Przetargi.pl
Przebudowa ulicy MW-38, w tym: zadanie nr 1 - Budowa chodnika w ul. Mikołaja Reja; zadanie nr 2 - Modernizacja drogi, chodnika, zatoczki na samochody przy budynku ul. 11 listopada 2A - zadanie z Budżetu Obywatelskiego

Miasto Chełm ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5652070, 5652223, 5652232 , fax. 082 5652254
  • Data zamieszczenia: 2016-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Chełm
    ul. Lubelska 65 65
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 82 5652070, 5652223, 5652232, fax. 082 5652254
    REGON: 11019823800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy MW-38, w tym: zadanie nr 1 - Budowa chodnika w ul. Mikołaja Reja; zadanie nr 2 - Modernizacja drogi, chodnika, zatoczki na samochody przy budynku ul. 11 listopada 2A - zadanie z Budżetu Obywatelskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy MW-38, w tym: zadanie nr 1 - Budowa chodnika w ul. Mikołaja Reja; zadanie nr 2 - Modernizacja drogi, chodnika, zatoczki na samochody przy budynku ul. 11 listopada 2A - zadanie z Budżetu Obywatelskiego. 2.. Zakres rzeczowy zadania nr 1 obejmuje: 1) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych; 2) roboty ziemne; 3) rozbieranie krawężników betonowych; 4) rozbieranie zjazdów indywidualnych z mas bitumicznych; 5) profilowanie i zagęszczanie podłoża; 6) budowę nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej; 7) budowę nawierzchni zjazdów indywidualnych z kostki betonowej; 8) montaż krawężników i obrzeży betonowych; 9) wykonanie oznakowania poziomego farbą; 10) wykonanie oznakowania pionowego; 11) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. 3. Zakres rzeczowy zadania nr 2 obejmuje: 1) modernizację drogi, chodnika, zatoczki na samochody przy budynku ul. 11 listopada 2A bez odcinka E-F i bez odcinka G-H-I; 2) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych; 3) roboty ziemne; 4) rozbieranie obrzeży trawnikowych i krawężników betonowych; 5) rozbieranie chodników z płyt betonowych; 6) rozbieranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych; 7) rozbieranie nawierzchni z kostki kamiennej; 8) demontaż i montaż studzienek ściekowych ulicznych; 9) profilowanie i zagęszczanie podłoża; 10) budowa nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej; 11) budowa nawierzchni drogi i zatoki postojowej z kostki brukowej betonowej; 12) budowa nawierzchni dróg manewrowych i miejsc postojowych z kamienia sieneńskiego; 13) budowa nawierzchni dróg manewrowych i placu pod kontenery z kostki brukowej; 14) montaż krawężników i obrzeży betonowych; 15) wykonanie oznakowania poziomego farbą; 16) montaż oznakowania pionowego; 17) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. 4. Szczegółowy zakres rzeczowy w przypadku zadania nr 1 i zadania nr 2 , określa: 1) dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ, 2) przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ , 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ. 5. W przypadku zadania nr 1 - zadania nr 2 w ramach realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót oraz zasadami wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów i warunków technicznych, 2) zabezpieczenie placu budowy wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 3) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej, 4) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem zatwierdzenia organu zarządzającego ruchem na terenie Miasta Chełm, 5) zapewnienie ciągłości ruchu ulicznego w trakcie prowadzenia robót, 6) zabezpieczenie oraz utrzymanie wszystkich elementów bezpieczeństwa ruchu wprowadzonych na podstawie projektu organizacji ruchu na czas budowy (oznakowania, wygrodzenia) w sposób zapewniający ich widoczność i czytelność oraz bieżącą kontrolę stanu i kompletności oznakowania robót a także jego korektę wynikającą z postępu robót, 7) dokonanie zgłoszeń o zamiarze rozpoczęcia robót do właścicieli istniejących urządzeń podziemnych i naziemnych, 8) należyta organizacja wykonywanych robót w celu zmniejszenia uciążliwości w ruchu dla mieszkańców i użytkowników ulic, 9) ubezpieczenie robót, przy czym ubezpieczeniu winna podlegać w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy wykonawcy oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych, 10) uporządkowanie placu budowy i przywrócenie terenu do stanu poprzedniego, 11) wykonanie i pokrycie kosztów wszystkich niezbędnych badań, pomiarów ekspertyz, uruchomień niezbędnych do realizacji zadania i dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót a także wbudowanych materiałów. Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane z przez specjalistyczne laboratorium branżowe, 12) dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót, 13) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej - w 3 egz., 14) systematyczne prowadzenie badań, pomiarów, prób i sprawdzeń kontrolnych niezbędnych do zachowania wysokiej jakości robót budowlanych w sposób zgodny z obowiązującymi wytycznymi, normami i przepisami w tym zakresie. Wyniki przeprowadzonych badań , pomiarów, prób i sprawdzeń kontrolnych będą udostępniane na każde żądanie przedstawicieli Zamawiającego do wglądu. Zamawiający będzie prowadził niezależne i systematyczne badania, pomiary, próby oraz sprawdzenia w celu kontroli prawidłowości wykonania niniejszego zamówienia, 15) wykonanie zamówienia z materiałów i przy pomocy urządzeń spełniających wymogi projektu co do jakości wynikającej z przepisów: a) o systemie oceny zgodności, b) o wyrobach budowlanych potwierdzonych przez aktualne certyfikaty oceny zgodności, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne , opisy urządzeń technicznych , instrukcje obsługi , zaświadczenia podmiotów uprawnionych do kontroli jakości, zaświadczenia niezależnych podmiotów zajmujących się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, 16) organizacja i zgłaszanie gotowości odbioru robót zanikających, częściowych oraz odbioru końcowego oraz przedkładanie Zamawiającemu wszystkich dokumentów wymaganych do odbioru ( w tym atesty, aprobaty, techniczne, protokoły badań, protokoły pomiarów , inwentaryzacje powykonawcze obiektów i części obiektów), 17) poniesienie wszelkich innych kosztów niezbędnych do realizacji, zabezpieczenia i odbioru przedmiotu zamówienia. 6. W celu zmniejszenia uciążliwości w ruchu dla mieszkańców i użytkowników dróg, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do należytej organizacji wykonywanych robót oraz do minimalizacji utrudnień w ruchu z tytułu prowadzonych robót. 7. Jeżeli w którejkolwiek części dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych lub w przedmiarze robót do opisu przedmiotu zamówienia użyto znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to Zamawiający w każdym takim przypadku dopuszcza rozwiązanie (materiały, urządzenia, części, podzespoły itp.) równoważne zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli w swojej ofercie, kosztorysie ofertowym Wykonawca zaproponuje dla w/w wskazania rozwiązania równoważne, to stosownie do treści art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych: Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8. Realizacja robót odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem rzeczowo- finansowo-czasowym robót, sporządzonym przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym i inspektorem nadzoru inwestorskiego. 9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia gwarancji na okres określony przez Wykonawcę w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, licząc od daty odbioru końcowego. Wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik nr 11 do SIWZ (w przypadku zadania nr 1 - zadania nr 2). Każdy Wykonawca musi udzielić co najmniej 3 letniej gwarancji licząc od daty odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1) 1700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100) w przypadku zadania nr 1; 2) 14000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100) w przypadku zadania nr 2, w terminie i na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umchelm.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach