Przetargi.pl
Przebudowa wewnętrznego dziedzińca na terenie Szkoły Podstawowej Nr 8 w Gnieźnie

Szkoła Podstawowa Nr 8 im. Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, Pawła Cymsa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 426 36 26, , fax. 61 424 18 16
  • Data zamieszczenia: 2019-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 8 im. Mikołaja Kopernika
    Pawła Cymsa 14
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 61 426 36 26, , fax. 61 424 18 16
    REGON: 24205100000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wewnętrznego dziedzińca na terenie Szkoły Podstawowej Nr 8 w Gnieźnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa wewnętrznego dziedzińca na terenie Szkoły Podstawowej Nr 8 w Gnieźnie. Zamawiający zwraca uwagę, że roboty budowlane będą wykonywane na obiekcie czynnym. 2. Zakres zamówienia: - demontaż części nawierzchni w pobliżu budynku głównego szkoły – nawierzchnia asfalto-betonowa oraz asfaltowa, - demontaż krawężników oddzielających utwardzony plac z kostki betonowej od rozbieranej nawierzchni, - rozbiórkę schodów zewnętrznych w północnej oraz zachodniej części budynku głównego, w miejscu rozebranych schodów projektuje się wykonanie nowych schodów terenowych z kostki betonowej, - rozbiórkę przybudówki od strony południowej budynku głównego, - rozbiórkę ogrodzenia przy budynku kuchni/jadalni - ogrodzenie murowane, - rozbiórka ogrodzenia wraz z cokołem betonowym od strony wschodniej, - rozbiórka cokołów betonowych od strony południowej - oczyszczenie terenu poprzez usunięcie starych pni oraz murków oporowych, - rozbiórka budynku gospodarczego graniczącego z działką nr 16 - rozbudowa systemu monitoringu o kamery oraz rejestrator, - montaż szlabanu od strony północno-zachodniej. - wymiana okna od strony południowej. UWAGA!!! Zamawiający informuje, że dokonując wyceny zamówienia Wykonawca musi uwzględnić: - demontaż i montaż nowych parapetów okiennych z blachy ocynkowanej, - zamurowanie częściowo otworu okiennego – 1m2 oraz montaż nowego okna PCV o pow. 1m2, - wykonanie nowego tynku wewnętrznego razem z malowaniem. 3. Zamawiający ustala minimalny okres rękojmi na przedmiot zamówienia na okres 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bezusterkowego protokołu końcowego. Za zaoferowanie podstawowego 60 miesięcznego okresu rękojmi Wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów. W celu uzyskania dodatkowych punktów należy zaoferować okres rękojmi (w miesiącach) od min. 61 do max. 84. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera niniejsza siwz (w tym wzór umowy), przedmiar robót, dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233250-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna zawierać: 1.1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1), 1.2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. IV.1.1. siwz (załącznik nr 2), - Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. - W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4)1.1.-1.3. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2. lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 3 stosuje się. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach