystosowanie łazienek dla potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2011-09-09 - Remont 16 pomieszczeń mieszkalnych w budynku Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Rojnej 15
Dodano: 2010-11-03 - Remont 16 pomieszczeń mieszkalnych w budynku Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Rojnej 15
Dodano: 2010-10-08 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w pawilonach A, B, C, D, E oraz stolarki aluminiowej w pawilonie S
Dodano: 2010-07-23 - Budowa Ośrodka Dydaktyczno-Rehabilitacyjnego - II etap.
Dodano: 2010-06-22 - Dostosowanie długości dojść ewakuacyjnych do obowiązujących przepisów w 6 Domu Pomocy Społecznej w Łodzi
Dodano: 2009-07-24