Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Żwlaznej w Kwidzynie

Miasto Kwidzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 82500 Kwidzyn, ul. Warszawska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6464700, 6464777 , fax. 556 464 703
  • Data zamieszczenia: 2017-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kwidzyn
    ul. Warszawska 19
    82500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 055 6464700, 6464777, fax. 556 464 703
    REGON: 52354800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kwidzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Żwlaznej w Kwidzynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Żelaznej w Kwidzynie 2. Ww. inwestycja realizowana będzie wspólnie z Przedsiębiorstwem Wodociągowo Kanalizacyjnym Kwidzyn Sp. z o.o. które będzie zleceniodawcą i płatnikiem robót sanitarnych w zakresie wykonania kanalizacji deszczowej i przebudowy istniejącego wodociągu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych do pobrania ze strony Zamawiającego: www.bip.kwidzyn.pl>> Zamówienia Publiczne Gminy miejskiej Kwidzyn >> Aktualne >> Nazwa zamówienia 4. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 5. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. 6. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 7. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn. akt: KIO 2315/13]). 8. Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia (w tym również w projekcie budowlanym) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. 9. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem ich nazw o ile są mu znane. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne. 10. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia na umowę o pracę pracowników Wykonawcy i Podwykonawcy wykonujących prace ogólnobudowlane związane bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia z wyłączeniem kadry kierowniczej. Prace ogólnobudowlane, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia – to wszystkie czynności określone w opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji projektowej wykonywane bezpośrednio na terenie budowy. 1) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a) na etapie składania ofert - Wykonawca złoży oświadczenie na Formularzu Oferty, b) na etapie realizacji umowy – zgodnie z treścią projektu umowy stanowiącego załącznik do SIWZ, tj. Zamawiający będzie żądał listy osób zatrudnionych na umowę o pracę wraz ze stosowną informacją z ZUS potwierdzającą odpowiednią ilość osób zatrudnionych na umowęopracę, za które odprowadzane są składki ubezpieczeniowe. 2) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Zamawiający w każdym czasie, w szczególności w przypadku podejrzenia lub stwierdzenia w trakcie realizacji zamówienia zatrudnienia osób w innej formie niż określonej w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (dalej Kp), zastrzega sobie prawo do zawnioskowania o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy (PIP). W przypadku potwierdzenia przez PIP nie przestrzegania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* Kp, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, niezależnie od kar nałożonych przez PIP, w wysokości 10 000,00 zł. za każdą osobę nie zatrudnioną na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1* Kp. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1* Kp. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Żelaznej w Kwidzynie. Zakres inwestycji obejmuje następujące elementy: Branża drogowa • wymianę nawierzchni jezdni • wymianę nawierzchni zjazdów • wymianę nawierzchni chodników • wymianę wodociągu • budowę nowych odcinków kanalizacji deszczowej • regenerację istniejących terenów zielonych i założenie nowych trawników • utwardzenie terenu Konstrukcja jezdni : • warstwa ścieralna z betonu asfaltowego0/8mm KR3-4 gr.4cm, • warstwa wiążącą z betonu asfaltowego KR3-4 gr. 4cm • podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr.30cm • warstwa gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5MPa gr.15cm • podłoże gruntowe G3 Konstrukcja zjazdów : • kostka betonowa drogowa gr.8cm, grafitowa • podsypka cementowa-piaskowa 1:4 gr.4cm • podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr.30cm • warstwa gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5MPa gr.15cm • podłoże gruntowe G3 Konstrukcja chodnika wzmocnionego : • kostka betonowa drogowa gr.8cm, • podsypka cementowa-piaskowa 1:4 gr.4cm • podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr.20cm • warstwa gruntu stabilizowanego cementem Rm=1,5MPa gr.10cm • podłoże gruntowe G3 Konstrukcja poszerzeń chodnika wzmocnionego : • kostka granitowa drogowa gr.8cm, • podsypka cementowa-piaskowa 1:4 gr.4cm • podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr.20cm • warstwa gruntu stabilizowanego cementem Rm=1,5MPa gr.10cm • podłoże gruntowe G3 • styk kostki granitowej z ścianą budynków wykonać zgodnie z rys.D-25 Konstrukcja utwardzenia terenu : • płyty ażurowe betonowe gr.12cm, • podsypka cementowa-piaskowa 1:4 gr.4cm • podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr.20cm • podsypka piaskowa gr.15cm • podłoże gruntowe G3 Parametry techniczne projektowanych ciągów pieszych: • szerokość – 1,5 m • pochylenie poprzeczne -2% • obrzeża betonowe 8/30 Branża sanitarna WYMIANA WODOCIĄGU Z PRZYŁĄCZAMI Wymiana istniejącego wodociągu fi 80 żeliwnego od istn. wodociągu fi 110PE w ulicy Katedralnej do istn. wodociągu fi 110 PE w ulicy Krętej. Dodatkowo należy wymienić wodociąg fi 80 żel. na odcinku „w8” – „w22” (w ulicy Zduńskiej). Wymiana istniejących przyłączy (wykonać nowe w pasie drogowym ulicy) do działek o nr: 67, 70, 65, 69, 63, 68/2, 68/1, 24/1, 62, 57, 56, 55, 22, 54, 21, 20, 15, 14, 19, 13, 18/2, 18/1 Wodociąg główny z rur fi 110 i fi 90 PE100 RC SDR 17 natomiast przyłącza wodociągowe projektuje się z rur fi 40 PE100 RC SDR 17 dla wody. Łączenia za pomocą zgrzewania doczołowego i systemowych kształtek dla rur PE i żeliwnych. Kształtki kołnierzowe łączone przy pomocy kołnierzy śrubami nierdzewnymi i uszczelkami neoprenowymi. Przykrycie wodociągu 1,6 m. Rury układać na podsypce piaskowej gr. min. 10 cm i obsypcie min. 10 cm. Można wykorzystać materiał miejscowy spełniający wymogi producenta rur. Przy zastosowaniu rur typu PE100 RC nie jest wymagana podsypka i obsypką piaskowa. KANALIZACJA DESZCZOWA Kanalizacja z rur kanalizacyjnych fi 200 PP klasy SN10 kielichowych gładkich niekarbowanych łączonych na uszczelki gumowe. Przykanaliki z rur kanalizacyjnych z tworzyw sztucznych PP klasy minimum SN10 gładkich niekarbowanych kielichowych o średnicy 200 ze spadkiem minimum 2% dopuszczonych do montażu w strefie przemarzania gruntu (przy spadku większym od 5% dopuszcza się zastosowanie rur o średnicy 160). Wymaga się aby rury i kształtki pochodziły od jednego producenta. Rury w wykopie należy ułożyć na podsypce piaskowej gr. min. 10 cm z wyprofilowanym rowkiem pod rury z kątem podparcia rury minimum 90o i obsypać piaskiem wokół o warstwie min. 15 cm. Z uwagi na brak badań gruntowych dokładny zakres wykonania podłoża należy określić na etapie budowy w trakcie robót w ramach NA. Uzbrojenie kanalizacji Uzbrojenie kanalizacji stanowią : - studnie rewizyjne o średnicy 1200 mm i 630 PP, - projektowane studzienki ściekowe o średnicy 500 mm, - odwodnienia liniowe klasy E600 Branża elektryczna Budowa linii kablowej oświetlenia wraz z słupami oświetlenia Szczegółowy zakres prac wraz z obmiarami znajduje się w części kosztorysowej niniejszego opracowania. Integralną część niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia stanowi: a) Dokumentacja projektowa b) STWiORB
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: 18 000,00 PLN 2. Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Powiślańskim Banku Spółdzielczym w Kwidzynie, nr: 11 8300 0009 0008 2107 2000 0040 – w tytule przelewu należy podać nazwę niniejszego zamówienia z dopiskiem „WADIUM”), 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 z póź. zm.). 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach