Centrum Rehabilitacyjno-Opiekuńcze Dom Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekłe Somatycznie Chorych ogłasza przetarg
- Adres: 92-338 Łódź, ul. Przybyszewskiego 255/267
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 0-42 6755205
- Data zamieszczenia: 2009-06-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Rehabilitacyjno-Opiekuńcze Dom Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekłe Somatycznie Chorych
ul. Przybyszewskiego 255/267 255/267
92-338 Łódź
tel. 0-42 6755205
REGON: 00427387000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cro.finn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Dom Pomocy Społecznej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wywóz nieczystości i odpadów komunalnych z obiektów Centrum Rehabilitacyjno - Opiekuńczego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia : wywóz nieczystości i odpadów stałych (komunalnych) z obiektów C.R.O. wg następującej zasady : - Poniedziałek, środa i piątek w godzinach 600 ÷ 700 - kontener o pojemności 10 m3, Zamawiający dopuszcza stosowanie np.: dwóch kontenerów o poj. 5 m3, ale w cenie kontenera o pojemności 10 m3, - Wtorek i piątek w godzinach 600 ÷ 700 - dwa pojemniki EKO 1,1 m3 (papier, szkło, plastik), - Usługodawca zobowiązany jest do podstawiania własnych pojemników i kontenerów, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 2 lub art. 67 ust 1 pkt. 1 i 2, - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust 3,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, - formularz cenowy - załącznik nr 2, - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 3, - zaakceptowany projekt umowy - załączniki nr 4, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualny dokument potwierdzający posiadanie zezwoleń na wytwarzanie odpadów uwzględniające wymagania dla zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, wywozu i unieszkodliwiania odpadów komunalnych i innych niż komunalne, - pełnomocnictwo wynikające z art. 23. - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długośc okresu gwarancji stałej ceny
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cro.finn.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Księżpol
Dodano: 2014-10-24 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Księżpol
Dodano: 2014-10-07 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Księżpol
Dodano: 2013-06-10 - Odbiór i transport odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 pochodzących z sortowni odpadów w Giedlarowej
Dodano: 2012-12-14 - ODBIÓR ODPADÓW Z TERENU GMINY OZORKÓW W 2013 ROKU
Dodano: 2012-11-27 - ODBIÓR ODPADÓW Z TERENU GMINY OZORKÓW W 2011 ROKU
Dodano: 2010-12-07 - Wywóz nieczystości i odpadów komunalnych z obiektów Centrum Rehabilitacyjno - Opiekuńczego
Dodano: 2010-03-08 - Odbiór odpadów z terenu Gminy Ozorków w 2010 roku
Dodano: 2009-12-22 - Wywóz nieczystości i odpadów komunalnych z obiektów Centrum Rehabilitacyjno - Opiekuńczego
Dodano: 2009-05-06