Przetargi.pl
Rozbudowa Zespołu Szkół Podstawowych w Słupi pod Kępnem o dwa oddziały przedszkolne wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi i zagospodarowaniem terenu”

Gmina Baranów ogłasza przetarg

  • Adres: 63-604 Baranów, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 810 400, , fax. 627 810 405
  • Data zamieszczenia: 2019-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baranów
    Rynek 21
    63-604 Baranów, woj. wielkopolskie
    tel. 627 810 400, , fax. 627 810 405
    REGON: 25085552900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Zespołu Szkół Podstawowych w Słupi pod Kępnem o dwa oddziały przedszkolne wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi i zagospodarowaniem terenu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa nadana zamówieniu: „Rozbudowa Zespołu Szkół Podstawowych w Słupi pod Kępnem o dwa oddziały przedszkolne wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi i zagospodarowaniem terenu” 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie Zespołu Szkół Podstawowych w miejscowości Słupia pod Kępnem o dwa oddziały przedszkolne wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi w tym łącznika do istniejącej sali gimnastycznej oraz zagospodarowanie terenu z infrastrukturą techniczną na działkach nr ewid. 695/4 oraz 1242/2,. Teren działki nie jest objęty strefą konserwatorską. Lokalizację budynku przedszkola przewidziano w zachodniej części działki nr 695/4, pomiędzy istniejącym budynkiem szkolno-przedszkolnym a budynkiem sali gimnastycznej. Obiekt połączony będzie bezpośrednim przejściem z istniejącym budynkiem szkolno-przedszkolnym natomiast z salą gimnastyczną poprzez łącznik. Pomiędzy oddziałami znajdować się będzie węzeł sanitarny oraz magazyny, po jednym dla każdego oddziału. Od strony południowowschodniej przewidziano część budynku z kuchnią oraz stołówką przeznaczoną do jednoczesnego korzystania przez max. 24 osoby. Ponadto w budynku zlokalizowano szatnię, pomieszczenia techniczne, gospodarcze oraz gabinet specjalisty. Budynek przedszkola przeznaczony będzie do opieki dziennej dla maksymalnie 50 dzieci w wieku przedszkolnym. Przed przystąpieniem do robót budowlanych należy rozebrać zasypane fundamenty rozpoczętej kilka lat temu rozbudowy budynku szkoły znajdujące się w miejscu Przewiduje się roboty związane z wykonaniem nowej i przebudową istniejącej infrastruktury technicznej w zakresie przyłącza gazowego, wodnego i kanalizacyjnego. W związku z w/w/ pracami konieczne będzie doprowadzenie nawierzchni do stanu istniejącego. 3. Oświetlenie terenu. Na terenie przedszkolnym należy zainstalować 5 latarni parkowych na słupach o wysokości ok. 4,5 – 5m. 4. Zagospodarowanie terenu. Od strony zachodniej oraz północno zachodniej należy zagospodarować teren dla potrzeb dzieci przedszkolnych. Przewiduje się aranżację zielni wokół wybudowanego budynku przedszkolnego (m.in.: poletko paleontologiczne, poletko upraw, nasadzenia zieleni, elementy małej architektury, ogrodzenie) oraz wykonanie placu zabaw. 5. Zestawienie powierzchni i pomieszczeń: Zestawienie powierzchni Lp. Nazwa pomieszczenia Powierzchnia pomieszczeń [m2] 1. Przedsionek 7,27 2. Komunikacja 58,33 3. Szatnia 29,52 4. Magazyn 11,19 5. Logopeda / specjaliści 13,87 6. Sala przedszkolna 65,50 7. Toalety 21,48 8. Magazyn 6,35 9. Magazyn 6,35 10. Sala przedszkolna 65,50 11. Pomieszczenie porządkowe 2,97 12. Przebieralnia 3,50 13. Kuchnia 17,69 14. Magazyn 4,02 15. Komunikacja 11,53 16. Zmywalnia 7,12 17. Toaleta 4,46 18. Toaleta 3,80 19. Pomieszczenie techniczne 2,88 20. Komunikacja 10,34 21. Pomieszczenie techniczne 4,39 22. Kotłownia 6,45 23. Stołówka 26,02 24. Komunikacja 8,94 25. Magazyn 10,92 Łącznie 410,39 Kubatura 2502,54 m3 6. Ponadto zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w istniejącym obiekcie szkolno-przedszkolnym (do którego zostanie dobudowany obiekt przedszkola). 1) Roboty mające na celu dostosowanie istniejącego obiektu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych: a) usunięcie 4 naświetli pomiędzy korytarzem a salami dydaktycznymi – ich zamurowanie /wypełnienie w sposób zapewniający uzyskanie parametru EI15 dla przegrody; b) poszerzenie drzwi wejściowych znajdujących się w południowo-wschodniej ścianie szczytowej oraz drzwi pomiędzy wiatrołapem a korytarzem do szerokości min. 120 cm w świetle; c) zamurowanie drzwi zewnętrznych w ścianie wschodniej (przegroda REI60) d) wymiana drzwi do kotłowni na drzwi o odporności pożarowej EI30, otwieranych na zewnątrz pomieszczenia; e) częściowa wymiana pokrycia dachu nad kotłownią uwagi na konieczność zmiany kierunku odprowadzenia wody opadowej; f) wymiana okna kotłowni na otwieralne okno o odporności ogniowej EI30; g) zmiana lokalizacji hydrantu wewnętrznego – przeniesienie z istniejącego budynku do komunikacji – ściana 2’, przy rampie, w celu wpięcia w projektowaną sieć instalacji hydrantowej, która zapewni odpowiednie ciśnienie wody; h) przemurowanie czap kominowych oraz uzupełnienie ubytków w kominach, szczegóły wg projektu wykonawczego. 2) Roboty związane z poprawieniem energooszczędności budynku: a) zmiana wielkości otworów okiennych, zamurowanie otworów drzwiowych i zmiana otworów drzwiowych na otwory okienne; b) wymiana stolarki okiennej na ślusarkę aluminiową, 2 komorową, Umax=0.9 [W/(m2•K)]; c) Wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi aluminiowe o współczynniku Umax=1,3 [W/m2K]; 3) Roboty polegające na przygotowaniu ściany istniejącego budynku szkolno-przedszkolnego do połączenia z projektowanym budynkiem przedszkola w tym: a) wykucie otworu drzwiowego o wymiarach min. 183 x 210, b) montaż drzwi dymoszczelnych, demontaż termoizolacji, wymiana opierzenia ściany, c) demontaż ocieplenia ścian, d) termoizolacja całej powierzchni ściany szczytowej wełną mineralną/szklaną fasadową gr. 14cm, λmax=0,035W/mK. 4) Roboty polegające na przygotowaniu ściany istniejącego obiektu sali gimnastycznej do połączenia z projektowanym budynkiem przedszkola w tym: c) wykucie otworu drzwiowego w południowo zachodniej ścianie; d) częściowy demontaż termoizolacji na powierzchni przylegania łącznika; e) przerwanie instalacji kanalizacji deszczowej w miejscu budowy łącznika; 7. Ponadto zakres zamówienia obejmuje dodatkowe obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie opisane dokumentacją projektową oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych roboty budowlane. Dokumentacja stanowi własność Zamawiającego i może być wykorzystywana wyłącznie w celu wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem. 2) w zakres robót budowlanych wchodzą również prace, które powinny być wykonane w celu zapewnienia m.in. pełnego bezpieczeństwa i właściwej organizacji robót budowlanych z wykorzystaniem urządzeń ochronnych i zabezpieczających w zakresie BHP, oraz zabezpieczenia przeciwpożarowego. 3) przedłożenie do zatwierdzenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). 4) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia Harmonogramu rzeczowo - finansowego, zgodnie z którym będzie realizowany przedmiot umowy. Harmonogram rzeczowo - finansowy będzie uwzględniał w szczególności kolejność, w jakiej Wykonawca zamierza prowadzić roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy, terminy wykonywania tj. daty rozpoczęcia i zakończenia robót składających się na przedmiot umowy oraz przypisane danym pozycjom harmonogramu wartości netto. 5) prowadzenie dokumentacji budowy oraz do wykonania dokumentacji projektowej powykonawczej. Wykonawca przygotuje dokumentację projektową powykonawczą zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, odzwierciedlając i dokumentując stan faktyczny wykonania robót. Dokumentacja projektowa powykonawcza winna być kompletowana sukcesywnie zgodnie z postępem robót oraz udostępniana Zamawiającemu. 6) skompletowanie (w razie konieczności) oraz dostarczenie do UDT wymaganej dokumentacji celem dokonania stosownych odbiorów urządzeń/materiałów. 7) zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej i geotechnicznej w tym: wyznaczenie wszelkich punktów pomiarowych i wytyczenie obiektów, bieżącą obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót oraz wykonanie w 2 egz. geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, 8) uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie. Pozwolenie na użytkowanie z upoważnienia Zamawiającego, Wykonawca winien uzyskać przed upływem terminu wykonania przedmiotu umowy 9) uzyskanie z upoważnienia Zamawiającego pozytywnych opinii instytucji określonych w art. 56 ustawy Prawo Budowlane. 10) Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i przekazania Zamawiającemu instrukcji obsługi lub eksploatacji zainstalowanych urządzeń bądź instrukcji konserwacji o ile jest wymagana przez producenta oraz zobowiązuje się do przeszkolenia w tym zakresie pracowników Zamawiającego. 11) Wykonawca jest zobowiązany w ramach ceny ryczałtowej opracować i dostarczyć instrukcję bezpieczeństwa pożarowego oraz dostarczyć i zainstalować niezbędne wyposażenie ppoż na obiekcie (w tym tablice informacyjne). 12) Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu w 2 egzemplarzach instrukcji obsługi i eksploatacji zamontowanych na obiekcie urządzeń i instalacji oraz przeszkolenia pracowników Zamawiającego. Instrukcja winna uwzględniać wymagania dotyczące m.in.: bieżącej konserwacji oraz terminów przeprowadzenia przeglądów serwisowych, prób i pomiarów. 13) Wykonawca odpowiada za wywóz i utylizację odpadów po swoich robotach zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty (dowody) o prawidłowym zagospodarowaniu odpadów. 14) zorganizowanie zaplecza budowy, którego lokalizację uzgodni z Zamawiającym. Ustawi tablicę informacyjną budowy zgodną z przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dn. 26.04.2002 r. 15) Wykonawca przez okres realizacji budowy będzie ponosił koszty zużycia energii elektrycznej, zużycia wody (założenie podliczników w gestii Wykonawcy) 16) Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzania niezbędnych prób, badań i odbiorów technicznych wymaganych warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją techniczną w tym rozruchu instalacji. 17) sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej wybudowanego obiektu. 18) usuwania wad i usterek w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości. 19) Wykonawca podczas wykonywania zamówienia winien stosować rozwiązania systemowe na które została wydana Krajowa Ocena Techniczna (dawniej Aprobata Techniczna).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający określa kwotę wadium w kwocie 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: 09 8413 0000 0406 1311 2000 0004 z dopiskiem – wadium dotyczące postępowania nr GP.ZP.271.13.2019 4. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. Dowód wniesienia wadium można dołączyć do oferty lub dołączyć np. w osobnej kopercie (z dopiskiem „wadium”) do wierzchniej strony koperty zawierającej ofertę. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy a przypadku oferty wspólnej Wykonawcy w imieniu wszystkich wyszczególnionych Wykonawców), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji /poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją(poręczeniem), 3) kwotę gwarancji(poręczenia), 4) termin ważności gwarancji(poręczenia), 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji(poręczenia) w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, lub b) Wykonawca, którego ofertę wybrano:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. (Załącznik nr 6) Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach