Przetargi.pl
Remont generalny pokoi mieszkalnych

6 Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 91-836 Łódź, ul. Złotnicza 10
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6575090 , fax. 042 6575090
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 6 Dom Pomocy Społecznej
    ul. Złotnicza 10 10
    91-836 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6575090, fax. 042 6575090
    REGON: 00082313800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont generalny pokoi mieszkalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu, wielkości i zakresu zamówienia jest zamieszczony w załączniku nr 5 do SIWZ (przedmiar robót). Zamawiający planuje wykonanie remontu 32 pokoi mieszkalnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452152102
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. Posiadać uprawnienia do wykonania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich oddzielnie), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć stosowne oświadczenie zawarte w ofercie. 4. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca, który będzie ubiegał się o zamówienie musi spełnić następujące warunki: wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości brutto minimum 100 000,00 zł. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych w/w robót (Załącznik Nr 2 do SIWZ), b)dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokoły odbioru). W przypadku wykazania zamówienia nie popartego dokumentem potwierdzającym, że zlecone zamówienie zostało wykonane z należytą starannością - pozycja ta nie będzie brana pod uwagę przy ocenie spełniania warunku. 5. Wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia do wykonania zamówienia : Kierownik robót budowlanych - 1 osoba. Wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ, kopie uprawnień budowlanych wydanych na podstawie rozporządzenia Ministra Transportu I Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie(Dz.U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578 z póź. zm.) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, aktualnych zaświadczeń z właściwej izby samorządu zawodowego. 6. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku). W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć, oprócz wymienionych dokumentów, oświadczenie wynikające z art 22 ust 1 u.p.z.p. zawarte w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 7. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia- nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: j.w.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach