Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Trubakowskiej w Chełmie na odcinku od ulicy Lubelskiej do ulicy Piwnej

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Chełmońskiego 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5633228 , fax. 082 5633839
  • Data zamieszczenia: 2013-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Chełmońskiego 1 1
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5633228, fax. 082 5633839
    REGON: 11019875800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Miejska jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Trubakowskiej w Chełmie na odcinku od ulicy Lubelskiej do ulicy Piwnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Trubakowskiej w Chełmie na odcinku od ulicy Lubelskiej do ulicy Piwnej. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe, a) rozebranie krawężników betonowych ułożonych na podsypce cementowo-piaskowej z wywozem gruzu, rozkruszeniem, dowozem na miejsce wbudowania, wbudowaniem na drogach gruntowych i zagęszczeniem (2 200,00 m), b) rozebranie chodników z płyt betonowych ułożonych na podsypce cementowo-piaskowej z wywozem gruzu, rozkruszeniem, dowozem na miejsce wbudowania, wbudowaniem na drogach gruntowych i zagęszczeniem (2 382,00 m2), c) frezowanie nawierzchni bitumicznej o średniej grubości 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na miejsce wbudowania, wbudowaniem na drogach gruntowych i zagęszczeniem (144,40 m3), 2) roboty ziemne, a) roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do miejsca rozładunku na odległość do 15 km, grunt kat. III z udziałem robót ręcznych 30% (390,00 m3) 3) jezdnia, a) ustawienie krawężników betonowych wystających 15x30 wraz z wykonaniem ław betonowych z oporem z betonu C-12/15, na podsypce cementowo-piaskowej (1 980,00 m), b) mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z transportem masy na miejsce wbudowania (272,00 t), c) wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni wykonanej z mieszanek mineralno-asfaltowych o grubości warstwy średnio 4 cm z transportem masy na miejsce wbudowania (7 450,00 m2), d) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni wykonanej z mieszanek mastyksowo-grysowych SMA o grubości warstwy po zagęszczeniu 5 cm z transportem masy na miejsce wbudowania (7 450,00 m2), 4) chodnik, a) ustawienie obrzeży betonowych 20x6 cm na ławie betonowej z oporem z piasku stabilizowanego cementem Rm=5 MPa (2 570 m), b) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm (2 700,00 m2), c) wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej (2 700,00 m2), 5) zjazdy indywidualne do posesji, a) ustawienie krawężników betonowych wystających 15x30 wraz z wykonaniem ław betonowych z oporem z betonu C-12/15, na podsypce cementowo-piaskowej (270,00 m), b) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm (46,50 m3), c) wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej (310,00 m2) 6) roboty wykończeniowe, a) regulacja pionowa włazów kanałowych studni kanalizacyjnych z wymianą kominów włazowych, włazów na włazy samopoziomujące przy użyciu specjalistycznych zapraw szybkowiążących (23,00 szt.) 7) oznakowanie, a) oznakowanie poziome grubowarstwowe wykonane mechanicznie zgodnie z projektem organizacji ruchu (190,20 m2) b) ustawienie poręczy z rury stalowej kolor żółty malowanych proszkowo wraz ze słupkami (88,00 m) 3. Szczegółowy zakres robót opisanych w pkt III. 1 i 2 SIWZ określa skrócona dokumentacja projektowa (załącznik nr 11 do SIWZ) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 10 do SIWZ) oraz przedmiar robót (załącznik nr 7 do SIWZ). 4. W ramach realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie ze skróconą dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie przedmiaru robót oraz zasadami wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów i warunków technicznych, 2) zabezpieczenie placu budowy wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac, zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 3) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej zadania, 4) opracowanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem zatwierdzenia organu zarządzającego ruchem na terenie miasta Chełm, 5) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA bezszwowo, 6) zapewnienie ciągłości ruchu ulicznego w trakcie prowadzenia robót za wyjątkiem wykonywania robót wymienionych w pkt 5, 7) dokonanie zgłoszeń o zamiarze rozpoczęcia robót do właścicieli istniejących urządzeń oraz dopełnienie wszelkich formalności związanych z prowadzeniem robót (zgodnie z warunkami wydanymi przez właścicieli urządzeń podziemnych i naziemnych), 8) ubezpieczenie robót, przy czym ubezpieczeniu winna podlegać w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych, 9) zabezpieczenie oraz utrzymanie wszystkich elementów bezpieczeństwa ruchu wprowadzonych na podstawie projektu organizacji ruchu na czas budowy (oznakowania, wygrodzeń itp.) w sposób zapewniający ich widoczność i czytelność oraz bieżąca kontrola stanu i kompletności oznakowania robót, a także jego korekta wynikająca z postępu robót, 10) uporządkowanie placu budowy, 11) wykonanie, pokrycie kosztów wszystkich badań, pomiarów, ekspertyz niezbędnych do realizacji zadania i dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót, a także wbudowanych materiałów. Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium branżowe, 12) dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót, 13) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu inwentaryzacji powykonawczej - w 5 egz., w tym jeden w wersji elektronicznej, 14) systematyczne prowadzenie badań, pomiarów, prób i sprawdzeń kontrolnych, niezbędnych do zachowania wysokiej jakości robót budowlanych, w sposób zgodny i z częstotliwością wykonywania wskazaną w specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie obowiązującymi wytycznymi, normami i przepisami w tym zakresie. Wyniki przeprowadzonych badań, pomiarów, prób i sprawdzeń kontrolnych będą udostępniane na każde żądanie przedstawicielowi Zamawiającego do wglądu. Zamawiający będzie prowadził niezależne i systematyczne badania, pomiary, próby oraz sprawdzenia w celu kontroli prawidłowości wykonania niniejszego zamówienia. 15) wykonanie zamówienia z materiałów i przy pomocy urządzeń spełniających wymogi projektu co do jakości wynikającej z przepisów: a) o systemie oceny zgodności, b) o wyrobach budowlanych, potwierdzonych przez aktualne certyfikaty zgodności, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, atesty, opisy urządzeń technicznych, instrukcje obsługi, zaświadczenia podmiotów uprawnionych do kontroli jakości, zaświadczenia niezależnych podmiotów zajmujących się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi; 16) organizacja i zgłaszanie gotowości do odbioru robót zanikających, częściowych oraz odbioru końcowego oraz przedkładanie Zamawiającemu wszelkich dokumentów wymaganych do odbioru (w tym atesty, aprobaty techniczne, protokoły badań, protokoły pomiarów, inwentaryzacje powykonawcze obiektów i części obiektów); 17) poniesienie wszelkich innych kosztów niezbędnych do realizacji, zabezpieczenia i odbioru przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 31 800, 00 PLN (słownie: trzydzieści jeden tysięcy osiemset PLN 00/100) w terminie i na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm-chelm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach