Przetargi.pl
PRZEBUDOWA ULICY SKŁADOWEJ I RZEMIEŚLNICZEJ W ZAMOŚCIU GM. SZUBIN

Gmina Szubin ogłasza przetarg

  • Adres: 89-200 Szubin, ul. Kcyńska 12
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3910700 , fax. 52 384 80 71
  • Data zamieszczenia: 2016-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szubin
    ul. Kcyńska 12 12
    89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3910700, fax. 52 384 80 71
    REGON: 09235091000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA ULICY SKŁADOWEJ I RZEMIEŚLNICZEJ W ZAMOŚCIU GM. SZUBIN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Składowej i Rzemieślniczej w Zamościu gm. Szubin, zakres zamówienia obejmuje: 1)wykonanie nowej nawierzchni jezdni o szerokości 5,00 m, na odcinku od km 0+000 (od skrzyżowania z ulicą Bydgoską) do km 0+323,80 (do skrzyżowania z ulicą Rzemieślniczą) - ulica Składowa, 2)wykonanie nowej nawierzchni jezdni o szerokości 5,00 m, na odcinku od km 0+323,80 (od skrzyżowania z ulicą Składową) do km 0+525,80 (do ulicy Leśnej) - ulica Rzemieślnicza, 3)wykonanie nowych nawierzchni istniejących zjazdów, o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, o szerokości i długości dostosowanej do istniejącej zabudowy, 4)wykonanie nowej nawierzchni ciągów pieszych, o szerokości 1,50 m, na odcinku od km 0+020,50 do km 0+219,40 w ulicy Składowej, po stronie prawej jezdni, 5)wykonanie nowej nawierzchni ciągów pieszych, o szerokości 2,00 m, na odcinku od km 0+000 do km 0+041,80, oraz od km 0+195,85 do km 0+309,90 w ulicy Składowej, po stronie lewej jezdni, 6)wykonanie poboczy o szerokości 0,75 m, 7)wykonanie rowów odparowujących o szerokości 1,00 m i głębokości 0,50 m, 8)wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu - 4 progów zwalniających, 9)obsługa geodezyjna: wytyczenie i powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna, w tym: a)powykonawcza inwentaryzacja wykonanej powierzchni jezdni, chodników, zjazdów w m2, b)długość wbudowanych obrzeży i krawężników w mb. Dokonanie obmiarów powykonawczych winien zatwierdzić uprawniony geodeta, 10)wykonanie i montaż tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi, zawartymi w Księdze wizualizacji znaku PROW 2014 - 2020 (link do strony dokumentu http://www.minrol.gov.pl/Wsparcie-rolnictwa/Program-Rozwoju-Obszarow-Wiejskich-2014-2020/Dzialania-informacyjne-PROW-2014-2020/Ksiega-wizualizacji-i-logotypy) 11)wykonanie wszystkich robót ujętych w dokumentacji projektowej, 12)opracowanie, zatwierdzenie i wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy. Projekt winien być opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami i zatwierdzony przez właściwy organ oraz poniesienie kosztów związanych z czasową oraz stałą organizacją ruchu. 13)opracowanie kosztorysu różnicowego, dodatkowego o ile zaistnieje taka okoliczność oraz kosztorysu powykonawczego po zakończeniu realizacji zamówienia. 2.Opis przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi na dzień odbioru końcowego przepisami, normami oraz na warunkach określonych we wzorze umowy. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową oraz robót dodatkowych w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia. 4.Przewiduje się także możliwość rezygnacji przez Zamawiającego z wykonywania części (elementów) przedmiotu zamówienia przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia (tzw. roboty zaniechane). 5.Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to, przykładowo, okoliczności: a)powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu zamówienia; b)powodujące poprawienie parametrów technicznych; c)wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń. 6.Zmiany, o których mowa w ust. 3,4,5 muszą być każdorazowo zatwierdzone przez Inspektora nadzoru oraz Zamawiającego w porozumieniu z projektantem i docelowym użytkownikiem. 7.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz oddania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu w terminie określonym w niniejszej SIWZ. 8.Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowią integralną część SIWZ z zastrzeżeniem, że wszystkie ewentualnie wskazane z nazwy materiały (wyroby) należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 30 ustawy Pzp, na wskazane z nazwy materiały i wyroby, dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych tj. takich, które mają te same parametry, cechy funkcjonalne, co wskazane w dokumentacji. Ich jakość nie może być gorsza od jakości określonych w dokumentacji produktów oraz powinny mieć parametry nie gorsze niż produkty wskazane w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 9.Roboty będą wykonywane w oparciu o zgłoszenie na przebudowę, którego kopię zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy. 10.Wymaga się, aby roboty prowadzone były w sposób niepowodujący nadmiernych utrudnień dla osób korzystających z terenów przylegających do pasa drogowego drogi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium dla zamówienia w wysokości 19000,00 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji robót
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szubin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach