Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Sobieskiego w Grudziądzu wraz z infrastrukturą towarzyszącą

Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. gen. Józefa Hallera 79
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 45 10 395 , fax. 0-56 45 10 395
  • Data zamieszczenia: 2014-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu
    ul. gen. Józefa Hallera 79 79
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 45 10 395, fax. 0-56 45 10 395
    REGON: 34053433300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdm.grudziadz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Sobieskiego w Grudziądzu wraz z infrastrukturą towarzyszącą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Sobieskiego w Grudziądzu w ramach zadania inwestycyjnego pn.Przebudowa ulicy Sobieskiego w Grudziądzu wraz z infrastrukturą towarzyszącą z podziałem na dwie części: 1 Część pierwsza: Przebudowa ulicy Sobieskiego w Grudziądzu wraz z infrastrukturą towarzyszącą - etap II i III, 2 Część druga: Przebudowa ulicy Sobieskiego w Grudziądzu wraz z infrastrukturą towarzyszącą - etap I. Wykonawcy mogą złożyć ofertę na wykonanie całości zamówienia (łącznie dwóch części), bądź też na wykonanie dowolnie wybranej części. Część pierwsza: Przebudowa ulicy Sobieskiego w Grudziądzu wraz z infrastrukturą towarzyszącą - etap II i III obejmuje przebudowę odcinka ulicy Sobieskiego od km 0+000,00 do km 0+452,95 o długości ok. 453 m, przebudowę fragmentu ulicy Konstytucji 3 Maja o długości ok. 155 m. Przebudowa ulicy Sobieskiego na w/w odcinku obejmuje w szczególności: kompleksową przebudowę konstrukcji jezdni, chodników, przebudowę skrzyżowania ulicy Konstytucji 3 Maja z ulicą Sobieskiego na skrzyżowanie typu rondo, budowę/przebudowę miejsc postojowych, budowę fragmentu drogi rowerowej, przebudowę zatok autobusowych oraz małej pętli autobusowej, budowę nowych wpustów ulicznych połączonych z istniejącym kolektorem deszczowym, budowę oświetlenia, budowa sygnalizacji świetlej, przebudowę kolizji oświetlenia ulicznego oraz kolizji energetycznych. Część druga: Przebudowa ulicy Sobieskiego w Grudziądzu wraz z infrastrukturą towarzyszącą - etap I obejmuje przebudowę odcinka ulicy Sobieskiego od km 0+452,95 do km 1+221,95 o długości 769 m oraz przebudowę łącznika pomiędzy ul. Sobieskiego a ul. Zachodnią o długości ok. 103. Przebudowa ulicy Sobieskiego na w/w odcinku obejmuje w szczególności: kompleksową przebudowę konstrukcji jezdni, chodników, przebudowę skrzyżowania ul. Sobieskiego i ul. Łęgi, budowę/przebudowę miejsc postojowych, przebudowę zatoki autobusowej, budowę oświetlenia, budowę nowych wpustów ulicznych połączonych z istniejącym kolektorem deszczowym, przebudowę kolizji oświetlenia ulicznego oraz kolizji energetycznych. 3.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został za pomocą projektów budowlanych i wykonawczych, przedmiarów robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Załączona dokumentacja stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Roboty budowlane opisane dokumentacją należy prowadzić zgodnie z uzgodnieniami gestorów sieci oraz z wydanymi decyzjami. 3.3. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania projektów czasowej organizacji ruchu dla potrzeb prowadzenia wszelkich robót objętych zakresem zamówienia oraz do wykonania i utrzymania oznakowania robót na czas budowy. Przed złożeniem do zatwierdzenia, projekty organizacji ruchu oprócz uzyskania opinii wymaganych prawem, powinny zostać dodatkowo uzgodnione przez Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu. 3.4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonych do stosowania zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92 poz. 881 ze zmianami). Tam, gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych lub w Dokumentacji Projektowej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. 3.5. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć oświadczenie, że wykona wszystkie warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni, wszystkie roboty bitumiczne bez udziału Podwykonawców. 3.6. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć oświadczenie, że w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował: kierownikiem budowy/kierownikiem robót drogowych - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń; kierownikami wszystkich robót branżowych przewidzianych do wykonania w dokumentacji projektowej, podsiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności bez ograniczeń; 3.7. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć oświadczenie, że w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował: wytwórnią mieszanki mineralno-bitumicznej (otaczarką) sterowaną automatycznie o mieszaniu cyklicznym i o wydajności min. 120 Mg/godz. układarką do układania mieszanek mineralno-asfaltowych z elektronicznym sterowaniem grubości układanej warstwy - min. 1 szt., wymagana minimalna szerokość układania - 7 m walcami ogumionymi - min. 2 szt. walcami stalowymi wibracyjnymi - min. 2 szt. Informacje dotyczące Podwykonawstwa Wykonawca, który zamierza powierzyć Podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia ( z zastrzeżeniem pkt 3.5. ), zobowiązany jest wskazać na druku formularza ofertowego zakres zamówienia powierzany Podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia. Umowa o podwykonawstwo zawierana jest w formie pisemnej. Musi mieć charakter umowy odpłatnej. Termin zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo musi być zgodny z art. 143b ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia umowy o podwykonawstwo będzie realizacja świadczenia wchodzącego w skład opisu przedmiotu niniejszego zamówienia. Zakres umowy o podwykonawstwo obejmuje usługi, dostawy lub roboty budowlane, które służą realizacji przedmiotowego zamówienia, a nie jedynie są z nim powiązane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: część pierwsza: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych), część druga: 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP SA numer 10 1020 5011 0000 9702 0169 6111. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w pokoju nr 307 w Zarządzie Dróg Miejskich. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Gwarancje i poręczenia muszą zawierać zapisy gwarantujące wypłatę na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, zgłoszone w terminie związania ofertą, pełnej kwoty wadium w okolicznościach wymienionych w art. 46 ust. 4 a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. Wniesienie wadium na czas krótszy niż okres związania ofertą Zamawiający będzie traktował tak, jakby wadium nie zostało wniesione. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdm.grudziadz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach