Przetargi.pl
Przebudowa ulicy V Dzielnica Związku Polaków w Niemczech w Krajence

Gmina Krajenka ogłasza przetarg

  • Adres: 77-430 Krajenka, ul. Władysława Jagiełły 9
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2639204 w. 24, 2639205 , fax. 067 2639203
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krajenka
    ul. Władysława Jagiełły 9 9
    77-430 Krajenka, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2639204 w. 24, 2639205, fax. 067 2639203
    REGON: 57079136500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy V Dzielnica Związku Polaków w Niemczech w Krajence
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania p. n. Przebudowa ulicy V Dzielnica Związku Polaków w Niemczech w Krajence. Zakres rzeczowy zadania obejmuje przebudowę ulicy V Dzielnica Związku Polaków w Niemczech - długość 489 m, na odcinku od km 0+008,00 do km +497, 00. Przebudowa polega na: - wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego na istniejącej nawierzchni betonowej o długości 489 m, - wymianie i regulacji wysokościowej krawężników betonowych, - budowie chodników obustronnych i ścieków ulicznych z kostki brukowej, - budowie zjazdów z posesji z kostki brukowej, - robotach wykończeniowych (regulacja pionowa zaworów, zasuw, włazów, kratek ściekowych, plantowanie i humusowanie z obsianiem powierzchni) - przed przystąpieniem do prac lokalizację zasuw i zaworów należy uzgodnić z Komunalnym Zakładem Użyteczności Publicznej w Krajence. Ponadto zakres zamówienia obejmuje również: - sporządzenie projektu organizacji ruchu na czas budowy i oznakowanie terenu robót z uwzględnieniem dojazdu do posesji, - sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Szczegółowy opis zamówienia stanowi dokumentacja projektowa (projekt budowlany, specyfikacje techniczne i przedmiar robót), załączona do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1)Posiadania wiedzy i doświadczenia, opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeśli w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia obejmujące: budowę lub przebudowę drogi o nawierzchni asfaltowej i budowę chodników z kostki brukowej, o łącznej wartości 500.000 zł każde. 2)Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeśli: a)dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, wydane na podstawie obwiązujących przepisów lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w przedmiotowym zakresie; b)w okresie ostatnich 3 lat (a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) zatrudniał rocznie średnio co najmniej 10 pracowników. 3)sytuacji ekonomicznej i finansowej. opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeśli: a)posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 500. 000 zł., b)posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500.000 zł, ważne na okres do dnia 31 sierpnia 2010 roku. 2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3.Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy przedstawią następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz Oferta - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ, 4) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone- załącznik nr 4 do SIWZ 5) oświadczenie o posiadaniu wymaganych uprawnień przez kierownika budowy - załącznik nr 5 do SIWZ 6) oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) - załącznik nr 6 do SIWZ, 7) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 9) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krajenka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach