Przetargi.pl
Przebudowa wewnętrznej instalacji technologicznej stacji uzdatniania wody w Długosiodle, gmina Długosiodło

Gmina Długosiodło ogłasza przetarg

  • Adres: 07210 Długosiodło, ul. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7412512 w.47, 7412526 , fax. 2907412512
  • Data zamieszczenia: 2017-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Długosiodło
    ul. Kościuszki 2
    07210 Długosiodło, woj. mazowieckie
    tel. 029 7412512 w.47, 7412526, fax. 2907412512
    REGON: 55066811400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wewnętrznej instalacji technologicznej stacji uzdatniania wody w Długosiodle, gmina Długosiodło
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wewnętrznej instalacji technologicznej stacji uzdatniania wody w Długosiodle, gmina Długosiodło. Zakres prac obejmował będzie wykonanie robót budowlanych z branży budowlanej, technologicznej oraz elektrycznej. Szczegółowy zakres robót, które należy wykonać w ramach niniejszego zamówienia znajduje się w przedmiarach robót (załącznik nr 7 a, 7b, 7c do SIWZ), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz dokumentacji technicznej (załącznik nr 9a, 9b, 9c do SIWZ). Ilekroć w SIWZ i załącznikach zostały wskazane normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, znaki towarowe, patenty, wskazaniu temu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zastosowane w SIWZ i załącznikach określenie podmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Wszelkie materiały i urządzenia określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązywania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazuje oznaczenie konkretnego producenta ( dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów/ produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający dopuszcza składania ofert równoważnych opisywanym, pod warunkiem, że zaproponowane materiały i urządzenia będą posiadały parametry nie gorsze niż te, które są przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia oraz zagwarantują wykonanie przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ i załącznikach. 2. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę/ Podwykonawcę na postawie umowy o prace osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.), dotyczących odbioru i transportu odpadów komunalnych, w ilości zapewniającej zgodną z warunkami niniejszej SIWZ realizację przedmiotowego zamówienia. Dla udokumentowania tego faktu, Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy lub umowy z Podwykonawcą złoży Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie, że osoby wykonujące bezpośrednio czynności przy realizacji zamówienia są zatrudnione u Wykonawcy bądź Podwykonawcy na podstawie umowy o pracę. Ponadto dla udokumentowania tego faktu, na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca/ Podwykonawca, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania pisemnego wezwania, przedstawi Zamawiającemu w formie pisemnej wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę ze wskazaniem czynności jakie te osoby wykonują. Sankcje z tytułu nie spełnienia w/w wymagań, zawiera wzór umowy, stanowiący zał. nr 10 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232430-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych); 2.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Polskim Banku Spółdzielczym w Wyszkowie o./ Długosiodło nr konta: 24 8931 0003 0600 0824 2022 0013 z dopiskiem ,,wadium” i tytułem postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach