Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Sowiej, działka nr 424/207 i część działki nr 424/177 w Rzęskowie, gmina Gryfice.

Gmina Gryfice ogłasza przetarg

  • Adres: 72-300 Gryfice, Plac Zwycięstwa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 38 53 200 , fax. 91 38 53 207
  • Data zamieszczenia: 2020-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gryfice
    Plac Zwycięstwa 37
    72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 38 53 200, fax. 91 38 53 207
    REGON: 81168438000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminagryfice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Sowiej, działka nr 424/207 i część działki nr 424/177 w Rzęskowie, gmina Gryfice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Sowiej, działka nr 424/207 i część działki nr 424/177 w Rzęskowie, gmina Gryfice: 1) Roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych) 2) Roboty konstrukcyjne podbudowa - roboty ziemne (koryta, profilowanie i zagęszczanie podłoża) 3) Podbudowa (kruszywo łamane) 4) Elementy ulic (krawężniki i obrzeża) 5) Roboty nawierzchniowe (jezdnia: oczyszczenie, skropienie emulsją, warstwa wiążąca, warstwa ścieralna; ciąg pieszo-rowerowy i zjazdy: kostka brukowa betonowa) 6)Tereny zielone (plantowanie gruntu rodzimego, humusowanie i obsianie trawą) 7) Regulacja wysokościowa włazów kanałowych 8) Oznakowanie (pionowe i poziome) 9) Inne (kanały technologiczne i studzienki oraz wiata przystankowa) 10) Odwodnienie (kanalizacja deszczowa: roboty pomiarowe, roboty ziemne, pełne umocnienie ścian wykopów, zasypanie wykopów, zagęszczanie nasypów, podłoża pod kanały, kanały z rur PVC, studnie rewizyjne, studzienki ściekowe uliczne, próby wodne szczelności kanałów) 11) Tablica informacyjna szt. 1 wg wzoru instytucji dofinansowującej projekt z Funduszu Dróg Samorządowych na stelażu stalowym malowanym i słupku mocowanym w gruncie. Całkowita długość odcinka drogi do przebudowy (ul. Sowia i ul. Pliszki) wynosi 455 m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna w skład której wchodzi: 1) Projekt wykonawczy (branża drogowa i odwodnienie - kanalizacja deszczowa), 2) Przedmiar robót, 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 4) Projekt stałej organizacji ruchu. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego. W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji w/w dokumentacja będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233226-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2)   Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/-ych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. W przypadku wyboru oferty, przed podpisaniem umowy z zamawiającym wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę. 3) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie VI.4. SIWZ,  złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 4)   Dowód wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach