Przetargi.pl
Budowa żłobka na Os. Wschód w Wągrowcu

Burmistrz Miasta Wągrowca ogłasza przetarg

  • Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2621522, 67 2680320 , fax. 67 2620325
  • Data zamieszczenia: 2018-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Wągrowca
    ul. Kościuszki 15 a
    62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
    tel. 67 2621522, 67 2680320, fax. 67 2620325
    REGON: 570791282
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wagrowiec.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa żłobka na Os. Wschód w Wągrowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest budowa, żłobka wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz pozostałą niezbędna infrastrukturą techniczną wraz z zagospodarowaniem terenu i parkingami dla samochodów osobowych. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę i montaż wyposażenia w tym ruchomego obiektu takiego jak mim. meble, zabawki, sprzęt RTV, AGD, komputery itp. Żłobek, przeznaczony będzie dla dwóch grup po 25 dzieci w każdej z grup. Budynek parterowy, niepodpiwniczony został zaprojektowany jako, zwarta nowoczesna bryła z dachem płaskim, harmonizujący z istniejącym otoczeniem. Z uwagi na wymagania dotyczące nasłonecznienia projektowanego budynku wszystkie sale pobytowe zaprojektowano od południa i od południowego - zachodu tak aby spełnić warunek nasłonecznienia przez min. 3 godz pomiędzy godz. 8-16 w dniach równonocy. Od strony północnej zaprojektowano komunikację, zaplecze socjalno – sanitarne oraz kompletne zaplecze kuchenne, dostosowane do przygotowywania posiłków na miejscu. Biorąc pod uwagę specyfikę obiektu – opieka nad najmłodszymi dziećmi – obiekt zawiera szereg udogodnień dla dzieci oraz rodziców takie jak:  przestronny, częściowo zadaszony parking,  pełne zaplecze gastronomiczne,  kuchnię mleczną,  pokój karmienia,  przestronną wózkarnię połączoną bezpośrednio z szatnią,  zadaszony parking dla rowerów. Zestawienie powierzchni:  powierzchnia zabudowy: 1082,76 m2  powierzchnia użytkowa: 737,63 m2  powierzchnia całkowita: 1121,75 m2  kubatura całkowita: 5319 m3 Zagospodarowanie terenu: Na działce zaprojektowano wewnętrzny układ komunikacyjny pełniący funkcję dojazdu do budynku (połączenie budynku z ul. Mikołajczyka), funkcję drogi pożarowej oraz dojazdu do projektowanych miejsc postojowych dla samochodów osobowych. Zaprojektowano chodnik łączący projektowany budynek z Os. Wschód. Projektuje się oświetlenie terenu (w tym parkingu, chodnika i dróg) latarniami parkowymi. W bezpośrednim sąsiedztwie projektowanego budynku od strony północno-zachodniej zaprojektowano plac zabaw dla dzieci ze sztuczną nawierzchnia bezpieczną. Przed budynkiem zielony teren urządzony. Pomiędzy wejściem do budynku a projektowanym parkingiem przewidziano miejsce na przeniesienie istniejącego ogólnodostępnego placu zabaw (zadanie objęte odrębnym opracowaniem, ale objęte niniejszym zamówieniem). W ramach przedmiotu zamówienia należy dokonać relokacji istniejącego placu zabaw, utwardzenie terenu kostką betonowa gr.8cm na podbudowie cementowo piaskowej, wymianę nawierzchni na piaskową w okolicach urządzeń zabawowych i ich stref bezpieczeństwa na granicy piasku z nawierzchnią trawiastą zastosować obrzeże gumowe ogrodowe, budowę ogrodzenia systemowego w wysokości 1,5m oraz dostawę i montaż dodatkowych nowych urządzeń zabawowych zgodnie z dokumentacją projektową. Planuje się pozostawienie części istniejących drzew nie będących w kolizji z projektowanym zagospodarowaniem. Drzewa, które będą kolidować z realizacją inwestycji należy przesadzić w inną część działki. Planuje się liczne nasadzenia zielenią niska i średniowysoką. Przedmiot zamówienia obejmuje pielęgnację zieleni przez okres 24 miesięcy od dnia końcowego odbioru robót. Projektuje się ogrodzenie systemowe h=150cm (ogrodzenie panelowe ocynkowane powlekane PCV kolor zielony) wg rysunku projektu zagospodarowania terenu. Infrastruktura techniczna: Projektuje się przyłącza: kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej. Ponadto na terenie działki rozprowadzona zostanie zewnętrzna instalacja wodociągowa oraz kanalizacja sanitarna oraz deszczowa. Zaopatrzenie w wodę na cele bytowo-gospodarcze oraz p.poż. (do wewnętrznego gaszenia pożaru) przewidziano z istniejącej sieci wodociągowej PVC160. Ww. wodociąg zlokalizowany jest w ulicy Mikołajczyka. Kanalizacja sanitarna PVC160 klasy s włączona zostanie do kanału sanitarnego o średnicy 200mm z rur PVC zlokalizowanego w ul. Mikołajczyka. Włączenie nastąpi poprzez istniejącą studnię. Kanalizacja deszczowa PVC315 klasy s włączona zostanie do kanału deszczowego o średnicy 300mm z rur PVC zlokalizowanego w ul. Mikołajczyka. Włączenie nastąpi poprzez istniejącą studnię. Ścieki odprowadzane z kuchni do sieci kanalizacji sanitarnej muszą być uprzednio podczyszczone w separatorze tłuszczu. Budynek zasilany będzie z miejskiej sieci gazowej. Szafka kurka głównego wraz z gazomierzem zlokalizowana będzie na elewacji. W szafce na elewacji będzie również kurek szybkozamykający sterowany systemem detekcji gazu .Przyłącze gazowe wykonane będzie prze dostawcę gazu. Zasilanie energetyczne budynku, zgodnie z wydanymi warunkami przyłączeniowymi do sieci elektroenergetycznej ENEA Operator Sp. z o.o. nr 17975/2017/OD5/ZR3 z dnia 19.05.2017r. będzie zrealizowane z istniejącej stacji transformatorowej 15/0,4 kV nr 03-465 (projektowana szafka SK-6, obw, 1 stacji) poprzez linią kablową NAY2Y-J 4x150mm do złącza kontrolno-pomiarowego ZK1-1Pp ustawionego w granicy działki. Ze złącza kontrolno-pomiarowego zostanie poprowadzona wewnętrzna linia kablowa YAKXS 4x240mm2 do rozdzielni głównej budynku RG usytuowanej w pomieszczeniu EE. Przyłącze wykonane będzie przez Enea Operator Sp. z o.o., Projektuje się zewnętrzną elektroenergetyczną linię kablową dla zasilania projektowanych latarni parkowych. Projekt przewiduje budowę kanalizacji telekomunikacyjnej jednootworowej do budynku umożliwiającej wprowadzenie kabli wybranego Operatora Telekomunikacyjnego oraz podłączenie ich w projektowanej skrzynce i szafie. W pomieszczeniu technicznym EE nr 33 na punkt połączenia instalacji telekomunikacyjnej z publiczną siecią telekomunikacyjną zaprojektowano szafę telekomunikacyjną TT wyposażoną w punkt dostępowy (dostarczony/wskazany przez wybranego Operatora Telekomunikacyjnego), serwer (opcja) oraz przełącznik sieciowy 24-portowy. Z szafy tej należy również wyprowadzić kable telefoniczne do gniazd RJ11 we wskazanych pomieszczeniach. W budynku zaprojektowano sieć strukturalną dla wskazanych przez Inwestora pomieszczeń. Sieć okablowania strukturalnego opracowana została w topologii gwiazdy, z centralnym punktem dystrybucyjnym umieszczonym w szafie TT w pomieszczeniu EE nr 33. W budynku zaprojektowano system Telewizji Dozorowej obejmujący zasięgiem pomieszczenia: sale pobytu dzieci, szatnię, wózkarnię, ciągi komunikacyjne, place zabaw i parkingi. W systemie zastosowano cyfrowe kamery IP z oświetlaczami podczerwieni z możliwością zasilania PoE. Zastosowano rejestrator IP z czasem rejestracji do 14 dni. Stacja robocza systemu zostanie umieszczona w pomieszczeniu dyrekcji. Budynek wyposażony będzie w pełne zaplecze kuchenne, które służyć będzie do produkcji, przygotowania oraz wydawania posiłków dla wychowanków żłobka. W skład zaplecza wchodzą następujące pomieszczenia: - magazyny produktów spożywczych, - komora chłodnicza, - magazyn warzyw, - magazyn artykułów spożywczych, - pokój intendentki, - szatnia personelu z WC, - przygotowalnia mięsa, - przygotowalnia warzyw i dezynfekcja jaj, - kuchnia główna wraz z rozdzielnią kelnerską, - kuchnia mleczna, - zmywalnia naczyń, - magazyn odpadów. Kuchnia będzie bazowała na produktach świeżych, na potrzeby czego wydzielono na zapleczu dwie osobne przygotowalnie mięsa i warzyw/owoców. Zakłada się również obróbkę – dezynfekcję jajek na obiekcie, na potrzeby czego wydzielono osobne-niezależne stanowisko mieszczące się w przygotowalni warzyw. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233250-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: w wysokości 180.000 (sto osiemdziesiąt tysięcy). Szczegóły dotyczące wniesienia wadium w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ),o którym mowa w art. 25a ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:  nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23, ust. 5 pkt 1 oraz  spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1b. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podwykonawcach w ww. oświadczeniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w ww. oświadczeniu. 3) dokument potwierdzający wniesienie wadium. 4) pełnomocnictwo – jeśli dotyczy, 5) zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca (Załącznik nr 5 do SIWZ) – jeśli dotyczy 6) zaleca się dołączenie do oferty płyty CD z zeskanowaną ofertą wraz z załączonymi dokumentami, w osobnym pliku należy zeskanować i nagrać na tę sama płytę dokumenty stanowiące „tajemnice przedsiębiorstwa”.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach