Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Piłkarskiej i Sportowej w Krajence

Gmina Krajenka ogłasza przetarg

  • Adres: 77-430 Krajenka, Szkolna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2639204 w. 24, 2639205 , fax. 67 2639203
  • Data zamieszczenia: 2019-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krajenka
    Szkolna 17
    77-430 Krajenka, woj. wielkopolskie
    tel. 67 2639204 w. 24, 2639205, fax. 67 2639203
    REGON: 57079136500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krajenka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Piłkarskiej i Sportowej w Krajence
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Piłkarskiej i Sportowej w Krajence, o długości ok 425 mb, w zakresie zmiany nawierzchni z gruntowej na nawierzchnię z betonowej kostki brukowej, budowy chodników i zjazdów. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:  roboty przygotowawcze (pomiarowe, ziemne),  roboty rozbiórkowe  wymianę przepustu drogowego w rur PP w km 0+003,  zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia  ustawienie krawężników i obrzeży,  wykonanie nawierzchni jezdni z betonowej kostki brukowej gr 8 cm,  wykonanie zjazdów na drogi boczne z betonowej kostki brukowej gr 8 cm,  wykonanie zjazdów indywidualnych z betonowej kostki brukowej gr 8 cm,  wykonanie chodników z betonowej kostki brukowej gr 6 cm,  roboty wykończeniowe (utworzenie terenów zielonych, regulacja urządzeń infrastruktury technicznej).  geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej (projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar, opinia geotechniczna,) stanowiącej załączniki do SIWZ. 3.4. Opis obowiązków wykonawcy zawarty jest również w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy 3.5. W związku z realizacją zamówienia w latach 2019 i 2020 Zamawiający wymaga aby w 2019 r. wykonanych zostało co najmniej 50 % robót – do dnia 10 grudnia 2019 r. Po zawarciu umowy – w terminie 5 dni - Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia zaakceptowanego przez inspektora nadzoru inwestorskiego, haromonogramu robót, wskazującego zakres i wartość robót przewidzianych przez wykonawcę do wykonania w roku 2019 i 2020. Zamawiający nie wskazuje kolejności wykonywania robót, wymaga natomiast aby w 2019 r. osiągnięto co najmniej 50 % zaawansowania robót. Wskazanie w harmonogramie bądź też wykonanie zakresu większego niż 50 % wartości całej oferty nie upoważni wykonawcy do żądania w 2019 r. większego wynagrodzenia. Płatność w 2019 r. wyniesie maksymalnie 50 % wartości zadania. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynika z wysokości środków przeznaczonych na wykonanie zamówienia z podziałem na poszczególne lata, zgodnie z Wieloletnią Prognozą Finansową Gminy i Miasta Krajenka. Wykonawca ma możliwość wcześniejszego zakończenia realizacji robót, jednakże płatności w poszczególnych latach za wykonane roboty nie mogą przekroczyć kwot zapisanych w WPF. 3.6. Kod CPV: 45 23 30 00-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45 23 32 00-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45 23 31 20-6 Roboty w zakresie budowy dróg 3.7. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3A ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040). 3.7.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zadania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia tj. roboty w zakresie przebudowy drogi, a w szczególności wykonanie nawierzchni jezdni, wykonanie zjazdów i chodników. 3.7.2. Wymóg zatrudnienia, o którym mowa w pkt 3.7.1 nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, w tym kierownika budowy, kierowników robót, geodety. 3.7.3. Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy wykazu osób o których mowa w pkt 3.7.1, zawierającego oświadczenie, że są one zatrudnione na umowę o pracę. 3.7.4. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 3.7.5. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.7.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania robót i weryfikacji tożsamości personelu Wykonawcy. 3.7.6. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.6.1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.7.1 czynności. 3.8. Wymagania jakościowe i materiałowe: 3.8.1. Przedmiot umowy wykonany zostanie z materiałów i urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę. 3.8.2. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe. 3.8.3. Wszystkie zastosowane materiały, urządzenia muszą odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać wymagane atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne oraz nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów art. 10 Ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku z późniejszymi zmianami. 3.8.4. Materiały powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 r., poz. 266 ze zm.) oraz wymaganiom określonym w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 3.8.5. Wykonawca zgłosi inspektorowi nadzoru inwestorskiego do zaakceptowania, przed dostarczeniem na plac budowy, planowane do wbudowania materiały i urządzenia, przedstawiając dokumenty pozwalające na ich zastosowanie. Wykonawca może użyć wyłącznie materiałów zaakceptowanych przez inspektora nadzoru inwestorskiego. 3.8.6. Na każde żądanie inspektora nadzoru inwestorskiego lub Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wbudowywanych materiałów certyfikat lub deklarację zgodności z obowiązującymi normami albo aprobatę techniczną w odniesieniu do wyrobów nie objętych certyfikacją. 3.8.7. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w przypadku wskazania w dokumentacji projektowej lub STWIORB norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. 3.8.8. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy własne materiałów, urządzeń czy wyposażenia lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. 3.8.9. W przypadku podania nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o nie gorszych parametrach jakościowych i użytkowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy 2. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 7.10.2 – jeśli dotyczy. Powinno być złożone w formie oryginału. 3. pełnomocnictwo– jeśli dotyczy. Pełnomocnictwo powinno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Kosztorys ofertowy - na etapie wyboru oferty nie będzie podlegał ocenie. Ma znaczenie pomocnicze i jest niezbędny do dokonywania płatności częściowych. Ponadto Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach