Przetargi.pl
Zakup zapasowego łącza internetowego dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad ogłasza przetarg

  • Adres: 00-848 Warszawa, ul. Żelazna 59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (022) 375 86 21 , fax. (022) 375 86 21, 3758803
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
    ul. Żelazna 59 59
    00-848 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (022) 375 86 21, fax. (022) 375 86 21, 3758803
    REGON: 01751157500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup zapasowego łącza internetowego dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup zapasowego łącza internetowego dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Usługa zapewniająca stały, zapasowy bezprzewodowy dostęp do Internetu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 724000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp; 1.3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zgodnie z wymogami o których mowa w art. 22 ustawy Pzp. tj.; w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - wykonali lub wykonują należycie co najmniej dwa zamówienia, z których każde polega lub polegało na świadczeniu usługi dostępu do Internetu na łączach bezprzewodowych o przepustowości minimum 10 Mbit/s o wartości każdego z nich, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 10 000,00 zł brutto każde. 2. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt. 1.1. oraz 1.2. spełniać musi każdy z wykonawców, zaś warunki określone w pkt. 1.3 wykonawcy spełniać muszą łącznie. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie właściwych dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Na potwierdzenie spełnienia warunków, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 4.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią formularza nr 3.3. stanowiącego załącznik do formularza Oferta. 4.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.3. Wykaz wykonanych usług, o których mowa w pkt 1.3 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, zgodnie z formularzem nr 3.2. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje). 5. Dokumenty, o których mowa w pkt. 4. powinny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4.2. - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Dokumenty, o których mowa w pkt 6 i 7. winny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 4.2. 9. Dokumenty, o których mowa w pkt 4., sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 10. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a) oświadczenie wymienione w pkt 4.1. winno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt 4.2. albo odpowiadające im określone w pkt 6 i 7., winny być złożone przez każdego Wykonawcę. 11. Na potwierdzenie, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom zamawiającego określonym w SIWZ Wykonawcy winni przedłożyć do oferty wypełniony formularz Oferowana usługa (Formularz 3.1.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach