Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Młyńskiej w Skórce

Gmina Krajenka ogłasza przetarg

  • Adres: 77-430 Krajenka, ul. Władysława Jagiełły 9
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2639204 w. 24, 2639205 , fax. 067 2639203
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krajenka
    ul. Władysława Jagiełły 9 9
    77-430 Krajenka, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2639204 w. 24, 2639205, fax. 067 2639203
    REGON: 57079136500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krajenka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Młyńskiej w Skórce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi gminnej na dz. nr 439, 374/1, 374/2 obręb Skorka, nie wykraczająca poza istniejący pas drogowy. Prace obejmują odcinek o długości 700 m i szer. 4 m Zakres robót obejmuje: -wykonanie prac pomiarowych, -mechaniczne oczyszczenie i skroplenie emulsją asfaltową na zimno podbudowy przy zużyciu emulsji 0,8 kg/m2, -wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową (standard II) sposobem mechanicznym, -wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych KR1, -mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno nawierzchni bitumicznej przy zużyciu emulsji 0,3 kg/m2, -wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych standard I - warstwa ścieralna SMA o grubości po zagęszczeniu 5 cm, -wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych standard II, -plantowanie powierzchni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2000 zł (słownie: dwa tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy , którzy: 1)spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami), 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami). 2.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia jeżeli: -w ciągu ostatnich 5 lat (lub jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) wykonał co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony formularz Oferta- załącznik nr 1 do SIWZ, 2)oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z przyczyn przewidzianych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ, 3)oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ, 4)wykaz wykonanych robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie- załącznik nr 4 do SIWZ 5)odpis z właściwego rejestru (albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) stwierdzającego status prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert), 6)zaświadczenie o nie zaleganiu z podatkami z właściwego Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7)zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8)kopia dowodu wniesienia wadium, 9)kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krajenka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach