Przetargi.pl
Przebudowa urządzeń energetycznych kolidujących z kompleksową przebudową ul. Rynek wraz z ulicami przyległymi w Iłży, gm. Iłża

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 27-100 Iłża, Rynek 11
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 048 3412210 , fax. 048 6163300
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    Rynek 11 11
    27-100 Iłża
    tel. 048 3412210, fax. 048 6163300
    REGON: 00052370300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilza.ornet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa urządzeń energetycznych kolidujących z kompleksową przebudową ul. Rynek wraz z ulicami przyległymi w Iłży, gm. Iłża
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa urządzeń energetycznych kolidujących z kompleksową przebudową ul. Rynek wraz z ulicami przyległymi w Iłży, gm. Iłża
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5000PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Warunki : 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków: 2.1. Potencjał kadrowy. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - formularz nr 5, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - formularz nr 6. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane o odpowiednim zakresie oraz dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa, dysponować trzyletnim doświadczeniem w zakresie robót o równoważnym charakterze i wielkości. 2.2. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), był głównym wykonawcą przy realizacji co najmniej dwóch robót o podobnych charakterze i złożoności co do przedmiotu przetargu - formularz nr 7. 2.3. Potencjał techniczny: Wykonawca musi wykazać dysponowanie sprzętem pozwalającym na wykonanie zamówienia formularz nr 8, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , którymi będzie dysponował - formularz nr 9. 2.4. Potencjał finansowo - ekonomiczny. Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe wystarczające na wykonanie zadania. 2.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 5.2.1.oraz w pkt 5.2.4. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt 6 przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg formuły (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu nr 1do oferty należy załączyć: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - formularz nr 3 do oferty. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Pzp - formularz nr 4 do oferty. 1.3. Wypełniony kosztorys ofertowy - formularz nr 2 do oferty. 1.4. Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia (Potencjał kadrowy) - formularz nr 5 i 6 do oferty . 1.5. Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji prace zostały wykonane należycie - formularz nr 7 do oferty. 1.6. Wykaz sprzętu, który będzie zastosowane przy realizacji zamówienia - formularz nr 8i 9 do oferty. 1.7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.8. Aktualne zaświadczenie z ZUS i US o nie zaleganiu z opłatami, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.9. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 1.10. Dokument potwierdzający zapłatę wadium. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.7. składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 4.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 6.1.1. i 6.1.2 oraz 6.1.7. i 6.1.8. powinny być złożone przez każdy podmiot.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ilza.ornet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach