Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Wyspiańskiego w Białogardzie

Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-200 Białogard, ul. 1-go Maja 18
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3122310 , fax. 094 3122919
  • Data zamieszczenia: 2013-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu
    ul. 1-go Maja 18 18
    78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3122310, fax. 094 3122919
    REGON: 33092045200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialogard.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Wyspiańskiego w Białogardzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Wyspiańskiego w Białogardzie w ramach programu Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 - 2011 - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Roboty przygotowawcze. 2) Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na wysokości od ulicy 1 Maja do ulicy Dąbrowszczaków dł. L = 595,0 mb - uzyskany destrukt dostarczyć na bazę ZUK. 3) Rozbiórka na całej długości ulicy Wyspiańskiego po obu stronach krawężników betonowych wraz z ławami betonowymi (wywóz na wysypisko komunalne). 4) Rozbiórka chodników z płyt betonowych z przesortowaniem dobrych - na bazę ZUK (resztę na wysypisko). 5) Rozbiórka pasów jezdni z podbudową o szerokości do 30 cm w celu wykonania ścieku terenowego z kostki bet. - bruk. o wymiarach 10 × 20 cm koloru czarnego z ławą betonową pod krawężnik i ściek wg rysunku konstrukcyjnego. 6) Wykonanie przedprofilu z asfaltobetonu pod geokompozyt (wg przekroju). 7) Ułożenie geokompozytu - geosiatki firmy Netlon-Tensar - Glasstex P-50. Ułożenie zgodne ze Specyfikacją producenta (dystrybutora). Siatkę ułożyć na warstwie emulsji asfaltowej po jej całkowitym rozpadzie. 8) Ułożenie warstwy wiążącej z półścisłego asfaltobetonu gr. 4 cm. 9) Ułożenie zasadniczej warstwy nawierzchni asfaltobetonowej z mieszanki SMA 0/8 grubości 3 cm lub alternatywnie z asfaltobetonu grysowo-żwirowego gr. 4 cm dla KR-2 do KR-3. 10) Ustawienie krawężników betonowych o wym. 15 × 30 cm na ławie betonowej wraz ze ściekiem terenowym o szerokości 20,0 cm. 11) Wykonanie nowych chodników z kostki bet. - bruk. gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej. 12) Wykonanie parkingu przyulicznego podłużnego o szerokości 2,0 do 2,50 m z kostki bet. - bruk. gr. 8 cm ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 ÷ 10 cm na istniejącej podbudowie tłuczeniowej po sfrezowanej nawierzchni bitumicznej. 13) Wykonanie pielęgnacji pasów zieleni. 14) Wykonanie odwodnienia ulicy poprzez ścieki terenowe do krat ściekowych istniejących - przewidywana regulacja pionowa i częściowa przebudowa. 15) Wykonanie przebudowy zjazdów do posesji. 16) Powyższe roboty należy wykonać zgodnie z wymogami dotyczącymi stosowanych materiałów, gotowych wyrobów, a także warunków odbioru robót - zawartymi w Ogólnej Specyfikacji Technicznej (OST) Generalnej Dyrekcji Dróg Publicznych w Warszawie. 3. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2 - roboty drogowe, 45.23.24.10-9 - roboty w zakresie kanalizacji ściekowej. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Dodatkowe wymogi: 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu: pisemnej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlano - montażowe na okres nie krótszy niż 60 miesięcy od dnia odbioru robót, stwierdzonego w protokole końcowym odbioru. 2) W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia, do usuwania wad przedmiotu zamówienia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Termin na usunięcie wad określony zostanie każdorazowo protokołem. W razie bezskutecznego upływu wyznaczonego terminu Zamawiający może zlecić usunięcie wad innemu podmiotowi a koszt usunięcia wad pokryje z kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy robót. 4) Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji technicznej. Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje i wykazać równoważność z materiałami zastosowanymi w dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w terminie do dnia 23.08.2013 r. w wysokości: 40.000,00 PLN. 2. Wadium można wnieść w jednej z następujących form: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Białogardzie 85 8562 0007 0003 4308 2000 0040 z adnotacją wadium w postępowaniu nr IZP.2711.15.2013. 4. Dowodem wniesienia wadium może być potwierdzony odcinek wpłaty lub potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub potwierdzony przez Wykonawcę inny dokument potwierdzający dokonanie wpłaty kwoty wadium załączony do oferty. 5. Wadium musi być wpłacone na tyle wcześnie, aby w terminie składania ofert kwota wadium znajdowała się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. W przypadku wadium wnoszonego w innych formach niż pieniądz, należy oryginał dokumentu umieścić w odrębnej kopercie opatrzonej dopiskiem WADIUM i złożyć wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.bialogard.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach