Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ DZ. EWID. NR 203/1, 203/4, 204,1, 205/3, 206/3, 207/3, 208/12, 208/14, 208/16, 208/18, 209/5, 214/3, 215/5, 216/5, 223/2, 224/1, 224/2, 224/3, 246/1, 246/5, 247/1, 247/8, 248/3, 304/4, 306/3, 1364/2, 1364/8, 1456/3 UL. LEŚNA W MIEJSCOWOŚCI STOJADŁA NA ODCINKU OD KM 0+000 DO KM 0+323 ORAZ OD KM 0+370 DO KM 0+860 O ŁĄCZNEJ DŁUGOŚCI 0,813 KM”

Gmina Mińsk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Chełmońskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 582 851 , fax. 257 582 489
  • Data zamieszczenia: 2018-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mińsk Mazowiecki
    ul. Chełmońskiego 14
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 257 582 851, fax. 257 582 489
    REGON: 71158274700000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ DZ. EWID. NR 203/1, 203/4, 204,1, 205/3, 206/3, 207/3, 208/12, 208/14, 208/16, 208/18, 209/5, 214/3, 215/5, 216/5, 223/2, 224/1, 224/2, 224/3, 246/1, 246/5, 247/1, 247/8, 248/3, 304/4, 306/3, 1364/2, 1364/8, 1456/3 UL. LEŚNA W MIEJSCOWOŚCI STOJADŁA NA ODCINKU OD KM 0+000 DO KM 0+323 ORAZ OD KM 0+370 DO KM 0+860 O ŁĄCZNEJ DŁUGOŚCI 0,813 KM”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej dz. ewid. nr 203/1, 203/4, 204,1, 205/3, 206/3, 207/3, 208/12, 208/14, 208/16, 208/18, 209/5, 214/3, 215/5, 216/5, 223/2, 224/1, 224/2, 224/3, 246/1, 246/5, 247/1, 247/8, 248/3, 304/4, 306/3, 1364/2, 1364/8, 1456/3 ul. Leśna w miejscowości Stojadła na odcinku od km 0+000 do km 0+323 oraz od km 0+370 do km 0+860 o łącznej długości 0,813 km. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o projekt budowlany rozbudowy ulicy Leśnej w Stojadłach, na odcinku od ulicy Książęcej do ulicy Kołbielskiej, o długości około 860 mb. W załączeniu przedstawiono dwa przedmiary opisujące przewidywane roboty: 1) Przedmiar dotyczący realizacji zadania związanego z odbudową drogi uszkodzonej w wyniku zdarzeń noszących znamiona klęski żywiołowej, obejmujący roboty kwalifikujące się do finasowania w ramach promesy pomocy finansowej udzielonej przez MSWiA, 2) Przedmiar dotyczący rozbudowy, zawierający wszystkie pozostałe roboty, które nie mają charakteru odbudowy uprzednio istniejącej drogi lub występujące na innych działkach geodezyjnych niż te które zostały wskazane w tytule zadania i w promesie MSWiA, Działania przewidziane na ulicy Leśnej obejmują następujące asortymenty robót: • przygotowanie terenu (roboty rozbiórkowe), kod CPV 45111213-4, • roboty ziemne (wykonanie wykopów), kod CPV 45112400-9, • roboty drogowe na ulicy, kod CPV 45233252-0, • rekultywacja zieleńców, kod CPV 45112710-5, • budowa układu odwodnienia, kod CPV 45232450-1, • przebudowa napowietrznej sieci elektrycznej z oświetleniem ulicy, kod CPV 45316110-9, • przebudowa napowietrznej sieci telekomunikacyjnej, kod CPV 32412100-5, • organizacja ruchu, kody 45233290-8, 45233221-4. Zamawiający wymaga, aby korytowanie istniejącej nawierzchni odbyło się dwuetapowo. W I etapie należy pobrać materiał wierzchni (ok. 20cm grubości) i przetransportować (do 10km) na wskazane przez Zamawiającego odcinki dróg gruntowych. W II etapie należy wykorytować materiał spodni zawierający grunt gliniasty. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z dróg gminnych ma on obowiązek utrzymania ich w stanie pozwalającym na korzystanie innym użytkownikom a po zakończeniu robót przywrócić nawierzchnie do stanu nie gorszego niż pierwotny. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z pracami ujętymi w przedmiarze robót, specyfikacją wykonania i odbioru robót oraz z dokumentacją projektową. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: kierowanie pojazdami, układanie masy bitumicznej, roboty ziemnie i rozbiórkowe jeżeli wykonywanie tych czynności będzie w przypadku danego wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233320-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim Nr 52 9226 0005 0000 8035 2000 0040 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Mińsk Mazowiecki ul. Chełmońskiego 14 05-300 Mińsk Mazowiecki w kancelarii pok. 102, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym warunku wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 11. Oferta musi ponadto zawierać: 1) Formularz oferty 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy) 3) Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) 4) Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeżeli dotyczy) 5) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót (załącznik nr 8 SIWZ) 6) Potwierdzenie wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach