Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Piaski Zamiejskie II etap w mieście Siedlce i budowa ulicy Piaskowej w gminie Siedlce

Prezydent Miasta Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6430785 , fax. 025 6430718
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Siedlce
    Skwer Niepodległości 2 2
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 6430785, fax. 025 6430718
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Piaski Zamiejskie II etap w mieście Siedlce i budowa ulicy Piaskowej w gminie Siedlce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne p.n. Przebudowa ulicy Piaski Zamiejskie II etap w mieście Siedlce i Budowa ulicy Piaskowej w gminie Siedlce 1. ul. Piaski Zamiejskie Zakres zamówienia: Obsługa geodezyjna w zakresie wykonywanych robót Roboty drogowe: - nawierzchnia jezdni z masy bitumicznej - nawierzchnia chodników z kostki bet. gr 8 cm - nawierzchnia zjazdów z kostki bet. gr 8 cm - znaki pionowe - oznakowanie poziome Droga do separatora: - nawierzchnia z kamienia tłuczonego Pętla autobusowa: - nawierzchnia jezdni ul. Żniwnej z masy bitumicznej - nawierzchnia pętli autobusowej z kostki bet. gr 8 cm Roboty sanitarne - kanalizacja deszczowa: - budowa kanału z rur PCV ? 500 z separatorem i rowem otwartym - budowa kanału z rur PCV ? 300 + przykanaliki ? 160 - budowa kanału z rur PCV ? 300 (pętla autobusowa) + przykanaliki ? 160 Roboty elektryczne - usunięcie kolizji Przebudowa gazociągu Przebudowa sieci telefonicznej 2. ul. Piaskowa w Strzale ( od drogi krajowej nr 63 do ul. Piaski Zamiejskie ) 1.Przebudowa mostu drogowego w m. Strzała w ciągu drogi - ul. Piaskowej w km 0+496 2.Wykonanie chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 3 cm 3.Wykonanie zjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 3 cm 4. Ustawienie obrzeży betonowych 20x6 na posypce piaskowej dla obramowania chodnika i zjazdów i dla oddzielenia od nawierzchni 5.Ułożenie ścieku z prefabrykowanych elementów betonowych przy krawężniku na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 3 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową 6.Wykonanie przepustu z rur betonowych ? 400 pod zjazdami na drogi boczne 7.Wykonanie podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego gr. 7 cm 8.Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm 3.Dodatkowo należy: - na granicy miasta i gminy, przed wjazdem na teren zabudowany zamontować pulsacyjną tablicę elektroniczną informującą kierowców o wjeździe na teren zabudowany i wskazującą prędkość jazdy, - w bezpośrednim sąsiedztwie stacji PKP utwardzić plac (ok. 100 m2) na działce miejskiej, który w trakcie budowy będzie zapleczem technicznym a po zakończeniu realizacji projektu będzie wykorzystywany jako miejsce parkingowe dla podróżujących koleją, - należy ustawić tablicę informacyjną o realizacji w/w zadania - treść i lokalizacja w uzgodnieniu z Zamawiającym. Uwaga: 1. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa dokumentacja techniczna, przedmiar robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 2. Roboty realizować zgodnie ze sztuką budowlaną, szczegółowymi specyfikacjami obowiązującymi przy wykonywaniu robót, warunkami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz zgodnie z projektem budowlanym i warunkami technicznymi. 3. W dniu 28.12.2007r. została zawarta umowa partnerska pomiędzy Miastem Siedlce i Gminą Siedlce określającą sposób realizowania i finansowania projektu. Udział Gminy Siedlce to współfinansowanie kosztów wspólnego przedsięwzięcia w części dotyczącej inwestycji realizowanej na terenie gminy Siedlce. Miasto Siedlce jest inwestorem i pełni rolę Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 70 000,00 zł (siedemdziesiąt tysięcy złotych) Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na konto Urzędu Miasta PKO BP S.A. I O/Siedlce Nr 39 1020 4476 0000 8502 0022 3131, Urząd Miasta Siedlce Skwer Niepodległości 2, z dopiskiem Wadium na: Przebudowa ulicy Piaski Zamiejskie II etap w mieście Siedlce i budowa ulicy Piaskowej w gminie Siedlce. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale w Referacie Zamówień Publicznych Urzędu Miasta pokój Nr 3 w godzinach od 7:45 do 15:45 . Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. To jest: a) Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające ze wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Przedstawią aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Przedstawią aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. To jest: a) Dysponują osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. b) Dysponują osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. c) Dysponują osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. d) Wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej trzy roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia - branży drogowej (o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł każda). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające jakość wykonanych robót. Wykaz robót będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania robót np. referencji, protokołu końcowego odbioru robót. e) Dysponują lub będą dysponowali niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, lub złożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował: -rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt., -walec statyczny samojezdny - 2 szt., -koparka kołowa podsiębierna - 1 szt., -samochód samowyładowczy - 1 szt., -zagęszczarka wibracyjna - 1 szt. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000.000,00 zł w dniu otwarcia ofert. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. 1.Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej trzy roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia - branży drogowej (o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł każda). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające jakość wykonanych robót. Wykaz robót będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania robót np. referencji, protokołu końcowego odbioru robót. 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca -rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt., -walec statyczny samojezdny - 2 szt., -koparka kołowa podsiębierna - 1 szt., -samochód samowyładowczy - 1 szt., -zagęszczarka wibracyjna - 1 szt. 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 9. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy. 10. Uprawnienia budowlane osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 11. Uprawnienia budowlane osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z przynależnością Okręgowej do Izby Inżynierów Budownictwa. 12. Uprawnienia budowlane osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z przynależnością Okręgowej do Izby Inżynierów Budownictwa 13. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000, 00 zł ważna w dniu otwarcia ofert. Dokumenty, o których mowa powyżej należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach