Gmina Szubin ogłasza przetarg
- Adres: 89-200 Szubin, ul. Kcyńska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 910 700 , fax. 52 384 80 71
- Data zamieszczenia: 2019-07-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szubin
ul. Kcyńska 12
89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 910 700, fax. 52 384 80 71
REGON: 92350910000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulicy Wiatrakowej w Stanisławce i ulicy Leśnej w Kołaczkowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszystkich robót ujętych i określonych w wielobranżowej dokumentacji projektowej w zakresie przebudowy ulicy Wiatrakowej w Stanisławce i ulicy Leśnej w Kołaczkowie opracowanej przez Zakład Usług Technicznych i Reklamowych Milik Piotr tj. projekcie budowlano – wykonawczym, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stałej organizacji ruchu. oraz zgłoszeniem robót i brakiem sprzeciwu Starosty Nakielskiego, znak WWA.6743.18.2019.JM z dnia 29.01.2019 r. Dołączony do postępowania przedmiar robót ma wyłącznie charakter poglądowy, pomocniczy i informacyjny. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w w/w wielobranżowej dokumentacji projektowej i w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik do SIWZ. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone poniżej: 1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca, podwykonawca i dalszy podwykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia wyznaczyli osoby zatrudnione na umowę o pracę wszędzie tam, gdzie wykonywanie czynności wynikających z SIWZ i opisu przedmiotu zamówienia polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019, poz. 1040 ze zm.). Przedmiotowy wymóg dotyczy przede wszystkim osób realizujących roboty budowlane związane z: obsługą sprzętu operacyjnego, robotami przygotowawczymi, robotami ziemnymi, wykonaniem nawierzchni. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osoby, która prowadząc działalność gospodarczą na podstawie wpisu do CEDiG zrealizuje zamówienie osobiście, osób pełniących funkcje kierownika robót oraz osób nadzorujących; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia Wadium w kwocie 35.000,00 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Ważność wadium wynosi 30 dni. Bieg terminu ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 ze zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym zamawiającego. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego Bank Spółdzielczy w Szubinie, nr konta 89 8164 0001 0000 0505 2000 0027, z adnotacją „wadium – numer sprawy ZP.271.21.2019 –,,Przebudowa ulicy Wiatrakowej w Stanisławce i ulicy Leśnej w Kołaczkowie” - Kserokopię przelewu, wpłaty wykonawca dołącza do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dostarczyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie zamawiającego – Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12 (BOK) lub dołączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność, co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 89 ust. 1. pkt. 7b ustawy Pzp. 8. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę; 2) Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy (realne i rzeczywiste wykazanie, że będzie tym potencjałem dysponował) niezbędnych zasobów tych podmiotów w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp; 3) Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy (z wyjątkiem innych dokumentów składanych na wezwanie tj. KRS, CEDIG), a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub w przypadku wykonawców występujących wspólnie – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 4) Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty, przed otwarciem ofert; 5) Wykonawca bez wezwania zamawiającego w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. (informacji z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Baruchowo
Dodano: 2024-07-09 - Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Dąbrowa
Dodano: 2024-07-03 - RIR.271.12.2024.CC Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Gruta
Dodano: 2024-07-02 - Przebudowa i modernizacja dróg gminnych na terenach wiejskich Miasta i Gminy Łasin
Dodano: 2024-06-21 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Pniewite
Dodano: 2024-06-19 - Budowa dróg w Sępólnie Krajeńskim
Dodano: 2024-06-18 - Budowa ulicy oznaczonej symbolem 13.KD-L wg mpzp „Śródmieście – Obrońców Bydgoszczy” wraz z przebudową fragmentu ulicy Focha w Bydgoszczy – ETAP I
Dodano: 2024-05-28 - ZP.271.8.2024 Przebudowa drogi osiedlowej w Luszkowie
Dodano: 2024-05-28 - Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Choceń – etap II
Dodano: 2024-05-22 - Przebudowa DG 080405C w msc. Kruszyny
Dodano: 2024-05-09