Przetargi.pl
Przebudowa wejścia do budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzicach wraz z utworzeniem punktu obsługi klienta.

MIEJSKI ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI ogłasza przetarg

  • Adres: 58-160 Świebodzice, ul. Świdnicka 7B
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIEJSKI ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI
    ul. Świdnicka 7B
    58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie
    REGON: 020550162
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mzn.swiebodzice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wejścia do budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzicach wraz z utworzeniem punktu obsługi klienta.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wejścia do budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzicach wraz z utworzeniem punktu obsługi klienta. W ramach projektowanych robót rozbiórkowych przewidziano:- demontaż paneli podłogowych w pomieszczeniu biurowym- demontaż drzwi wewnętrznych – 5 szt- demontaż drzwi zewnętrznych – 1 szt- demontaż okna- demontaż bramy garażowej- skucie tynków w pomieszczeniu archiwum- rozbiórka ścian typu lekkiego (stelaż metalowy + płyty gips-karton) wydzielających WC, w garażu i pomieszczeniu biurowym nr 17.- rozbiórka przedścianek z płyt gips-karton na korytarzu i pomieszczeniu biurowym nr 17- rozbiórka sufitów podwieszanych z płyt gips-kartonowych- rozbiórka instalacji wod-kan wraz z urządzeniami sanitarnymi- wykonanie nowych nadproży: 5 x L19 150, 5xL19 180 i 2 x HEB 180 – 2,5m- wykonanie nowej podłogi na gruncie: wylewka 10 cm, 2 x folia, styropian podłogowy, wylewka cementowa, wylewka samopozoimująca pod panele podłogowe- podmurowanie ścian pod witrynę i okno PVC w przedsionku, zamurowanie okienka do pomieszczenia kasy- odgrzybienie tynków ścian i sufitów- wykonanie ścianek gips-kartonowych wydzielających WC-y i archiwum .- wykonanie sufitów podwieszanych w pomieszczeniach nr 11, 12, 15, 16, 17 ,18- wykonanie przedścianek z płyt gips-karton na ścianach przedsionka, poczekalni i biura- montaż drzwi wejściowych aluminiowych dwuskrzydłowych z pochwytem (przystosowane do montażu domofonu)- montaż drzwi wewnętrznych aluminiowych dwuskrzydłowych przeszklonych z pochwytem- montaż biurowych drzwi popoż. 60EI - montaż drzwi wewnętrznych łazienkowych z kratką nawiewną min. 220cm2 – 2 szt- montaż drzwi wenętrznych do biur – 2 szt- montaż witryny wraz z ruchomym skrzydłem- montaż okna PVC wraz z nawiewnikiem- montaż parapetów zewnętrznych: 2 szt- montaż parapetów wewnętrznych: 2 szt- ułożenie płytek ceramicznych w pomieszczeniach nr 11, 15, 16, 17 i 18- ułożenie paneli podłogowych w pomieszczeniu biurowym nr 12- wykonanie gładzi gipsowych- wykonanie malatury ścian- wykonanie pasa o szer. 1,2m mozaiki w pomieszczeniu nr 15 i 18- wykonanie mechanicznej wentylacji wywiewnej z pomieszczenia nr 12 o wydatku min. 100 m3/h- wykonanie mechanicznego nawiewmu powietrza z grzałką elektryczną w pomieszczeniu nr 12 - wykonanie instalacji wod-kan dla dwóch WC wraz z podłączeniem umywalki w pokoju nr 12- licowanie ścian WC płytkami ceramicznymi na pełną wysokość- biały montaż w WC przystosowany dla niepełnosprawnych (pom. Nr 17): umywalka, ubikacja podwieszana.- biały montaż w WC (pom. Nr 16) : umywalka, pisuar i ubikacja podwieszana- demontaż i ponowny montaż umywalki wraz z szafką w pomieszczeniu nr 12- demontaż dwóch grzejników- montaż grzejników w nawiązaniu do istniejącej instalacji w pomieszczeniu nr 12 (C33 900x1400mm, C33 600x1200mm) i w pom. nr 15 (C22 600x600 mm) - montaż grzejników elektrycznych 300W i 500W (w WC)- montaż wentylatora wywiewnego z WC- montaż wyposażenia do WC: lustra, poręcze, pochwyty, uchwyty, podajniki- montaż kratek nawiewnych w przedściankch- montaż drzwiczek rewizyjnych w przedściankch- montaż kratek wentylacyjnych-wykonanie nowych gniazdek elektrycznych w pomieszczeniach biurowych nr 12 i 17 i pomieszczeniach WC(14 szt),-montaż ledowych lamp: 2 szt – 2700lm w pomieszczeniu magazynowym, 21szt - 4000lm w pomieszczeniach biurowych nr 12 i 17, na poczekalni i w przedsionku, 4 szt 1100lm w pomieszczeniach WC.-w istniejącej rozdzielni dobudowanie tablicy bezpiecznikowej natynkowej z wyłącznikami nadmiarowo prądowymi oraz wyłącznikami różnicowo prądowymi-po wykonaniu instalacji elektrycznej wykonanie niezbędnych pomiarów i sprawdzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości2 500,00 zł.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu,a) gwarancjach bankowych,b) gwarancjach ubezpieczeniowych,c) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 462).4 Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BNP Paribas Bank nr 74 2030 0045 1110 0000 0229 6800 z dopiskiem „Wadium – MZN/ 22 /2023”. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie przelewu. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5 Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP,2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie,4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert), w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa przedmiotowego postępowania „Przebudowa wejścia do budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzicach wraz z utworzeniem punktu obsługi klienta” oraz numer MZN/ 22 /2023,5) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Świebodzice, reprezentowana przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Świebodzicach,6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).6 W przypadku wniesienia wadium w formie:1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.7 Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.8 Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie..4 zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) należycie zrealizował w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na budowie i/lub przebudowie budynku o wartości minimum 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100),b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję Kierownika budowy stosownie do przepisów ustawy Prawo budowlane, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającą minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót (łącznie) na stanowiskach kierownik budowy i/lub kierownik robót i/lub inspektor nadzoru inwestorskiego,c) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję Kierownika robót w specjalności instalacji sanitarnej stosownie do przepisów ustawy Prawo budowlane, posiadającą wykształcenie wyższe techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającą minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót (łącznie) na stanowiskach kierownik budowy i/lub kierownik robót i/lub inspektor nadzoru inwestorskiego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach