Przetargi.pl
Odbiór odpadów z terenu Gminy Ozorków w 2010 roku

Gmina Ozorków ogłasza przetarg

  • Adres: 95-035 Ozorków, ul. Wigury 14
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 042 2771444 , fax. 042 2771449
  • Data zamieszczenia: 2009-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ozorków
    ul. Wigury 14 14
    95-035 Ozorków
    tel. 042 2771444, fax. 042 2771449
    REGON: 00054356800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug-ozorkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór odpadów z terenu Gminy Ozorków w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie podzielone jest na dwa (2) ZADANIA: ZADANIE NR I: Odbiór odpadów mieszanych. Usługa obejmuje odbiór odpadów gromadzonych w kontenerach metalowych typu KP-7, usytuowanych na terenie Gminy Ozorków, których lokalizacja została wskazana w załączniku Nr 1 do SIWZ. W ramach tego zadania usługi polegają na odbiorze odpadów, w terminie do 2 dni od telefonicznego przekazania zgłoszenia przez pracownika Urzędu Gminy o zapełnieniu kontenerów typu KP-7 wraz ze wskazaniem ich lokalizacji. Szacowana ilość usług odbioru odpadów z kontenerów typu KP-7 w okresie obowiązywania umowy wynosi ok. 35 sztuk kontenerów. ZADANIE NR II: Odbiór odpadów zbieranych selektywnie. Usługa obejmuje odbiór odpadów zbieranych selektywnie z podziałem na SZKŁO, PAPIER /makulatura/, TWORZYWO SZTUCZNE, a gromadzonych w wyodrębnionych do tego celu pojemnikach, usytuowanych na terenie Gminy Ozorków, których lokalizacja została wskazana w załączniku Nr 1a do SIWZ. Odbiór odpadów segregowanych odbywa się na zgłoszenie pracownika Gminy Ozorków wraz ze wskazaniem lokalizacji pojemnika. Szacowana ilość odpadów w okresie obowiązywania umowy wynosi około: - szkło ok. 110 000 kg , - tworzywo sztuczne ok. 35 000kg, - papier ok. 30 000 kg. Zamówienie - Zadanie nr I i nr II, obejmuje usługi w zakresie odbioru odpadów mieszanych i odpadów zbieranych selektywnie, gromadzonych w pojemnikach zlokalizowanych w poszczególnych miejscowościach na terenie Gminy Ozorków oraz przekazanie ich do miejsca odzysku lub unieszkodliwiania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień /w przypadku oferty wspólnej każdy Wykonawca musi spełnić warunek/ tj.: 1)prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004 roku Nr 173, poz. 1807 z póź. zm), 2)posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych wydane na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach na okres, co najmniej objęty przedmiotem zamówienia lub zezwolenie na transport odpadów komunalnych, wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2004 r. o odpadach (Dz.U Nr 62, poz. 628 ze zm.) na okres co najmniej objęty niniejszym zamówieniem. b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 1)w okresie ostatnich 3 lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie - wykonywali, co najmniej jeden raz usługi w zakresie odbioru odpadów komunalnych lub wykonują usługi w tym zakresie (w przypadku oferty wspólnej każdy Wykonawca musi wykazać się wymaganym doświadczeniem w zakresie powierzonego mu zakresu - w zakresie przedmiotu każdego z Zadań), 2)posiadają sprzęt do wykonywania zamówienia /w przypadku oferty wspólnej warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców/ : a.Dla ZADANIA NR I: min. 1 pojazd specjalistyczny np. samochód-śmieciarka, kontenerowiec lub hakowiec, b.Dla ZADANIA NR II: min 1 pojazd specjalistyczny dostosowany do opróżniania pojemników z odpadami zbieranymi selektywnie. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, wskazanych w niniejszej specyfikacji, złożonych wraz z ofertą przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1)formularz ofertowy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), 2)w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika, dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 3)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ), 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych wydane na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach na okres, co najmniej objęty przedmiotem zamówienia lub zezwolenie na transport odpadów komunalnych, wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2004 r. o odpadach (Dz.U Nr 62, poz. 628 ze zm.) na okres co najmniej objęty niniejszym zamówieniem, 6)wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ), 7)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie - wg załącznika nr 5 do SIWZ, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, 8)dokumenty potwierdzające gotowość przyjęcia poszczególnych odpadów przez przedsiębiorstwo prowadzące działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, 9)akceptowany tj. podpisany wzór umowy (stanowiący załączniki nr 6 - dla Zadania Nr I, załącznik nr 7 - dla Zadania Nr II). B. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt A pkt 2), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. 1)Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane pkt A ppkt od 2 - do 8 - dla każdego partnera z osobna, natomiast pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 2)Pełnomocnictwo dla jednego z wykonawców ustanowione wspólnie przez wszystkich wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć, w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem, w sposób umożliwiający identyfikację osoby składającej podpis.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug-ozorkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach