Przetargi.pl
„Przebudowa ulicy Poniatowskiego w Imielinie.”

Miasto Imielin ogłasza przetarg

  • Adres: 41-407 Imielin, Imielińska 81
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 22 54 137
  • Data zamieszczenia: 2024-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Imielin
    Imielińska 81
    41-407 Imielin, woj. śląskie
    tel. 32 22 54 137
    REGON: 276258262
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.imielin.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa ulicy Poniatowskiego w Imielinie.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Zamówienie obejmuje przebudowę ulicy Poniatowskiego w Imielinie wraz z chodnikiem, kanalizacją deszczową i przebudową sieci teletechnicznej oraz słupów sieci elektroenergetycznej w ciągu tej drogi.2) Zadanie w szczególności obejmuje roboty budowlane w zakresie: • przebudowy jezdni ul. Poniatowskiego;• przebudowy poboczy;• przebudowy i budowy zjazdów;• przebudowy dojść do furtek;• budowy sieci kanalizacji deszczowej;• przebudowy sieci elektroenergetycznej;• przebudowy sieci teletechnicznej.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia obejmujący przedmiary robót oraz dokumentację projektową. Ze względu na tzw. rozliczenie kosztorysowe robót Wykonawcy wyceniają się na podstawie załączonych przedmiarów robót. Dokumentacja projektowa jest elementem pomocniczym, który ma posłużyć Wykonawcom do prawidłowego i rzetelnego przygotowania oferty. 3. Roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego zamówienia będą realizowane w oparciu o zgłoszenie robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).2. Wadium powinno być wniesione zgodnie z art. 97 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: dodnia 16.02.2024r. do godz. 10:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone zgodnie z art. 112 ustawyPZP.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki w zakresie:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację wstępnegooświadczenia wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację wstępnego oświadczenia wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy PZP.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację następującychdokumentów:1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środkówfinansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, posiadanie środków finansowych lubzdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000 zł.2) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonejdziałalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że jest ubezpieczony od odpowiedzialnościcywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż2 000 000 zł, lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunkudo walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszymzamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.Wykonawca zobowiązuje się do posiadania nieprzerwanej ochrony ubezpieczeniowej w okresie obowiązywania umowy, nawarunkach nie gorszych niż w pierwotnej polisie.W przypadku zmiany terminu obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłużyć ważność polisy do dniaustalonego przez Strony.Niedostarczenie polisy w terminie traktowane będzie jako nienależyte wykonanie umowy i skutkowało będzie obowiązkiemzapłaty przez Wykonawcę kary umownej określonej w §14 ust.2 pkt 13) projektu umowy.4) Zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację następującychdokumentów:a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów,na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostaływykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przezpodmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego niejest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (załącznik nr 4 do SWZ);Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał roboty budowlane o zakresie porównywalnym doprzedmiotu zamówienia (tzn. roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi lub parkingu lubścieżki rowerowej, w zakresie podbudów i kostki brukowej lub betonowej, nawierzchni asfaltowej oraz odwodnienia owartości łącznej co najmniej 2 000 000 zł brutto w tym jednej o wartości co najmniej 1 000 000 zł brutto oraz załączyćdokumenty dowodzące, że roboty zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowoukończone.b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnychza świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacjizawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a takżezakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5 doSWZ);Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje:• Kierownikiem budowy – Kierownikiem robót drogowych - tj. osobą uprawnioną do pełnienia samodzielnej funkcjitechnicznej przy kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy zdnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury iRozwoju z dnia 6 maja 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznychw budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831 z późn. zm.) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostaływydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;W wykazie należy zamieścić informację na temat kwalifikacji zawodowych tych osób, doświadczenia i wykształcenia,zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. W przypadkupodpisania umowy z Wykonawcą, do wykonania robót budowlanych zostaną dopuszczone przez Zamawiającego wyłącznieosoby, które posiadają uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Wraz z wykazemosób Wykonawca składa oświadczenie, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadająuprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach