Przetargi.pl
Przebudowa w liniach granicznych pasa drogowego drogi gminnej ulicy Rynek

Urząd Miasta i Gminy Drobin ogłasza przetarg

  • Adres: 09210 Drobin, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2601441 w. 107
  • Data zamieszczenia: 2018-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Drobin
    ul. Piłsudskiego 12
    09210 Drobin, woj. mazowieckie
    tel. 024 2601441 w. 107
    REGON: 54664400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umgdrobin.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa w liniach granicznych pasa drogowego drogi gminnej ulicy Rynek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje: Roboty rozbiórkowe 1) Frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. od 4 cm do 12 cm z wywozem materiału z rozbiórki - 650 m2, 2) Ręczne rozebranie nawierzchni z kostki betonowej regularnej na podsypce piaskowej - chodniki i zjazdy - 250 m2, 3) Rozebranie krawężników betonowych na podsypce piaskowej - 120 m, 4) Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. II-IV na głębokość do 60 cm - 745 m2, Roboty drogowe-jezdnia 1) Profilowanie i zagęszczanie podłoża - 458 m2, 2) Podbudowy z warstwy ulepszonego podłoża z mieszanki związanej cementem C3/4 gr 15 cm Rm=1,5Mpa i 15cm Rm=2,5MPa - 458 m3, 3) Warstwa podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 20 cm - 458 m2, 4) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej, zużycie emulsji 0,8 kg/m2- 458 m2, 5) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa wiążąca o gr. 8 cm; - 450 m2, 6) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/m2 -458 m2, 7) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa ścieralna o gr. 4 cm; - 458 m2, 8) Ława pod krawężniki betonowa z oporem - 19,152 m3, 9) Krawężniki betonowe wystające i wtopione wzdłuż drogi o wymiarach 15x30 cm - 252 m. Roboty drogowe - parking 1) Podbudowy z warstwy ulepszonego podłoża z mieszanki związanej cementem C3/4 gr 15 cm Rm=1,5Mpa i 15cm Rm=2,5MPa - 285 m3, 2) Warstwa podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 20 cm - 285 m2, 3) Parking z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 285 m2, Roboty drogowe - chodnik 1) Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem- 157 m, 2) Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 15 cm Krotność = 1.5 - 380 m2, 3) Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 686 m2, Roboty instalacyjne kanalizacyjne 1) Wykopy z załadunkiem ręcznym i transportem na odległość do 1km (grunt kat. I-II) - 90 m3, 2) Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich o gr. 15 cm- 70 m2, 3) Zasypanie wykopów fundamentowych podłużnych, punktowych, rowów, wykopów obiektowych spycharkami z zagęszczeniem mechanicznym zagęszczarkami (grubość warstwy w stanie luźnym 40 cm) - kat. gruntu I-II - 90 m3, 4) Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm - 16 m, 5) Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 250 mm - 61 m, 6) Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr.500 mm z osadnikiem bez syfonu - 6 szt., 7) Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm w gotowym wykopie o głębokości 3m- 3 studnie. Wykonawca wykona, zatwierdzi, wprowadzi i utrzyma Projekt zmiany organizacji ruchu na czas trwania budowy oraz oznakowania ruchu zastępczego na czas wykonania inwestycji. (Uwaga: nie dopuszcza się całkowitego zamknięcia obiektu dla ruchu pojazdów i pieszych – należy zapewnić dostęp do budynków i podmiotów gospodarczych). 2. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w: a) dokumentacji projektowej, b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, c) przedmiarze robót. 3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane materiały. Termin liczony będzie od daty końcowego odbioru robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 4. Wykonawcy proponuje się sprawdzenie miejsca robót oraz jego otoczenia w celu oceny czynników koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wizja na terenie robót nie będzie organizowana przez Zamawiającego 5. Warunki realizacji robót: a) przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ, projektem budowlanym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót, wiedzą i sztuką budowlaną, przepisami w zakresiebezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi, stosując się do poleceń Inspektora nadzoru inwestorskiego, b) Wykonawca przed wbudowaniem materiałów zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi nadzoru dokumentów potwierdzających parametry tych materiałów w celu dokonania kontroli, c) wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji, zgodny z załączoną informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d) Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych, e) Wykonawca po podpisaniu umowy, w terminie 7 dni roboczych dostarczy Zamawiającemu: − uproszczony kosztorys wraz z tabelą wartości elementów scalonych, który będzie stanowił załącznik do umowy, − do akceptacji harmonogram rzeczowo – finansowy uwzględniający terminy realizacji poszczególnych etapów prac, który będzie stanowił załącznik do umowy. f) Zamawiający, do użytku własnego, zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy powykonawczego zestawienia kosztów i ewentualnie innych zestawień powykonawczych, rzeczowo – finansowych, itp. wymaganych np. przez instytucje dofinansowujące realizację zadania. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej, tzn. nie gorszych, niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym nie mogą być one o parametrach gorszych, niż parametry materiałów wskazanych przez Zamawiającego w projekcie, przedmiarze, szczegółowych specyfikacjach technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry tych materiałów. Wszelkie materiały określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Użyte w dokumentacji przetargowej ewentualne nazwy materiałów nie są obowiązujące i należy przyjąć, iż stanowią wskazania/propozycje i mają na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Wyroby budowlane, które będą używane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233320-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w danym zakresie. Za spełnienie warunku uznane zostanie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ formularz ofertowy ( Załącznik Nr 1 do SIWZ ) b/ niezbędne pełnomocnictwa, jeżeli zostały udzielone

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach