Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Marylskiego i Spacerowej we wsi Książnice w gminie Grodzisk Mazowiecki

Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7555146 , fax. 022 7555327
  • Data zamieszczenia: 2009-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
    ul. Kościuszki 32A
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7555146, fax. 022 7555327
    REGON: 00052478900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodzisk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Marylskiego i Spacerowej we wsi Książnice w gminie Grodzisk Mazowiecki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nawierzchnie jezdni i wjazdów z kostki betonowej brukowej gr.8cm na podbudowie z kruszywa i chodników z kostki gr.6cm - ok.12000 m2 2. Ustawienie krawężników 15x30x100, 20x30x100 i obrzeży betonowych 8x30 - ok. 5.800 mb 3. Oznakowanie pionowe - ok. 26 szt. 4. Oznakowanie poziome farba chlorokauczukową odblaskową - ok.74 m2 5. Ścieki z kostki i ścieki prefabrykowane - ok.1600m 6. Regulacja urządzeń podziemnych /studnie k.s, telekomunikacyjne, zawory wodociągowe i gazowe - ok. 60 szt. 7. Rurociągi z rur betonowych i PCV - ok. 58 mb
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 60.000 zł wniesionym do dnia 7.09.2009 r do godz. 1100 Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz.u.nr 109 poz.1158 z późn. zmianami Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Urzędu Gminy w PKO BP S.A. 92 1020 1055 0000 9302 0133 2980 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga ,aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe: 1. Warunki ogólne: 1.1 Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r.Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami zwaną dalej ustawą /tekst jednolity Dz.U.z 2007r.nr 233 poz.1655 oraz Dz.U. z 2008r. nr 171 poz.1058/ 1.2 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki opisane w punkcie 1.1 musi spełniać każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu , określone w oparciu o art.22 ust.1 pkt.1-3 Ustawy: 2.1 Potencjał ekonomiczno - finansowy Zamawiający nie określa warunków szczegółowych dotyczących potencjału ekonomiczno - finansowego. 2.2 Potencjał kadrowy Zamawiający nie określa warunków szczegółowych dotyczących potencjału kadrowego. 2.3 Potencjał techniczny Zamawiający nie określa warunków szczegółowych dotyczących potencjału technicznego. 2.4 Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował /zakończył/ co najmniej 2 zadania o zakresie porównywalnym do przedmiotu niniejszego zamówienia i wartości nie niższej niż 800.000zł netto każde . Przez zadanie o zakresie porównywalnym do przedmiotu niniejszego zamówienia rozumie się roboty polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dróg, ulic, placów, chodników. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie Spełniają warunek określony w punkcie 2.4 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełniania warunków ogólnych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy. /zał. nr 5/ 1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.3 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń , że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 p.4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 1.5 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 p.9 ustawy PZP wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 1.6 W celu potwierdzenia spełniania warunków ogólnych wymaganych od wykonawców składających wspólną ofertę: a/ oświadczenie wymienione w punkcie 1.1 powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców, b/ dokumenty o których mowa w punkcie 1.2 powinny być złożone przez każdego z Wykonawców. W przypadku wspólników spółek cywilnych należy załączyć aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych , wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 2.1 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie /zał. nr 6/ /doświadczenie Wykonawcy/.Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz.U. z 2006r. nr 87 poz.605 ze zm./ 4. W celu potwierdzenia spełniania warunków szczegółowych wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę , dokumenty wymienione w punkcie 2 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których z SIWZ lub umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnianie warunku. 6. Wykonawca, który prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością a zobowiązanie do świadczenia stanowi wartość dwukrotnie przewyższającą wysokość kapitału zakładowego, najpóźniej w dniu podpisania umowy jest zobowiązany dostarczyć zamawiającemu uchwałę zgodnie z art.230 Kodeksu Spółek Handlowych lub odpis- wypis z umowy spółki zezwalający na zaciąganie takich zobowiązań 10. WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ WSPÓLNIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9 SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika /lidera/ do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i upoważnionego do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ustanawiający pełnomocnika powinien być załączony do oferty. 2. Wszelka korespondencja będzie prowadzona z wyłącznie z pełnomocnikiem/liderem. 3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o niniejsze zamówienie , których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, na 3 dni przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia są zobowiązani przedstawić zamawiającemu oryginał umowy regulującej ich współpracę określającą szczegółowo sposób współdziałania w wykonywaniu robót. 4. Wypełniając formularz oferty jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę w miejscu nazwa ,adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące pełnomocnika/lidera. 5. Oferta złożona przez kilka podmiotów występujących wspólnie powinna spełniać następujące wymagania: - w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować ,że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w sumie muszą spełniać wymagane warunki tj: - potencjał ekonomiczny i techniczny oraz oświadczenie Wykonawców w sumie musi spełniać wymagane warunki. - wykonawcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych /wyznaczyć lidera/, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. - lider powinien być upoważniony do zaciągania zobowiązań dla i w imieniu każdego i wszystkich partnerów konsorcjum - wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z oferentem występującym jako reprezentant pozostałych /liderem/. - wniesione wadium musi wyraźnie wskazywać na wszystkich Wykonawców składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-oit.grodzisk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach