Przetargi.pl
Przebudowa ul. Wieniawskiego w Knurowie

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3392308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2014-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5 5
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 32 3392308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Wieniawskiego w Knurowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę ul. Wieniawskiego o długości ok. 215,90 m i szerokości 6,0 m, w tym: 1.1. wykonanie nowej nawierzchni jezdni wraz z podbudową, w tym: a) kostka brukowa betonowa typu Behaton koloru grafitowego gr. 8 cm, b) podsypka cementowo - piaskowa gr. 4 cm, c) podbudowa tłuczniowa warstwa górna gr. 8 cm, d) podbudowa tłuczniowa warstwa dolna gr. 15 cm, e) warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm, f) wymiana gruntu na grunt niewysadzinowy (warstwa o gr. 40 cm), g) ścieki uliczne (z kostki brukowej betonowej typu Holland) o szer. 0,2 m, 1.2. wykonanie nowej nawierzchni chodnika o szer. 1,5 m wraz z podbudową po stronie numerów parzystych, w tym: a) kostka brukowa betonowa typu Holland koloru grafitowego gr. 8 cm, b) kostka brukowa typu Holland koloru szarego gr. 8 cm, c) podsypka cementowo - piaskowa gr. 4 cm, d) podbudowa tłuczniowa gr. 10 cm, 1.3. wykonanie nowej nawierzchni wjazdów do posesji wraz z podbudową po stronie numerów parzystych, w tym: a) kostka brukowa betonowa typu Behaton koloru czerwonego gr. 8 cm, b) podsypka cementowo - piaskowa gr. 4 cm, c) podbudowa tłuczniowa warstwa górna gr. 8 cm, d) podbudowa tłuczniowa warstwa dolna gr. 15 cm, 1.4. wykonanie progów zwalniających płytowych z kostki brukowej betonowej typu Behaton koloru czerwonego (3 x 4,5 x 6,0), 1.5. przełożenie istniejącego chodnika oraz wjazdów do posesji po stronie numerów nieparzystych, w tym: a) kostka brukowa betonowa typu Holland, b) kostka brukowa betonowa typu Behaton, c) krawężniki wystające 15 x 30 cm, d) krawężniki wtopione 12 x 25 cm, e) obrzeża 30 x 8 cm, 1.6. wykonanie odwodnienia ulicy, w tym: a) studzienki ściekowe betonowe ? 500 mm z wpustem żeliwnym klasy D 400 kN jezdniowym z osadnikiem i koszem wyposażonym w kratę uchylną i zatrzask - 12 szt., b) przykanaliki z rur PCV ? 200 mm x 5,9 mm z wydłużonym kielichem o długości łącznej ok. 53,5 m, c) wykonanie drenażu ? 110 mm - ok. 125,8 mb, 1.7. wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu, 1.8. oznakowanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu, wykonanym przez Wykonawcę, 1.9. roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe, odtworzenie nawierzchni i trawników uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót, regulacja urządzeń podziemnych, humusowanie, obsianie trawą, itp.), 1.10. Oznakowanie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu dostarczonym przez Zamawiającego. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: 2.1. dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 2.2. przedmiar robót, 2.3. ustalenia wynikające z wzoru umowy. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 4. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez wykonawcę przy realizacji zamówienia nie mogą być gorsze od opisanych i wskazanych w dokumentacji projektowej. 5. Zamawiający, zgodnie z art. 30 ust. 4 pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w przedmiocie zamówienia przy zastosowaniu reguł wskazanych w art. 30 ust. 1 - 3 pzp. 6. Jeżeli wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne - zgodnie z art. 30 ust. 5 pzp - ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, spoczywa na Wykonawcy. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot umowy (robociznę i materiały) na okres 60 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy przez zamawiającego i wykonawcę. 8. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia określony w rozdz. II SIWZ w następujących terminach: 8.1. rozpoczęcie opracowania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - w dniu podpisania umowy, 8.2. dostarczenie do Zamawiającego zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - do 5 tygodni od daty podpisania umowy, 8.3. rozpoczęcie robót - do 7 dni od daty przekazania placu budowy. Przekazanie placu budowy nastąpi po zakończeniu robót związanych z wymianą napowietrznej sieci nN na sieć nN kablową ziemną przez Spółkę TAURON Dystrybucja S.A. Planowany termin zakończenia robót przez Spółkę TAURON - 30.06.2014 r. 8.4. zakończenie do 14 tygodni od daty podpisania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 98 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pzp. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w: GETIN NOBLE Bank S.A., konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6. Wadium w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 218, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. 8. Wadium wnoszone w postaci gwarancji lub poręczenia musi zawierać zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knurow.pl//miasto/zamowienia_publiczne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach