Burmistrz Miasta i Gminy Skaryszew ogłasza przetarg
- Adres: 26-640 Skaryszew, ul. Słowackiego 6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 6103095 , fax. 048 6103089
- Data zamieszczenia: 2009-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy Skaryszew
ul. Słowackiego 6 6
26-640 Skaryszew, woj. mazowieckie
tel. 048 6103095, fax. 048 6103089
REGON: 00052770100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA WODOCIĄGU KOLIDUJĄCEGO Z ROZBUDOWĄ DROGI KRAJOWEJ NR 9 W MIEJSCOWOŚCI SKARYSZEW - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest PRZEBUDOWA WODOCIĄGU KOLIDUJĄCEGO Z ROZBUDOWĄ DROGI KRAJOWEJ NR 9 W MSC. SKARYSZEW (od km 17+686,70 do 17+883,0), w zakres której wchodzi wykonanie rurociągu z rur ciśnieniowych PEHD 110 PN10 łączonych przez zgrzewanie czołowe, o długości całkowitej rurociągu 229,50 m. Włączenie projektowanego wodociągu nastąpi w istniejący wodociąg w ul. Reymonta, zakończenie zasuwą będzie miało miejsce na wysokości ul. Rynek (w celu dalszej rozbudowy wodociągu). Przejścia pod drogą krajową nr 9 oraz istniejącą kanalizacją deszczową (dn 800) należy wykonać przeciskiem sterowanym. Budowę wodociągu (roboty ziemne) należy wykonać pod nadzorem archeologicznym - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium: 2.000 zł - należy wnieść do dnia 12 stycznia 2010 roku do godziny 10:00
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1.1. Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ, 1.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: - Wykażą wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na budowie sieci wodociągowej o długości sieci głównej co najmniej L= 200 mb z PEHD zgrzewanego czołowo (każda) potwierdzonych dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie (roboty nie poparte tymi dokumentami nie będą brane pod uwagę). Należy podać rodzaj, wartość, datę i miejsce wykonania robót oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.5. Zapewnią kierowanie prowadzonymi robotami przez: kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci kanalizacyjnych i wodociągowych oraz wpisanych na listę członków właściwej Izby Samorządu Inżynierów Budownictwa. 1.6. Udokumentują, że nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 1.7. Udzielą 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy. 1.8. Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 2.1. Wypełniony formularz oferty (na załączonym druku - zał. nr 1 do SIWZ), 2.2. Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia wykonany wg przedmiaru robót stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ, 2.3. Upoważnienie do podpisywania dokumentów- o ile nie wynika ono z załączonych dokumentów. 2.4. Aktualny dokument potwierdzający status prawny przedsiębiorcy tj. wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (druk oświadczenia - zał. nr 3 do SIWZ). 2.6. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (zał. nr 4 do SIWZ), 2.7. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.8. Informacja nt. przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiedzialnych za realizację robót (zał. nr 5 do SIWZ) wraz z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (załączyć uprawnienia dla kierownika robót oraz zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego). 2.9. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (zał. nr 6), 2.10. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 2.9. wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 2.11. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (zał. nr 7). 2.12. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 2.11, wykonawca wskazał osoby, którymi dysponował. 2.13. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (zał. 8 do SIWZ). 2.14. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skaryszew.bip.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Żanęcin
Dodano: 2016-07-27 - Budowa wodociągu
Dodano: 2016-07-27 - Budowa sieci wodociągowej w ul. Bocznej od ul. Torfowej i budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Torfowej, Bocznej od Torfowej w Regułach - nr sprawy: ZP.271.2.65.2016
Dodano: 2016-07-27 - Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Maszna - I etap
Dodano: 2016-07-26 - Budowa wodociągu w serocku ul. Bajkowa
Dodano: 2016-07-22 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków i kanałem tłocznym w rejonie ulic Kupientyńskiej, Żytniej i Chabrowej (etap II) oraz kanalizacji deszczowej w rejonie ulicy Ks. Bosco w Sokołowie Podlaskim
Dodano: 2016-07-21 - BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W UL. 11-LISTOPADA, UL. POGODNEJ, UL. NADRZECZNEJ I UL. TRAUGUTTA ORAZ BUDOWA PRZYŁĄCZA WODOCIĄGOWEGO DO BUDYNKU POŁOŻONEGO PRZY UL. TRAUGUTTA W ZIELONCE
Dodano: 2016-07-21 - Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie kanału kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w miejscowościach Radziwiłłów i Grabina Radziwiłłowska gm. Puszcza Mariańska
Dodano: 2016-07-20 - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Majdany - rurociąg główny od OŚ Maj-dany do studni S101 wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
Dodano: 2016-07-18 - Budowa odcinka kanalizacji deszczowej w m. Górzno Kolonia gmina Górzno w ciągu drogi powiatowej nr 1328W Garwolin - Reducin - Górzno - Samorządki - Żelechów w km 7+753 - 7+923
Dodano: 2016-07-14